Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Já byl v servisu ve čtvrtek. Řekl jsem jim TPI 2042937 a prý tam nic takového nemají a že o ničem neví. Nechci jmenovat, ale fakt mě z nich picne.

 

Nemá to ještě nějaké jiné číslo?

Editováno: , autor: Prochaine
Vloženo

Jen jmenuj, ať víme, kam v žádném případě nejezdit. Spadá tvé auto do data výroby 08/2015 - 04/2016? Pak je na to TPI 2042937/2. Pokud by byla novější revize, tak bude mít jen jiné číslo za lomítkem.

 

post-32075-0-96089200-1465830572_thumb.j

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Konečně dnes vyměněna hydrolůžka a je to neskutečný rozdíl.

Když jsem byl v servisu v červnu, tak o tomto problému vůbec nevěděli, přestože jsem jim předkládal číslo TPI.

Editováno: , autor: Prochaine
Vloženo (editace)

Tak konečně provedena výměna hydrolůžek. I když nějaké klepání se vždy projevilo,tak nyní se mi zdá,že to mělo vliv i na stabilitu jízdy je klid,nejste tak nervozní a jsem spokojen. Doporučuji každému kdo má auto vyrobené do 1.4,2016  provést a trvat na výměne je to zadarmo,kvalitnější a oprava za 3 hodiny hotova. Neodkládal bych to příště a nečekal jak jsem to dělal já.

Editováno: , autor: neon
chyba čísla
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dobrý den,

 

několik měsíců jsme s našim opraveným Superbem spokojeně jezdily. Před několika dny se občas k našemu překvapení začalo opět projevovat to stejné klepání jako před opravou. Nyní asi po týdnu to už bouchá stejně, jako před opravou. Tak zase na novo budeme reklamovat. Věříme, že už s reklamací nebudou takové průtahy, tak jako na začátku. Je alespoň vidět, že to není jen o kontrole nových dílů, ale že se stejný problém může vyskytnout i po čase, když díly několik měsíců bez problémů sloužily. Má někdo stejnou zkušenost, že se bouchání podvozku opakuje i po opravě?

Vloženo

S hlučným motorem při jízdě na 2 válce nic neudělaly. Časem jsme si navykli, že řadíme na vyšší stupeň dřív než je potřeba, jelikož se tím režim přepne na 4 válce. Když ale máte zařazený 6 stupeň, tak je potřeba přidat více plynu (ne vždy je to bezpečné a tedy možné). Částečně jsme si na to zvykly, ale když vezu někoho cizího, tak prakticky vždy se dotáže, čí to je, že ten motor je chvílemi tak hlučný... Někdo to prý umí zařídit, aby se režim 2 válců nezapínal vůbec, ale kvůli záruce jsme do toho nešly. Nyní je priorita vyřešit klepající DCC podvozek.

  • o 3 týdny později...
Vloženo
V 19. 12. 2016 at 19:11, Sukyn napsal:

Dobrý den,

 

několik měsíců jsme s našim opraveným Superbem spokojeně jezdily. Před několika dny se občas k našemu překvapení začalo opět projevovat to stejné klepání jako před opravou. Nyní asi po týdnu to už bouchá stejně, jako před opravou. Tak zase na novo budeme reklamovat. Věříme, že už s reklamací nebudou takové průtahy, tak jako na začátku. Je alespoň vidět, že to není jen o kontrole nových dílů, ale že se stejný problém může vyskytnout i po čase, když díly několik měsíců bez problémů sloužily. Má někdo stejnou zkušenost, že se bouchání podvozku opakuje i po opravě?

 

Prostě auta v prvním 2 letech výroby je lepší nekupovat, vypozorovat typické závady a pak buď koupit(pokud nejsou) a nebo vyčkat na FL.Ať Vám to dobře dopadne, protože tohle je opravdu za čarou, aby tloukl podvozek jak žebřiňák.

  • o 1 rok později...
  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Tak mám najeto 18tis a před nedávnem se mi začalo projevovat klepání odzadu - zřejmě hydrolůžka.

Akorát že to moje je z 08/2017, což jsem předpokládal, že už bude vyřešený. 

 

Nevíte někdo, jestli je možné že mám v autě ještě ty původní vadné?

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím, je tu niekto, kto má superb novší rok výroby 2018/2019 a má problémy s klepaním podvozku, resp. nemá problém? Plánujeme kúpu, no po tom, čo som si prečítal na rôznych fórach, mám vážne obavy. No zväčša sa príspevky týkali áut vyrobených v roku 2016. Rád by som zistil, či to pretrváva, alebo chybu už odstránili.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahojte,

Kupil som Supa 2/2016. Uz pred kupou som bol stotozneny s tym, ze bude treba vymenit hydrolozka. Hydrolozka som vymenil ale klepe to stale. Prejavi sa to pri mensich rychlostiach cca do 70kmh a na vlnach pripadne priecnych nerovnostiach za sebou akoby sa koleso rozvibrovalo a potom to klepe. Je to strasne neprijemne a sere ma to a uz sa na to zacinam sustredit ked idem na nejake nerovnosti. Som myslel, ze to po vymene bude ok. Neviete niekto poradit co tam moze byt este na vymenu, opravu?

  • o 3 roky později...
Vloženo

Je tenhle projev závady stejný i na podvozku bez DCC ??? Jsou ty hydrolůžka stejné jak s DCC tak i bez DCC ??? 

Stále něco klepe z pravé zadní strany. Tlumiče a uložení mam nové.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Z kufru všecko vydělaný včera jsem vyměnil silentblok na podélným ramenu a klepe pořád stejně🥵 tyčky stabecu bez vůle měl jsem je vymontovaný. Ramena se zdají byt bez vůle 

Už mě z toho hrabe.😔  

Vloženo

Bohuzial to moze byt 1000 veci ale poradim ti skus sa pozriet na dorazy 5. dveri. Ja mam lift a idu tam take gumene valceky so zavitom a tie boli uvolnene a tym padom mi kufor buchal, uz sa ani nedali zakrutit spat tak som kupil nove a odvtedy pokoj.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...