TOMUS Vloženo 11. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2021 @DušanV Jestli nemam pravdu, to proc koduji se baterky? Pri kodovani baterky musis zakodovat: - znacku baterky - kapacitu - typ -> AGm nebo efb, efb+ atd. - nejake cislo z baterky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 11. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2021 (editace) @TOMUS Koduje se proto aby se uložením těchto dat resetovala naučená data rekuperace o nabíjení a vybíjení. U typy jde o rozdílné nabíjecí napětí pro ten který typ.. Editováno: 11. Srpen 2021, autor: milanxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 11. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2021 @milanxx diky za vysvetleni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 11. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2021 (editace) Jo, je to tak.A pokud dám stejný typ i amperáž tak to jednotka to pozná na základě jiného sériového čisla. Proto se musí změnit.Druhá věc je ta, že k nové baterce se podle mne bude chovat hůře než k té staré a slabé. A koho to zajímá tak ať si stáhne logy z jednotek a bude koukat jak to je složité a co všechno si jednotky ukládají za parametry podle kterých potom řídí to rekuperační dobíjení.A od toho všeho se potom odvíjí to připojování nabíječky, startování přes kabely jiné auto atd, protože jednotka na akumulátoru loguje proud který jde z baterie pryč i ten který přichází v rámci dobíjení. Editováno: 11. Srpen 2021, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 11. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2021 @Alma Ano k nové se chová hůř, protože ke staré se chová mnohem lépe a už prakticky nerekupureje a prakticky už jen naplno nabíjí. To byl konec mé 5 let staré EFB. Už měla trvale pod 12V, startovala díky vnitřní konstrukci i při 11,6 i míň. Pro normální by to byla smrt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 11. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2021 No a ať se vrátíme k tématu. Tak vzhledem k výše popsaným skutečnostem, je celkem jedno jak drahou nabíječku se super funkcemi máme, protože 99% provozu akumulátoru je tento ničen rekuperačním provozem při používání auta a to 1% kdy ho dáme na tu naší hyper-super nabíječku, která má deset nabíjecích křivek a dalších různých funkcí ho už nespasí. Uvedu takový hloupá příklad. Jsem kuřák. 30 dnů v měsící hulím 40 denně. 31 den nekouřím vůbec. Má to však ale nějaký význam pro plíce a zdraví? Ty nabíječky jsou vhodné na udržování dlouhodobě odstaveného auta/motorky to jo tam to smysl má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 11. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2021 před 1 hodinou, Alma napsal: Jo, je to tak.A pokud dám stejný typ i amperáž tak to jednotka to pozná na základě jiného sériového čisla. Z některých hlodů by člověk umřel smíchy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 12. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2021 Např. zde malý náhled: IDE03256-MAS06105,Přizpůsobení akumulátoru-Jmenovitá kapacita akumulátoru,59, Ah IDE03256-MAS06106,Přizpůsobení akumulátoru-Technologie akumulátoru,EFB, IDE03256-MAS06107,Přizpůsobení akumulátoru-Výrobce akumulátoru,JCB, IDE03256-MAS06108,Přizpůsobení akumulátoru-Sériové číslo akumulátoru,1111111111, IDE01834,Napětí akumulátoru,12.882, V IDE01836,Proud akumulátoru,0.175, A IDE01837,Teplota snímače akumulátoru,23, °C IDE01838,Teplota akumulátoru,21, °C IDE01839,Stav nabití akumulátoru,71, % IDE01841,Vnitřní odpor akumulátoru,5.4, mOhm IDE01842,Odnímatelné nabíjení akumulátoru,34, Ah IDE01843,Klidové napětí akumulátoru,12.4, V IDE07640-MAS06344,Analýza 1 chování startovacího napětí-Minimální napětí při posledním startu motoru,8.60, IDE07640-MAS06345,Analýza 1 chování startovacího napětí-Minimální napětí při posledním startu motoru zjištěno,nezjištěno, IDE07640-MAS06346,Analýza 1 chování startovacího napětí-Zjištěn průraz napětí při startu motoru,nezjištěno, IDE07640-MAS06347,Analýza 1 chování startovacího napětí-Aktuální průraz napětí: poslední start,3.65, V IDE07640-MAS06348,Analýza 1 chování startovacího napětí-Normovaný průraz napětí,3.70, V IDE07640-MAS11064,Analýza 1 chování startovacího napětí-Proud posledního startu motoru,792, A IDE07640-MAS11065,Analýza 1 chování startovacího napětí-Proud delta posledního startu motoru,784, A IDE07681-MAS06086,Akumulátor celkový nabíjecí průtok-Celkové dobíjení,3041.0, Ah IDE07681-MAS06087,Akumulátor celkový nabíjecí průtok-Celkový průtok energie,1677721.3, Ah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 12. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2021 Sériové číslo se tam zadává leda proto, aby si někdo nezkoušel reklamovat neoriginální aku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 12. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2021 A jak podle tebe proběhne adaptace na novou baterku pokud dám stejný typ a kapacitu, tudíž zůstávají dva parametry stejné. Jedině změnou toho čísla je schopna rj poznat že je něco jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 12. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2021 přátelé nic ve zlém, ale ta debata se začíná ubírat úplně jinam..je to o nabíječce..nikoliv o baterii a jejím kodování :-) 1 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2021 Přesně tak - držte se tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 Majitelé nabíječek CTEK - při režimu RECOND vyndaváte baterii z auta nebo ji necháváte připojenou? Některé weby říkají odpojit kvůli vyššímu napětí při nabíjení, jinde je uvedeno, že to platilo dříve, u starších typů, dnes to nevadí (jen tuto informaci zapomněli někde vymazat). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 na netu píšou toto : Lze použít režim Recond na baterie ve vozidle? Ano. Režim Recond je možný použít ve vozidle, nabíječky mají omezovač na maximální napětí a tím nemůže dojít k poškození elektroniky vozidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 Toto jsem také našel, ale našel jsem i upozornění, že právě při RECOND se musí baterie odpojit. Proto bych rád slyšel nějakou "osobní zkušenost." :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 Nevim, jestli tady nekoho takoveho najdes, pri koupi Ctek nabijecky asi pred 4 lety jsem si procetl manual a vybavuji si poznamku ohledne funkce recond, ze se nedoporucuje pro aku typu viz. nazev tematu. Byla tam zminka o odpojeni kvuli pulzujicimu napeti a doporuceni pro uzivani pouze u klasickych olovo aku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 Mně jde o nabíjení EFB, což je svým způsobem vylepšený běžný akumulátor. U těch AGM vím, že se RECOND používat nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 Omlouvám se, ale nevím zda jsem to pochopil, když chceš mít jistotu, baterii z auta nevyndavej, ale pouze odpoj. Deset vteřin práce, máš jistotu i při nastavení na recond. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 Zatím jsem baterku v F3 nenabíjel ale u F1 jsem kvůli paměti zapojil druhou baterii do zásuvky na baterii v autě odpojil minus a nabíjel. Což to dělat taky tak s pomocí AA baterií. Samozřejmě že potom nic nepouštět a nezamykat. Co na to odborníci? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 Pardón ještě obrázek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 Baterku Efb občas nabíjím lídlovkou přes kostřící bod už druhým rokem v Rapidu. U F1 je co za problém s pamětí, u rádia, nebo kde? Beru si z ní baterku i do jiných aut a nějakou ztrátou paměti F1 netrpí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 Obecně PP, stav denního počítadla km a podobně. To stejné se vymaže u FIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 Takže nic důležitého a na funkci to nemá vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koldas Vloženo 14. Září 2022 Sdílet Vloženo 14. Září 2022 V lidlu mají zase nabíječku za 399 Kč. Máte někdo zkušenost? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 15. Září 2022 Sdílet Vloženo 15. Září 2022 Ano, je to ta co je zde probíráno, pár stránek předtím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.