Přejít na obsah

clouseau

Doporučené příspěvky

Kazdej rika ze je dozivotni. Ja menil ve 250000km a olej byl udajne velice pekny co se tyka cistoty. Osobne si vsak myslim ze vlastnosti oleje taky nejsou dozivotni. Takze osobne az budu mit nejake nove auto, tak to necham vymenit v nejakych 150000km cena byla i s praci a origo olejem nexelych 5000kc,coz je za ty km v podstate levnota...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se mi zdá dost, když vezmu, že litr originál beze slev stojí kolem 800/litr ... náplň je asi 2,5 litrů, takže i kdyby 3 butilky za 2500,- a k tomu 1000,- práce max. podle mě ... 

 

Ale na druhou stranu v automatu se dělá výměna za cca 5 tisíc co 60.000km, takže když tohle uděláš po 250.000km tak je to opravdu "zanedbatelná" cena :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@clouseau na toto nie je jednoznacna odpoved. Kazdopadne u vas asi najvacsi expert na prevodovky pan Sixta neodporuca verit v tzv. celozivotne naplne. Ako ti napisali ostatni, nie je to nejaka velka invesicia.

 

Sand len ako maly OT uvediem zo servisneho katalogu intervaly u ostatnych aut, kde tuto "celozivotnu" napln nepouzivaju:

 

LAND ROVER; FREELANDER 2 (LF_); 2.2 eD4; kW: 110

Interval výměny oleje mechanické převodovky

každé 240.000 km / 10 roky

 

SUZUKI; SWIFT IV (FZ, NZ); 1.2; kW: 66

Interval výměny oleje mechanické převodovky

každé 45.000 km / 3 roky  

Super - Longlife Všechny 150.000 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechno je taky kus od kusu.

Měli jsme toledo, kde byl s převodovkou problém od 50.000km (auto bylo od novoty), měnily se 2 kolečka a olej a při 140.000km už ani další výměna oleje nic nezachránila ... prostě špatnej kus...

a na passatu, kterého jsem na jaře prodával s 360.000km na převodovku nikdo nesahal a olej byl původní a auto řadilo perfektně a ani nemělo problém s hučením na 6.stupni, čímž jsou tyto passaty B5,5 známé ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám, že se bavíme o výměně oleje z preventivních důvodů, pokud jsou opotřebované synchrony apod., tak je asi naivní věřit, že převodovku opravím novou náplní. Ale jak říkáš, vše záleží kus od kusu, někomu to může částečně pomoci a oddálit opravu. Proto je lepší volbou prevence :-)

 

Když se budeme bavit konkrétně, tak u 5st. man. převodovky u S2 (O2) je náplň 1,9L, kde 1L originálního oleje stojí cca 340,-Kč/L. To mi řekni, jestli to za těch 700Kč za celou náplň převodovky jednou za najetých 100 tis km nestojí :-) Vypustíš starý olej degradovaný vzdušnou vlhkostí obsahující částice z opotřebení aj. a napustíš nový..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...