Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

mám problém se svoji Fabií rv.2001 1,4MPi/50kW.

Přibližně po 15km po nastartování auto chcípne a nejede. Nejde nastartovat, musím počkat tak 15 minut a potom je možné ujet tak 10km, než to začne znovu.

Kontrolky neukazují žádnou závadu, auto bylo 2x měřeno na počítači, který také neukázal žádnou závadu.

Tyto věci už byly na zkoušku vyměněny:

- jednotka motoru

- škrtící klapka

- čidlo teploty vzduchu

- Halův snímač teploty

- čidlo vody

- zapalovací lišta svíček

A problém stále přetrvává. Nesetkal se někdo s něčím podobným?

Děkuji za radu.

DLE POPISU TO VYPADA NA ZAPEKLITOU SITUACI, JAK RIKAM JA TZV. LABORATORNÍ PRÁCI-NEPORADÍM TI ALE PREJU TI AT SE TO BRZO VYRESI,PROTOZE MOC DOBRE VÍM, JAKÝ TO JE MÍT TAKOVÝ PROBLÉMY S AUTÍČKEM. B)

No těžko radit něco podobneho mi dělala felina a byla zasrata nádrž takže bych skusil vyměnit filtr paliva a do nadrže nalejt nějakej ten připravek na čištění pal.soustavy mě pomoh Velfobín.Taky mně to chciplo a po 10min to zas jelo.Vyděl bych to na vodu nebo nečistoty v nadrži.Teď jsem dělal kámošovi Ibizu 02 podobnej problem v servisu na skoušku vyměnili vstřikovače a furt nic.Tak jsme vyměnily filtr a koupil něco od Aralu a je pokoj.

  • 2 týdny později...

Tak to neřeším.Hlavní je,že když bylo -20 chytlo mi to na první ťuknutí.A to je hlavní.

vy ste snad nejezdili se starejma autama ze se tak divite?

motor je porad motor

Ale jezdili. moje stará š100 mi s teplým motorem chytla snad na první jiskru z rozdělovače.

Ale jinak má fábka mi taky hůř startuje za tepla - chce to nechat dýl točit.

Mam rovnaky problem riešim tiež zošliapnutim plyn. pedalu/to je jedine učinne/.Môj nazor na to je,sa začina ohlasovať škrtiaca klapka.Čo vy na to?

2 vikino 1: škrtící klapka snad ne. Myslím, že tento problém se citelněji projevuje u konstrukčně starších motorů. Hlavně 1,4MPI 44 i 50kW-vždyť to jsou motory konstrukčně převzaté a předělané z Feldy 1,3, která tímto neduhem trpěla taky. A taky jsem to u ní řešil lehkým přišlápnutím plynu při startu, protože jinak by to nechytlo ;) A za celou dobu, co jsem ji měl, se nikdy nic nestalo. 2,0MPI (8V) je konstrukčně obdobně "přežitý" motor, nebude to tedy celkově více konstrukcí motoru???

Jinak si myslím, že u těch motorů, co popisujete, je to normální stav, nic čím by se člověk musel znepokojovat -_-

1.4MPi 50kW - startuje mi ohraty taky az po vic otackach starteru, ale neresim to. dela to roky uz od vyroby a zatim vzdycky naskocil i bez pridavani plynu navic :)

Mal som 2,0 a nepozoroval som takéto problémy. Ja tvrdím, že to nesúvisí ani tak s konštrukciou motora, ako skôr so SW RJ alebo snímačom teploty motora.

  • 5 měsíců později...

No, mal som úplne ten istý problém, že pri zohriatom motore nie a nie naštartovať.

Mám 1,4 MPi a problém na diagnostike ukázal najprv štartovaciu lištu (cca 3500 SKK) a potom čidlo (cca 500 SKK). Je to to čidlo, čo ukazuje teplotu chladiacej zmesi. Vysvetlil mi to znamy tak, že pokiaľ čidlo pri zohriatom motore ukazuje vyššiu teplotu ako je dovolená (aj ked ti ručička ukazuje 90°), tak ti nedovolí naštartovať.

Ešte kým som nebol v servise, tak som to poriešil tak, že na cca 5 min. som otvoril kapotu a potom to už išlo.

a k tej klapke, mne ju tiez vycistili a ide to v pohode

Tak to jsem řád že zo bylo klapokou.

U nás PHM klesá už cca měsíc, na úroveň, která byla před loňským srpnovím brutálním zdražení.

Tom

inak staci ak ide clovek po ulici a zapocuva sa do zvuku niekrtorych fabii MPI ja im to chrasti v motore to je tou retazou.

Pánové nemáte někde rozkres tohoto motora, jde mi o to, kde jsou silnetbloky.

Když se opřu o motor tak, mi tak zvláštěn vrže. Je to slyšet i za jízdy. Chtěl bych ty silentbloky promazat silikonem. Prosím poraďte... Kdyby byl obrázek ještě lepší...

...víc nemám :(

ak ti to pomoze

post-8-1161197460.jpg

Díky, díky, díky. Má s tím už někdo zkušenosti. Myslím s tím vrzáním....

Sisi isty že sú to silentbloky? Mam taky isty motor a tiez mi ti divne šuští ale napadlo ma či to ne rozvodova retaz, inak tu gumu by som nemazal silikonom lebo ten narušuje štruktúru gumy ( skor starne )

Sisi isty že sú to silentbloky? Mam taky isty motor a tiez mi ti divne šuští ale napadlo ma či to ne rozvodova retaz, inak tu gumu by som nemazal silikonom lebo ten narušuje štruktúru gumy ( skor starne )

Nevím jak přesně mu to vrže, ale jinak řetěz a jedno z ložisek už mám vyměněné...ale myslím, že řetěz a silenblok by poznal, zní to úplně jinak...

Jestli můžu přidat vlastní zkušenost, měl jsem 1.4 44kW 2001 a jednu dobu začalo to povrzávání, mám u baráku takovej dojezd ke křižovatce z kopce na stopku a je to tam takový uskákaný samá mulda a tam se to projevovalo nejvíc při brždění. Zjistil jsem že to nejspíš bude ten silenblok na pravé straně co drží motor, taky mně odrazovali že ta guma odejde když tam něco nastříkám. Ale udělal jsem to a pazvuk zmizel a s gumou se nic nestalo. Pak jsem auto prodal, tady u nás ve městě a s novým majitelem jsem nedávno mluvil, jak auto šlape a to už má najeto kolem 120.000km říkal, že zatím nic moc neinvestoval - desky kotouče apod.

Pravda ale je, že já jsem musel jako jediný problém vůbec, řešit výměnu rozvodů a to už v 60.000km. Chrastili hrozně a předstih byl rozkolísaný až hrůza. Po výměně to byl zvukově jiný motor a ten zvuk už vydával od novoty, samozřejmě míň, ale přece.

Asi se to tu už probíralo, ale seděl jsem před chvíli ve své fábce, rv 2000 1,4 MPI 50kW, a při neutrálu se tak po cca 4s zaklepe volant, i to cítím v sedadlech a řadící páce, je to to, jak říkáte, že to zmizí třeba lepšími svíčkami, to zaklepání se?

díky

asi bych ti měl napsat - najdi si to, je toho tady fakt plno. Ale protože sám jsem to hodně řešil, tak alespoň málo.

U tohodle motoru je to normální ( je to lambdou, pořád si pohrává s klapkou..) jde to částečně zmírnit, ale jen trochu. Obecně - vyčistit škrtící klapku, nové svíčky, úprava řídící jednotky, ..

I správné rozvody udělají divy.

mam stejnou fabii, a je to uplne normalni, ikdyz je pravda ze jsem si nechal vymenit pred mesicem svicky, klasicky Bosch, a trochu se to zmirnilo...

Rozvoďák je měněnej asi před 10 tisici, klapání se projevuje až při ohřátém motoru, kontroloval jsem ten dekl pod motorem-tím to není, tak se bude muset jít do toho servisu, nevíte v Praze o nějakém, kam by se člověk nemusel bát dát auto prohlédnout?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.