Přejít na obsah

DPF filtr 1.4 TDI PD


Doporučené příspěvky

Verze 1,4 TDI PD s DPF je třetí variantou tohoto motoru. Prostě se vyráběly 1,4 TDI 51 kW, 1,4TDI 59 kW a 1,4 TDI 59 kW s filtrem.

Osobně bych se filtrový verzi vyhnul, ušetříš si problémy s jeho regenerací se kterou má systém vstřikování PD trochu problémy.

Jinak filtrová verze je na první pohled jiná. Hned jak otevřeš kapotu, tak si všimneš, že víko hlavy válců je jiný, turbo je orientovaný nahoru a v motorovým prostoru je spoustu věcí navíc, nebo jinak než v normální 1,4 TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju za odpovědi. Nevidíte v tý vaší etce, nebo jak se tomu říká), jak je to s rozvodama u motoru 1.4 TDI 59 kW BNV r.v. 02/2010? Interval by měl být 120 tisíc nebo nějaký léta a právě ty by mě zajímaly. Díky, nemůžu to najít.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

No chtěl bych být v předstihu a už se připravit na možnost výměny až mi odejde .... nejlevnější nový jsem našel tento: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0254700ax-filtr-pevnych-castic-dpf-walker-cordierite-29105.html

 

ale i tak se mi to zdá celkem pálka do malá fábky.

 

Máte někdo zkušenosti s repasem?

Editováno: , autor: Kaniiisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ak s tým budeš jazdiť normálne (pravidelne dlhé trasy a nie iba okolo komína), tak ti ten filter bez problémov vydrží ešte raz toľko km. To, že koľko DPF vydrží záleží práve od spôsobu akým sa auto používa. Krátke jazdy v meste so studeným motorom ho zničia rýchla, naopak dlhé jazdy po okreskách alebo po diaľnici filtru vyhovujú, lebo má príležitosť sa pravidelne a včas vypáliť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsi přes diagnostiku jak na tom je ten DPF? Já osobně těm kilometrům vůbec nevěřím. Pokud by měla ta fabia takový nájezd tak ten dpf musí být před smrtí. Řekl bych že má tak o 100 000 km více. A to by byl dpf tak za půlkou života. Já mám sice jiný motor ale s DPF a při 165 000 stále bez potíží. Řekl bych že při normálním stylu jízd a kombinací dálnic, okresek a města ti dpf vydrží těch 250 000km.. Ale jestli už to ta fabia nemá jednou najeto. Rozhodně bych před uvažováním o novém prohlédl diagnostiku dpf. A vyčištění stojí nějakých 8000kč při repasu tlakem a při vysoké teplotě dělá to co vím firma DPF tech. Koukni na jejich stránky. A rozhodně mě příjde za 28 000 nehorázně drahý tento dpf když není oreginál. Já našel na 1,6 TDI za 13 000 s dph na netu .. Samozřejmě otázkou je, kolik vydrží . Dal bych přednost čištění a rozhodně si o tom něco prostuduj než se pro něco rozhodneš. Já bych určitě nevolil lití chemie do motoru nebo nádrže na vyčištění DPF..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak by mohlo mít vliv stáří :) je to keramické sítko. Zanáší se jízdou a motohodinami. 40% by odpovídalo asi i nájezdu ale po městě. Tak nevím proc bys chtěl měnit dpf. Ohlídej si to a až budeš mít najeto třeba o 30 000 km víc, zkontroluj si DPF kolik má. Ať víš jak se rychle zanáší. Podle mě je dost pozdě řešit závadu až se rozsvítí kontrolka. To by taky mohlo ten filtr tak zanést že už nepůjde vyčistit. Když by tě to třeba potkalo na dovolené a tisíce km domů.. Ale poté až bude mít chvíli před plným zaplněním, tak ho necháš vyčistit a bude .. Žádný nový filtr nedávej pokud nebude poškozený a půjde vyčistit. Popřípadě jde sehnat druhovýroba za nějakých 10-15 000 co jsem koukal ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...