ferda25 Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Osobně bych hledal v řadách face S2 combi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 před 2 minutami, 15degren napsal: zadní tlumiče ? kompresor ? u auta s 15K ? Tím krm jiného, ne člověka co s původníma tlumičema najezdil po D1 300 tisíc. Buď kecáš ty nebo auto nemělo 15t km Můžu ti postnout protokol :-) Na všechno tohle má škodovka TPIčka. Kupováno jako "novinářský" vůz od ŠA s tovární prodlouženou zárukou :-) Kompresor - dodávalo Denso(?) defektní už z výroby - prostě se vnitřně sdíral až se v něm sekla nějaká jehla a začal pískat Tlumiče - Octavie měli divně udělaný uložení tlumičů - údajně se Sachs mírně utl v návrhu, přenášelo to tupé rány i při malých nervnostech Ostřikovač světel - při teplotě po 5°C nezajížděl zpět Termostat - tekl, stejnou závadu měli i 2.0 TSI Panel výdechů topení - loupal se chrom Tísnění dveří - neodtékala voda Barevný DOT - čas od času zobrazoval barvy který ukazovat neměl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Ale jo, tomu bych věřil. Novinářská auta jsou prasácké a jezdí s tím lidi jako hovada. Na druhou stranu... ano, rád bych viděl ten záznam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 (editace) Otázku, jestli zánovní holotu nebo trošku výbavy v ojetějším autě jsem řešil i já před skoro 4 lety... (Octa 2/Sup 2/Passat/Mondeo) ..... ale v té době se mě už do O2 už moc nechtělo a O3 ještě pořádně nebyla (navíc s TDi + DSG + Xenony atd.. byla cena astronomická) Vždy lepší vzít auto s menším nájezdem, jednak kvůli servisu a jednak kvůli následnému prodeji. Mám názor, že buď jestli má mít auto trošku víc km, to musí být ale vykompenzované o DOST nižší cenou. Nakonec jsem v té době koupil 2 roky jetého S2 kombi se 145 tis km, DPF a mokrého DSG jsem se u CR motoru nebál. V té době 347 tis Kč, PC byla přes 900 tis Kč...., zánovní byly v té době 500 - 700 tis Kč dle výbavy. (obava byla jen z konce záruky, ale zase po ní servisuji za 1/2 ceny u "svého" mechanika) Slabší motor než ten 103 kW si neumím s takovém autě ani představit a to jsem klidný řidič. Osobně auto pod 100 kW, bez xenonů, digiklimatizace a výhřevu sedaček bych nechtěl.... ostatní už není tak důležité. Dneska bych se asi rozhodoval pro O3 s motorem 1.4TSi/1.8TSi/2.0TDi s xenony + výhřevem a klimou do 100 tis km. za nějaký zajímavý koruny. Editováno: 15. Prosinec 2016, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 před 5 hodinami, Sabiza napsal: Ale jo, tomu bych věřil. Novinářská auta jsou prasácké a jezdí s tím lidi jako hovada. Na druhou stranu... ano, rád bych viděl ten záznam. No jistě, a tím zničili ostřikovače... Pánové, všechny tyto závady se tady řeší a lze k nim na foru najít i příslušnou dokumentaci ŠA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Dobře, Pawouku, ale na jednom autě? Na jedno autě se objeví tolik závad? Tomu sám nevěříš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Věřím, mám rozsáhlé zkušenosti se škodovkami. Nic neobvyklého to není. Ostatně ty nečteš toto forum? Takových případů je daleko víc a nejen u tohoto modelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 (editace) Pawouk promine Loupající se chrom vám ještě najdu, ten se dělal o pár dní později. Editováno: 15. Prosinec 2016, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.