Přejít na obsah

Tesnenie pod hlavou fabia 1.4 mpi 50kw


Boris9995

Doporučené příspěvky

Můj otec má Fabiu r.v 2002, 1.4 MPI. Loni 04/2013 byl s ní v Škoda servisu, že mu unikala chladící kapalina. říkali, že je to těsnění pod hlavou a že i hlava se bude brousit. Zo měl najeto 116500km. Nakonec ji nebrousili, že je dobrá, ale vyměnili těsnění, nádobku, termostat i se skříní, šrouby hlavy... viz faktura - 5314Kč. To ještě dodal vlastní olej a filtr oleje. No docela pálka na důchodce...

Od té doby ujel za rok a půl doteď přesně 15000km. Má teď měnit olej. Za posledního půl roku dolil asi 2x 2dcl chladící kapaliny. Nádobka je nad hladinou úplně černá - něčím porostlá? Zkoušel jsem to vyfotit, že jsem dovnitř posvítil a fotil zvenku. Může to udělat olej? Vyfotil jsem i víčko oleje.

Pokud je to zase olej, myslíte, že to lze reklamovat? Byl to origo Škoda servis v Přerově.

Ono pro důchodce další oprava za 5000 by byla na  kol100

post-12072-0-74504000-1414959552_thumb.j

post-12072-0-30581500-1414959562_thumb.j

post-12072-0-80773200-1414959569_thumb.j

post-12072-0-43340000-1414959579_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na nadobku to muze byt i to, ze blbe vyplachli chladici okruh, kazdopadne vicko oleje mluvi zase v opak ze je opet voda v oleji, neni to nic hroznyho ale zacina to asi znova.

 

Kazdopadne reklamaci zkusit muzes, byl by tatik hloupej kdyby to v dnesni dobe nezkusil ;)

 

 

 

               P.S. ..... Muzes vyfotit po zahratem motoru vytazenou merku oleje, uplne na konci kde jsou videt rysky ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, moc z toho nepoznam,.. jenom ze je potreba vymenit olej, je celkem uz dosti cernej, samozrejme to bejva i hnedka po vymene a prvnim nastartovani ;)

 

jinak kdyby byla voda v oleji, vypadal by olej trosku vic jinak barevne jinak ;) bylo by to takovy mliko, no proste kekel, tohle je v cajku ;)

 

  nejezdi tata celkem casto kratke vzdalenosti ? ... udelal bych vymenu oleje a neresil to, voda se nijak extra rychle neztraci ne ?

 

Nadobku vyndej a vyplachni, ale ta chladici kapalina co vni je tak se ji snaz tam udrzet, nejlepsi by bylo kdyz trochu odpustis ale tak aby tam ten cernej sajrajt zustal a ty ho mohl pak z te nadobky vylejt ;) takze odpustit kousek nad dnem aby tam jeste zustal a pak na ferovku odtrhnout spodni hadici z nadobky aby to vyblilo do auta nebo tam pak vrazit prst co nejrychleji a vylejt nekam do pryc ;) ..... vyplachovat muzes koncentratem ( ne moc silnym ) voda + ocet .... kvedlat co to jde,.. pak muzes i vyplachnout technickym benzinem,....... zase kvedlat co to jde,..... a pak muzes vyplachnout i jarem ... zase kvedlat,..... nakonec poradne vyplachnout pod proudem normalni vodou ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drpa na tvojom mieste by som to isiel nie hned le ihned reklamovat lebo sa ti tlaci olej do vody a mozno aj voda do oleja alebo spalovacie priestoru . Voda sa ti nesmie stracat ale ony toto vsetko v servise vedia .Ak ti neuznaju reklamaciu najdi nejakeho mechanika v blizkom okoli a ten ti to urobi poriadne lebo to co som videl na fotkach tak to je hruza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Lukason: Jo, jezdí krátký převážně krátký trasy pár km na zahrádku a zpět 2x denně...

Ale občas jede i 30km, párkrát za rok i 90km! :D   

Ale je to benzín, tomu by to snad nemělo vadit jak dieslu...

 

Asi bych to zkusil v té Škodovce - třeba nás nevyhodí...

Ani nevím kolik je záruka na práci. Ale pokud odešlo těsnění, tak na to by mělo být 2 roky (pokud to není nějak omezeno, že se to nevztahuje na opotřebování...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Benzin nebo Diesel, to sem tedka nemyslel,.. mel sem v potaz to ze pokud jezdi kratke vzdalenosti, tak se nestaci motor dostatecne ohrat az prohrat na dost velkou teplotu a tim padem ani z vicka nezmizi ten obavany slem, ktery vypada, kdyz se dostava voda do oleje ;)

Musis brat ohled na to ze existuje vzdusna vlhkost ktera taky udela svoje ;)

 

Kazdopadne zkus ten servis a uvidis co vam reknou, clovek by byl v dnesni blbej, kdyby to aspon nezkusil ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Já právě jsem velkej řešitel, ale pokud se začne zhoršovat a hlavně si myslím měl objevit olej v kapaline. Určitě to budu řešit, ještě mě napadlo, že netesni moc ten plastovej kryt u víčka ventilů. Asi bych měl ještě pro jistotu vyměnit těsnění v tom plastovém krytu.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si osobně nemyslím že musí být zle. Hodně záleží na oleji jaké má aditiva a vše může být jen výsledek srážení na nejstudenějším a nejvíš místě. Taky jak píše ty krátké trasy tomu nasvědčují. Doporučení-Utřít a sledovat chlad.kapalinu a víčko. Tohle jsem míval hodně dávno u feldy a nebyl problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud nemas olej jako mliko a porad je olej olejem,.. neres to ;) zalezi na oleji a hlavne jak a kde jezdis,... vzdusna vlhkost je svine ;) ja to mam jak kdy,... kdyz je du fakt dlouhou trasu tak nic ale kdyz jezdim cukacky po meste a je fakt hnusne ze by ani psa nevyhnal a zkontroluju to, tak tak je nekdy vic, nekdy min, nekdy nic ;)

 

neres, sleduj a jezdi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...