Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Rozvody mechanik nastavil a stále je to rozcasovane, asi to opravdu vypadá na ty písty :-(

 pokud to nastavil , tak to nemuze byt "rozcasovane"

Tak já nechci rýpat, ale jako první věc bych asi vyměnil mechanika

Už to zle začalo ako sa otvoril ten motor. To kto videl takyto postup že najprv sa da dole horne veko motora však popreskakuje časovanie potom si jeleň z toho. To aspoň dajaku literaturu naštudovať a potom začať rozoberať.

To je lacnejšie takto :D

Tady máš fotky aspoň ať víš jak to vypadá.

post-77327-0-23085100-1462014745_thumb.j

post-77327-0-90308500-1462014762_thumb.j

post-77327-0-09570100-1462014779_thumb.j

post-77327-0-14681100-1462014798_thumb.j

post-77327-0-05588400-1462014819_thumb.j

Nebylo by lepší vyměnit motor?

  • Autor

Samozřejmě jsem se špatně vyjádřil, po nastavení rozvodů byl motor stále bez komprese...

Takže se zkontrolovali sací ventily a ty jsou všechny KO. Takže jde teď hlava na rovnání. A budu potřebovat sehnat tyto díly:

- Nové sací ventily

- Nové těsnění pod hlavu

- Nová gufírka ventilů

- nové gufero klikové hřídele

 

Můžete mi prosím poradit, kde nejlevněji tyto díly sehnat? A případně, jestli je potřeba dát origo díl? Díky. Adam

budete měnit jen sací? ... bych řekl, že jak sundáte hlavu, bude realita jiná ... a pozor taky na to, na co upozorňuje Hubo44, jelikož píšeš najeto 215t km, tak to bude chtít i překroužkovat, bo se zvýšením komprese, se ti bude přes staré kroužky tlačit olej a začne to nehorázně žrát olej

  • Autor

No hlava už je sundaná a je na rovnání...Výfukový prý vypadají dobře, jen se musí nově přebrousit, na překroužkování pístů to prý není, vypadají dobře...

Upraveno od The_DoctoR

  • Autor

Teď nevím, kde zjistit ty kody těch dílů na můj motor Fabia II 1,2 HTP 51KW? :-/

 

PS: Kamarád mi radí i vyměnit nové šrouby do hlavy motoru...

Zrovna dáváme jeden motor po GO do Fabie.Najeto 240.000,neskutečná spotřeba oleje.Motor-2 válec bez komprese.

Nové pístní kroužky,nové šálky na klice,GO hlavy.Večer už bude vrčet.Je to neskutečné,kolik Fábií s tím má problémy.

Když bych to spočítal,tak jsem jich tu měli za poslední půl rok asi 10

post-128-0-67721300-1462176320_thumb.jpg

..taky je to motor velikostne tak do wartburga..

  • Autor

Našel jsem něco na CC-autodíly, pokud jsem dobře hledal?

Gufera ventilů: http://www.cc-autodily.cz/tesneni-driku-ventilu-1

Těsnění pod hlavu: http://www.cc-autodily.cz/tesneni-hlavy-valcu-7

Gufero klikové hřídele: http://www.cc-autodily.cz/gufero-zad-vika-motoru-1_1

 

Za boha nemůžu najít sací ventily na Fabia 2 1,2 HTP 51Kw, tady je taky nemají? http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=ventil+sac%C3%AD+fabia

Zrovna dáváme jeden motor po GO do Fabie.Najeto 240.000,neskutečná spotřeba oleje.Motor-2 válec bez komprese.

Nové pístní kroužky,nové šálky na klice,GO hlavy.Večer už bude vrčet.Je to neskutečné,kolik Fábií s tím má problémy.

Když bych to spočítal,tak jsem jich tu měli za poslední půl rok asi 10

Cosby, 6V nebo 12V?

Tohle je 12V.Ale 6V jsou na tom stejně.Už se jeden chystá na GO :-)

post-128-0-41514200-1462183151_thumb.jpg

post-128-0-96140900-1462183158_thumb.jpg

ale poměrově to vychází více v neprospěch 6V, ne?

 

edit: teď se dívám na tu druhou fotku, že je nalévací hrdlo pro kaplinu do ostřikovačů vlevo, stejně jako je vyrovnávací nádržka, co to je za Fábuli???

6V mají větší problémy s hlavy ale důvody jsou všeobecně známy . Jinak tohle je klasika Fabie 1.2 12V myslím 2011

  • Autor

Ty důvody jsou prosím jaké?

Italské sací ventily? Máte s nimi zkušenost? :-/

Jaké??Pořád stejné.Díky katu hned u hlavy a krátkých jízdách se zanáší,pak vznikají vysoké teploty a podpalují se ventily.

U těchto motorů pomůže z 90% hodit kat dolů.Pár krát jsme to už dělali a po opravě už nikdy problém.Pokud někdo praví hlavu a neudělá pořádek s katem,je problém za chvíli opět na světě

budete měnit jen sací? ... bych řekl, že jak sundáte hlavu, bude realita jiná ... a pozor taky na to, na co upozorňuje Hubo44, jelikož píšeš najeto 215t km, tak to bude chtít i překroužkovat, bo se zvýšením komprese, se ti bude přes staré kroužky tlačit olej a začne to nehorázně žrát olej

Tady mně něco nesedí. Pokud se zvýší komprese, tak nad pístem a pak by měl tlak naopak olej z mezery mezi pístem a válcem vytlačovat, ne?

McMatěj, neřeš směr, je to praxe zdejších mechošů, Hubo44 by ti mohl vyprávět jak se po GO hlavy u motoru s vyšším nájezdem, pokud se kašle na překroužkování, razantně zvýší spoteba oleje

Když jsou kroužky KO komprese jde do kytek

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.