Listopad 28, 20195 r Aha, tak už to vidím, nová Octavia combi ambition od 636.900,- Kč, oproti stávající cca o 100.000,- více, hmm..... tak ty poplatky za ekologii si tedy zaplatíme..... Stará byla 578900,- +58tis, nějaký server dnes určitě porovná výbavu a spočítá navýšení u Scaly to bylo 67tis.
Listopad 28, 20195 r Základní cena 1.0 LB Active bude 456900,-https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/bestseller-skoda-octavia-vstupuje-na-domaci-trh-s-cenou-jiz-od-456-900-kc-prvni-vozy-si-zakaznici-v-cr-odvezou-jeste-letos/
Listopad 28, 20195 r Za cenu současného základního liftbacku (Active) jsem před 10 lety kupoval novou OII FL v Eleganci. Ty ceny jsou naprosto mimo realitu českých rodin.
Listopad 28, 20195 r Teď jsou lidi natěšení a Škoda toho hodlá využít. Nenandala tam na první dobrou tu nejlevnější variantu, no. :) Uvidíme, jaké packety a ceny budou např. za rok nebo dva.
Listopad 28, 20195 r Před 17 lety jsem kupoval Fabií classic HTP 40kW za stejnou cenu jako jsem koupil FIII Style 81kW a o čem to vypovídá? Ano, o ničem...Chce to porovnat pořádně ty výbavy, někdo na webu si s tím tu práci dá. A ještě drobná poznámka, on opravdu od ŠA kupuje někdo auta za ceníkovou čemu? (když už srovnávat s tím co bylo, tak srovnatelné, ne ceník vs nabídka prodejce).
Listopad 28, 20195 r ceny.. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-octavia-ceny.A191128_083745_automoto_fdv Upraveno Listopad 28, 20195 r od zwan
Listopad 28, 20195 r V tom článku bohužel není nic pořádného. Už je venku ceník. Večer nebo zítra bude srovnání. Zatím plačky můžou vzpomínat, co bylo v době recese levné a jak koupily verzi Elegance s dýchavičnou 1.6 za 479 900Kč. Jo a metalíza byla taky levnější! Upraveno Listopad 28, 20195 r od bojler
Listopad 28, 20195 r Ta cena se dala čekat, ikdyž zněly z fabriky hlasy, že ji chcou zachovat na podobné výši. Co je ale mazec jsou ergo sedadla se všemi těmi funkcemi a to za 68tis.Kč, wow to je slušná nálož :-)).
Listopad 28, 20195 r 2.0 TDI s 85kW a jen s manuálem? Benzín bez DSG? Zatím opravdu chudá nabídka. A je smutné, že není vůbec venku liftback. Edit: Koukám, že ergonomické sedadla stojí 70 tisíc. Solidní. Na to, že se tady objevovaly příspěvky o tom, jak to bude základní výbava... Upraveno Listopad 28, 20195 r od Sabiza
Listopad 28, 20195 r před 3 minutami, Sabiza napsal: 2.0 TDI s 85kW a jen s manuálem? Benzín bez DSG? Zatím opravdu chudá nabídka. A je smutné, že není vůbec venku liftback. Tohle je startovací série. Liftback bude v dubnu 2020 cca. Motory budou naskakovat, stejně jako další extra výbavy, kola.... Teď tam ještě nejsou třeba servisní služby, prodloužené záruky, příslušenství atp.
Listopad 28, 20195 r před 3 minutami, Clerfayt napsal: To víš.... homologace...... co by jsme unii neobětovali. Až na to, že VW dodává do Golfa těch 85kW v 1.6 TDI a v 2.0 TDI má klasicky 110kW. Stejně tak dodává benzín s manuálem i automatem. Upraveno Listopad 28, 20195 r od Sabiza
Listopad 28, 20195 r @Clerfayt: OT: tak to bys mel videt proces homologace v USA. porad s Unii tady... nekdy mi v tomhle vlakne pripadne, ze jsme spis na foru Trikolory. Ony totiz vsechny ty asistenty a emise jsou jen zalezistosti Unie. Zpet k tematu. Co se tyce ergo sedacek, skoda ze pro me jedina zajimava verze, RS, je asi nedostane. Byla by zajimava kombinace sportovnich a ergo sedacek.
Listopad 28, 20195 r Mimochodem, ty sedadla jsou klasický přestřel ŠA. Opel nabízí v Astře Ergonomická přední sedadla AGR, což jsou snad jedny z nejlepších sedadel na trhu a tipněte si cenu. Kdo si tipl 15 000,-, má pravdu. V Insignii jsou za 30 tisíc... Tady jde vidět, že ŠA těží z toho, že má drtivou většinu prodejů firemním zákazníkům a staví Octavii na mnohem vyšší úroveň (hlavně cenově) než je.
Listopad 28, 20195 r @Sabiza. tak Golf musí mít nějaké privilegium něčeho lepšího. Stejně ho na začátku Škoda svou nabídkou dožene.
Listopad 28, 20195 r před 1 hodinou, Sabiza napsal: Až na to, že VW dodává do Golfa těch 85kW v 1.6 TDI a v 2.0 TDI má klasicky 110kW. Stejně tak dodává benzín s manuálem i automatem. To nepopírám. Asi si moc nerozumíme. Dřív byla homologace jednoduchá a rychlá. Dnes se homologují, výbavy vzlášť, do toho kombinace motorů a převodovek.... Je to mraky homologací, které jsou dnes nesmírně časově náročné. Holt nemůžou homologovat vše najednou, nejsou kapacity. Takže ze začátku výrobci nabídnou jen nejprodávanější specifikace. A nikdo jiný než EU tuto emisně homologační buzeraci nevymyslel.
Listopad 28, 20195 r Dnes se homologuje motor jako takový, nikoli auto. A jelikož jsou to naprosto totožné motory s tím, co má VW, tak je to spíše jen z důvodu urychlení počáteční výroby a co nejmenší možnosti k rozdílnostem. Upraveno Listopad 28, 20195 r od Sabiza
Listopad 28, 20195 r pokrok nezastavíš.... :-D k dispozici jenom 3 motory.... myslím že superb, passat je lepší výběr...
Listopad 28, 20195 r Kdo si v létě objednal Trumf asi to vyhrál, za 480 bylo vybavené auto, náprava stejná, hlavně bez tabletu. Pro CZ rodiny to fakt není u Hyundai si teď mnou ruce.To i operák škoda bez starostí bude pěkně mastný, cena, pojistka ....
Listopad 28, 20195 r [mention=105157]Clerfayt[/mention]:OT: tak to bys mel videt proces homologace v USA. porad s Unii tady... nekdy mi v tomhle vlakne pripadne, ze jsme spis na foru Trikolory. Ony totiz vsechny ty asistenty a emise jsou jen zalezistosti Unie. Zpet k tematu. Co se tyce ergo sedacek, skoda ze pro me jedina zajimava verze, RS, je asi nedostane. Byla by zajimava kombinace sportovnich a ergo sedacek. Já někde nedávno četl, že koncern ten filtr dává preventivně kvůli kauze, kdyby někdy zase náhodou ... Mazda nic takového neřešila a proto si dovolí 2.0 bez filtru.Nějaké systémy unie ano, ale zbytek jen aby nahnali body v NCAP.
Listopad 28, 20195 r Honzo, zcela upřímně... z 72 tisíc registrovaných aut v ČR u ŠA, bylo registrováno pouze 11 tisíc pro fyzické osoby. Bohužel SDA nenabízí filtrování dle provozovatele a zároveň typu (modelu), ale dá se očekávat, že většina z toho byla u Fabie, Scaly, atd. Těch nových O3 FL registrovaných do klasických českých rodin nebylo... většina lidí si koupí roční vůz, předváděčku nebo třeba auto z OL. Upraveno Listopad 28, 20195 r od Sabiza
Listopad 28, 20195 r Před hodinou, Sabiza napsal: Mimochodem, ty sedadla jsou klasický přestřel ŠA. Opel nabízí v Astře Ergonomická přední sedadla AGR, což jsou snad jedny z nejlepších sedadel na trhu a tipněte si cenu. Kdo si tipl 15 000,-, má pravdu. Tak ses hezky vypovídal a teď k realitě. Cena 15 000Kč je za paket, který obsahuje úplně něco jiného. Obdobný paket stojí u Astry 41 000Kč. Jenže jaksi nejen, že nemá odvětrávání, ale elektricky ovládané sedadlo s masážní funkcí je jenom pro řidiče. Astra má sice v paketu navíc vyhřívání zadních sedadel, volantu. Zároveň Astra má v základu čalounění v kombinaci látka/kůže, takže jde o "doplatek" za celokožené provedení. Ale tak hlavně že neporovnáváme jablíčka a hruštičky. Copak, že stojí nezávislé topení u Octavie 25 900Kč a u Astry 46 500Kč?
Listopad 28, 20195 r Tak si ten ceník otevři ještě jednou a podívej se znovu, ju? Mimochodem, když se podíváš opravdu znovu, tak zjistíš, že výbava Elegance obsahuje ergonomické sedadlo řidiče již v základu. Ale já chápu, že ŠA má poprvé v životě solidní sedačku, která není jako židle v socialistické škole a že si u toho potřebujete pořádně osahat genitálie (sorry, moderátoři). Ono stačí vytáhnout hlavu z..., otevřít oči a přijdeš na to, že ergonomická sedadla jsou realitou posledních několik let. Citovat Ergonomická přední sedadla AGR - sedadla řidiče a spolujezdce nastavitelná v 8 směrech s možností manuálního prodloužení sedáků a elektricky nastavitelnými bederními opěrkami, dělená zadní sedadla 40/20/40, sklápění zadních sedadel jedním dotykem (pouze pro ST), zadní loketní opěrka. Cena: 15 000,- Citovat Kožené čalounění Siena II, černé Jet Black, ergonomická přední sedadla AGR, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s masážní funkcí, elektricky nastavitelné bederní opěrky a manuální prodloužení sedáků na předních sedadlech, vyhřívaná přední a zadní sedadla, vyhřívaný volant, zadní sedadla dělená 40/20/40, zadní loketní opěrka, 2 USB v zadní konzoli Cena: 41 000,-
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.