Duben 28, 20169 r Rozvody mechanik nastavil a stále je to rozcasovane, asi to opravdu vypadá na ty písty :-( pokud to nastavil , tak to nemuze byt "rozcasovane"
Duben 28, 20169 r Už to zle začalo ako sa otvoril ten motor. To kto videl takyto postup že najprv sa da dole horne veko motora však popreskakuje časovanie potom si jeleň z toho. To aspoň dajaku literaturu naštudovať a potom začať rozoberať.
Květen 2, 20169 r Autor Samozřejmě jsem se špatně vyjádřil, po nastavení rozvodů byl motor stále bez komprese... Takže se zkontrolovali sací ventily a ty jsou všechny KO. Takže jde teď hlava na rovnání. A budu potřebovat sehnat tyto díly: - Nové sací ventily - Nové těsnění pod hlavu - Nová gufírka ventilů - nové gufero klikové hřídele Můžete mi prosím poradit, kde nejlevněji tyto díly sehnat? A případně, jestli je potřeba dát origo díl? Díky. Adam
Květen 2, 20169 r budete měnit jen sací? ... bych řekl, že jak sundáte hlavu, bude realita jiná ... a pozor taky na to, na co upozorňuje Hubo44, jelikož píšeš najeto 215t km, tak to bude chtít i překroužkovat, bo se zvýšením komprese, se ti bude přes staré kroužky tlačit olej a začne to nehorázně žrát olej
Květen 2, 20169 r Autor No hlava už je sundaná a je na rovnání...Výfukový prý vypadají dobře, jen se musí nově přebrousit, na překroužkování pístů to prý není, vypadají dobře... Upraveno Květen 2, 20169 r od The_DoctoR
Květen 2, 20169 r Autor Teď nevím, kde zjistit ty kody těch dílů na můj motor Fabia II 1,2 HTP 51KW? :-/ PS: Kamarád mi radí i vyměnit nové šrouby do hlavy motoru...
Květen 2, 20169 r tak co se týče čísel dílů, je dobré napsat sem http://forum.skodahome.cz/topic/129932-zji%C5%A1%C5%A5ov%C3%A1n%C3%AD-%C4%8D%C3%ADsel-d%C3%ADl%C5%AF-etka/ tam ti to někdo z ETKY vyjede
Květen 2, 20169 r Zrovna dáváme jeden motor po GO do Fabie.Najeto 240.000,neskutečná spotřeba oleje.Motor-2 válec bez komprese. Nové pístní kroužky,nové šálky na klice,GO hlavy.Večer už bude vrčet.Je to neskutečné,kolik Fábií s tím má problémy. Když bych to spočítal,tak jsem jich tu měli za poslední půl rok asi 10
Květen 2, 20169 r Autor Našel jsem něco na CC-autodíly, pokud jsem dobře hledal? Gufera ventilů: http://www.cc-autodily.cz/tesneni-driku-ventilu-1 Těsnění pod hlavu: http://www.cc-autodily.cz/tesneni-hlavy-valcu-7 Gufero klikové hřídele: http://www.cc-autodily.cz/gufero-zad-vika-motoru-1_1 Za boha nemůžu najít sací ventily na Fabia 2 1,2 HTP 51Kw, tady je taky nemají? http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=ventil+sac%C3%AD+fabia
Květen 2, 20169 r Zrovna dáváme jeden motor po GO do Fabie.Najeto 240.000,neskutečná spotřeba oleje.Motor-2 válec bez komprese. Nové pístní kroužky,nové šálky na klice,GO hlavy.Večer už bude vrčet.Je to neskutečné,kolik Fábií s tím má problémy. Když bych to spočítal,tak jsem jich tu měli za poslední půl rok asi 10 Cosby, 6V nebo 12V?
Květen 2, 20169 r ale poměrově to vychází více v neprospěch 6V, ne? edit: teď se dívám na tu druhou fotku, že je nalévací hrdlo pro kaplinu do ostřikovačů vlevo, stejně jako je vyrovnávací nádržka, co to je za Fábuli???
Květen 2, 20169 r 6V mají větší problémy s hlavy ale důvody jsou všeobecně známy . Jinak tohle je klasika Fabie 1.2 12V myslím 2011
Květen 2, 20169 r Jaké??Pořád stejné.Díky katu hned u hlavy a krátkých jízdách se zanáší,pak vznikají vysoké teploty a podpalují se ventily. U těchto motorů pomůže z 90% hodit kat dolů.Pár krát jsme to už dělali a po opravě už nikdy problém.Pokud někdo praví hlavu a neudělá pořádek s katem,je problém za chvíli opět na světě
Květen 2, 20169 r budete měnit jen sací? ... bych řekl, že jak sundáte hlavu, bude realita jiná ... a pozor taky na to, na co upozorňuje Hubo44, jelikož píšeš najeto 215t km, tak to bude chtít i překroužkovat, bo se zvýšením komprese, se ti bude přes staré kroužky tlačit olej a začne to nehorázně žrát olej Tady mně něco nesedí. Pokud se zvýší komprese, tak nad pístem a pak by měl tlak naopak olej z mezery mezi pístem a válcem vytlačovat, ne?
Květen 2, 20169 r McMatěj, neřeš směr, je to praxe zdejších mechošů, Hubo44 by ti mohl vyprávět jak se po GO hlavy u motoru s vyšším nájezdem, pokud se kašle na překroužkování, razantně zvýší spoteba oleje
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.