Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
michal2009

SII: Oprava kabelového svazku kufru

    Doporučené příspěvky

    Zhodit krytky po bokoch (z vonkajsej strany plastovy klip z vnutornej strany krytka).
    Zlozit plast, ktory je na 3. brzdovom svetle. (je osadeny na plieskoch, cize sa lahko vycvakava).
    Potom zlozit dolny plast (pri otvoreni kufra ten hore- tak isto je iba nacvakany na karoserii plieskami).
    Potom vonkajsie strany cize plasty okolo mechanizmu pomaly rozpojit. Vnutorne plasty okolo mechanizmu su na 1 srubu na strane 3. brzdoveho svetla 1 srubu z dolnej strany (pod spodnym plastom, ktory je hore a ten date dole v predchadzajucom kroku. A dalsia 1 sruba je z vnutornej strany v mechanizme. Potom uz len vybrat vnutorne plasty okolo mechanizmu.
    Ja som vyberal aj koberec kufra (odb. Hecklap) je naklipovany na plastovych klipoch, ktore pekne odskakuju od karoserie, cize ide lahko dole. Je tam iba jedna sruba pod gumou na zatvaranie kufra.
    Kabelaz je schovana za karoseriou a medzerou pri okne (iba lava strana).
    Kable su polamane v tom "kolienku" kde idu kable do toho mechanizmu. 

    Ja som odpojil svorkovnice, povytiahol kable aby sa mi lepsie ich spajalo.
     

    1) způsob opravy (viz fotky)

    Predlzil som kable o cca 10cm a spajal nahrievacimi buzirkami. Potom uz len zaizolovat zalozit kable ZAPOJIT SVORKOVNICE !!!! a plasty v opacnom poradi. 
    Snad presnejsi navod niekomu bude uzitocny ako aj fotografie.

    2) způsob opravy klasicky ustřihnout, vložit smršťovací bužírku, napájet nový kabel delší cca o 10 cm, na spoj přetáhnout bužírku a zapalovačem zatavit.

     

     

    Tímto děkuji Matúšovi za možnost zveřejnění návodu pro vás, fóráky :)

    1..jpg

    2..jpg

    3..jpg

    4..jpg

    5..jpg

    6..jpg

    7..jpg

    8..jpg

    9..jpg

    13754324_10206379432395869_8715568519183776035_n.jpg

    11..jpg

    12..jpg

    13..jpg

    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Správný postup je napojit vodiče vždy na jiném místě, tj. nikdy nesmí být na stejném místě více spojů. Tím nevznikne "boule" a ještě se i eliminuje v případě drobného poškození možnost vzájemného kontaktu dvou vodičů.

    • Upvote 3

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ta buzirka se mi libi kde si koupil tyhle pruhledne

    Odesláno z mého SM-G928F pomocí Tapatalk

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dobrej navod.  Par fotek jak to vypadalo u me. Dva draty uplne urvany a zbytek polamany. Uz to tam nejaky prase delalo a polamany draty omotal jen el. paskou. Ja udelal vse podle tohoto navodu až na to ze jsem draty pajel pajkou a cinem s kalafunou. Buzirku jsem dal klasickou smršťovaci. Cas opravy asi 2 hodiny i s rozebranim a složením , ale hral jsem si.

    I20171028_165010.thumb.jpg.3130a399b8b872e63a4e573c8417d4bf.jpg20171028_165004.thumb.jpg.ef402c419399c583dbce2a8c43fbfab0.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Takze je to starobou buzirky, ze po case sa zacne lamat? Mal som to rozobrate a ano, je tam mega zhyb, ale aj tak mi to pride, ze po case je ta buzirka proste tvrda... resp. asi je to blud, ale niekde som tu cital, ze pokial sa tam da novsi zvazok tak tie kable us maksie, ale ako pisem nemam to overene :/

    Editováno na Martttin

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    je to nestabilní hmotou izolace - začne s čímsi (zřejmě s gumou průchodky) reagovat, v důsledku čehož se z ní začne opařovat změkčovadlo a tím ztvrdne. Nový drát je opět měkký.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Určitě se dají sehnat tzv. gumový kabely. V práci je bereme na shrnovací vedení napájení jeřábů :D Odolávají ohybům a jsou i nějak odolnější vůči agresivnímu prostředí. Ale kde je bereme, to mam tušení. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od Rischwon
        Jen pro doplnění stav tachometru 203 tis. Rok výroby 2010.
         
        Zdravím,
         
        včera jsem po týdenní odmlce zasedl do auta, které týden zpět při parkování do garáže nejevilo žádné problémy. Chtěl jsem auto nastartovat, tudíž jsem lehce našlápl spojku a ani jsem ji nemusel zašlápnout a úplně zapadla dolů a už se nevrátila. Nikdy jsem neměl problém se zadrháváním či řazením. Spojka jela bez problémů a ted takový náhlý problém. Je jasné že to někde uniklo. Snad to bude jen ten spínací válec u pedálu a ne ten hlavní spojkový válec.
        Tedka ale hlavní otázka jak se dostat do servisu? Pomůže doplnění brzdové kapaliny aspoň na dojetí do servisu jak jsem někde četl? Teda za předpokladu že je společná náplň, osobně tomu moc nevěřím protože jestli to někde uniká, tak při zašlápnutí to vyjede znova. Takže asi rovnou zavolat odtah? Chtěl bych se zeptat jestli měl někdo podobné zkušenosti a jak mu to dopadlo ať vím na co se po svátcích připravit ??
      • Od geralt007
        Ahoj,
        prodáno, prosím smazat
      • Od fobik
        Ahoj, kamarád shání ty chrom lišty kolem zadních oken za řidičem i spolujezdcem vzadu viz fotka. Kontakt nejlepe tady pres SZ

      • Od petan76
        Prodam dvojitou podlahu, dno kufru na octavii 1 kombi.
        Podlaha v dobrem stavu, nutno vycistit. Pouziva se k vyrovnani podlahy pri sklopenych sedadlech a uschovani mensich zavazadel v kufru.
        Jednoducha montaz bez naradi.
        K podlaze pridam zdarma chrom uchyty a sitovy program skoda.
        Preferuji osobni odber Ostrava.
    ×