Leden 4, 20205 r před 1 hodinou, bouchy napsal: To je nějaký posun? Ani o kilowatt, řekl bych. Posun nastal dvakrát u stávající generace z 162 na 180kW. Takze ted pauza.
Leden 4, 20205 r před 3 hodinami, Sabiza napsal: Ta 1.5 TSI s DSG se dala dávat do hromady fleet aut Jasne, flotily jsou slozene hlavne z 1.5TSI DSG. Radsi se venuj tem sedadlum.
Leden 4, 20205 r Před hodinou, bojler napsal: Jasne, flotily jsou slozene hlavne z 1.5TSI DSG. Radsi se venuj tem sedadlum. S poslední cenotvrobou ŠA jsem touto volbou musel jít i já u fleetu,
Leden 4, 20205 r Neboli posun ze 230k na 245k nastal při příchodu FL a poslední MR tehdy byla RS jen jako 245k. Takže vzhledem k OIV stagnace. Těch 206kW nebo jiná verze z Leonu (atd.) by se byla hodila. Bylo by to hned auto se skoro tři sta koňmi hybrid nehybrid.
Leden 4, 20205 r Oni takovou verzi neudělají - nedávno médii proběhlo, jak mají značky vypadat. Škoda levné vozy, Seat-sportovní ... Kdo chce nutně koncern zůstane mu Golf 8 GTi TCR, R nebo nová Cupra.Je třeba si uvědomit, že i bez top verzí, el.verze, klasický HB byla Octa i v ,,nehezké 4oké verzi” párkrát mezi 10 nejprodávanějšími modely v Evropě. Vystačí si, jak je.
Leden 4, 20205 r před 6 hodinami, bouchy napsal: Neboli posun ze 230k na 245k nastal při příchodu FL a poslední MR tehdy byla RS jen jako 245k. 2013 - 162kW 2015 - za priplatek 169kW provedeni s VAQ 2017 - standardni RS posileni na 169kW a silnejsi varianta na 180kW, stale dve verze lisici se i vybavou 2018 - odpadnuti slabsi varianty a zmena vybavy Druha generace posilila o 15kW, treti take a v mezidobi jeste o dalsich 18kW. Cekat hned dalsi zmenu mne prijde trochu naivni. I s ohledem na situaci na trhu a v koncernu. před 6 hodinami, Skodax napsal: S poslední cenotvrobou ŠA jsem touto volbou musel jít i já u fleetu, Kolik mate aut a jaky najezd na benzin? Ja jsem se mimo male firmy nebo management se zmenou na benzin nesetkal. Podle me doplneni o mild hybrid nebude vyrazne drazsi. Oni to prodavat musi. Tak jak nekdo vymyslel v ramci "CSR" limity oxidu uhliciteho a naridil povinne TDI, tak mozna nekdo naridi v ramci korporatu toto. Mimochodem, 2016 a 2017 byl pomer benzin : nafta cca 6 tis. ku 18 tis. Loni uz cca 10 ku 13 a letos to bude asi zcela vyrovnane.
Leden 4, 20205 r před 7 hodinami, Skodax napsal: S poslední cenotvrobou ŠA jsem touto volbou musel jít i já u fleetu, A to je přesně to, co většina lidí nechápe. Oni si pod fleetem představí maximálně tak obchoďáky nebo zaměstnance, kteří najezdí 60 tisíc km ročně. S TSI začala ale i hromada firem, která dává auta do osobního využívání výše postaveným zaměstanancům (senioři v IT atd.)... Například u nás ve firmě, kde je cca. 450 firemních aut pro soukromé užívání, má TSI kolem 45 % zaměstnanců. Hlavně proto, že 1.5 TSI v manuálu nebo DSG je levnější než TDI a narvou do auta potom více výbavy. Nebo mají prostě možnost poskládat auto s DSG převodovkou (viz. Superb Style za 822 400 Kč s DPH). U nás přesun na TSI byl hlavně z důvodu německých měst, kam čas od času jezdíme (centrála v Bonnu), iniciativě GoGreen a nárustem cen za posledních několik let... máme teď zažádáno o vyšší limity na auta, abychom mohli s ekologií ještě dál (v koncernu už to konečně jde), ale nikdo neví, kdy se to objeví a tak jsem fakt zvědavý, jak na tom bude cenově OIV s tím „naoko hybridem“...
Leden 4, 20205 r Neni u nas moc firem, ktere by v takovem objemu davaly auta ne jako pracovni nastroj, ale formu platu (i tam, kde je cloveku auto realne v praci k nicemu). Ano, je tim zname DHL a par dalsich. 450 aut je ale hodne.
Leden 4, 20205 r před 2 hodinami, bojler napsal: Kolik mate aut a jaky najezd na benzin? Ja jsem se mimo male firmy nebo management se zmenou na benzin nesetkal. Podle me doplneni o mild hybrid nebude vyrazne drazsi. Oni to prodavat musi. Tak jak nekdo vymyslel v ramci "CSR" limity oxidu uhliciteho a naridil povinne TDI, tak mozna nekdo naridi v ramci korporatu toto. Mimochodem, 2016 a 2017 byl pomer benzin : nafta cca 6 tis. ku 18 tis. Loni uz cca 10 ku 13 a letos to bude asi zcela vyrovnane. 40 aut a nájezd mezi 15- 40 tis ročně dle pozice. Auto je nástroj i bonus a nutná volba je ŠA. Motor si volí kdo chce jak chce, bez omezení (Jen cena) Upraveno Leden 4, 20205 r od Skodax
Leden 6, 20205 r Chlapi, tušíte, nebo dokážete odhadnout (protože mi se to nedaří nikde najít, ani spekulace) jak bude fungovat e-tec? moc by mě to zajímalo, měl jsem teď půjčenou Hondu HR-V hybrid a bylo to moc zajímavé svezení... spalovací atmosférický 2.0 jako generátor pro elektromotor. Auto bez převodovky (přesněji s jedním pevným převodem) v nízkých a středních rychlostech buď jede na elektřinu, nebo se nechává elektromotor krmit tím spalovakem. Na dálnici se pak připojuje před ten staly převod nějak i ten spalovak... nevěřil jsem tomu ale bylo to fakt krásně svezení. A na to ze to auto je velké jako Kodiaq jsme jezdili za 5.2L mimochodě čisté na elektřinu dokázala ujet tak 2km s lehkou nohou na plynu, při razatnejsim pokynu k akceleraci se zapnul spalovák má ten e-tec fungovat podobně, umíte mi prosím popsat jak se má chovat? Nebo to bude jen jako passat či golf gte. moc díky Upraveno Leden 6, 20205 r od Roman Kušnír
Leden 6, 20205 r e-tec je obyčejný mild hybrid, tedy žádná jízda na elektřinu a žádné e-CVT, jen přes startér-generátor krátkodobě pomáhá s akcelerací, dovede plachtit s vypnutým motorem a samozřejmě rekuperovat do baterie. Podobný systém používá Suzuki v malých autech, Mazda, Audi... https://www.auto.cz/nova-skoda-octavia-4-oficialne-prohledli-jsme-ji-nazivo-do-posledniho-detailu-bude-to-hit-131971
Leden 6, 20205 r Titan i černá s černými koly vypadají luxusně ?. 2.0TDi Style manual ke známému do půjčovny v Kong.centru. Upraveno Říjen 17, 20204 r od Jan R.
Leden 6, 20205 r A před chvílí mě na spojce podjela červená, taky naživo nevypadá zle k těm křivkám. Upraveno Říjen 17, 20204 r od Jan R.
Leden 6, 20205 r Pár postřehů z krátké prohlídky nové O IV. Ty 17" kola Rotare jsou naživo u té černé barvy docela zoufalé, to ty Pulsary vypadají líp. U O IV bude asi hodně záležet na výběru velikosti a designu kol. 16" tedy budou nejspíš hodně smutné na pohled. Čekal jsem podle fotek wow efekt, ale černá mě tedy naživo hlavně při pohledu zepředu neoslovila, a vlastně ani ta modrá a stříbrná z fotek co jsou v příspěvku výše. Zezadu je combi posunem vpřed. LED Matrix, no v podzemních garážích vypadají při pohledu na protilehlou zeď, že by mohly svítit pěkně. Tablet uprostřed palubní desky... No na pohled pěkný, ale za jízdy to nebude s ovládáním čehokoliv asi taková radost. Klíček k autu, designově hezký, hladký, ale až udělá bác na zem, či bude poškrábaný.. Vnitřní ambientní led osvětlení za mě lepší než v OIII, pásek je schovaný a neoslňuje. Dvouramený volant s otočnými ovladači - neurazí, oproti tříramenému není nějak zvlášť ošklivý. Použité materiály, no dveře nic moc, palubní deska je lepší. Ovládání světel tlačítky, lepší mi připadá otočný ovladač, ale asi půjde o zvyk. No celkově mě po dnešní prohlídce OIV neurazila, ale ani nenadchla.
Leden 6, 20205 r Autor Pokud mohu soudit z fotek:Zadek sice moc škodovku nepřipomíná, ale docela se mi, až na ten nárazník, líbí, působí elegantně a jednoduše.Předek se mi líbí čím dál méně, nesmyslně protažený, divně ohnutý, nízko posazený, maska ošklivá, světla divná..Kola na fotkách děs - designově i velikostně.Paradoxně jediná slušná barva vypadá bílá a to jejím favoritem nejsem. Černá aspoň čistě na fotce dost zklamala..Jsem zvědav na reálný dojem, no souhlasím s tvrzením, že nadšení opadá.
Leden 7, 20205 r Připadá mi trošku jako obézní auto, ale těším se na srovnání golfa a Ot na živo. Jsem zvědavý na místo pro pravé koleno po přesunutí displaye nahoru. Vždycky mě chytala křeč do nohy po delší jízdě ~4h. Postava 183cm. Do září si musím pořídit auto, takže budu mít tento rok na zkoumání značek VW group.
Leden 7, 20205 r Vršek bude měkčený, ale jen vpředu, to mezi loketkou a vrchní lištou je syntetická koženka, zbytek tvrdý plast? @stanmar Upraveno Leden 7, 20205 r od Jan R.
Leden 7, 20205 r Ano plast je pod kličkou otevírání dveří (tam co je uchycení madla loketky). Tedy alespoň se mi to tak jevilo.
Leden 7, 20205 r Z fotky těžko soudit, ale po tom, jak osekali výplně dveří na O3(O3FL), jsem čekal větší “sebereflexi” v použití kvalitnějších materiálů. Zase taková změna a pocit “prémiovosti” oproti kritizované O3 mně to nepříjde.
Leden 7, 20205 r Autor Taky mám dojem, že nás jen hezky namlsali fotkami povedených detailů interiéru, které pocitově dodaly autu hodnotný výraz, no v reálu každou další fotkou a poznatkem nabývám většího a většího přesvědčení, že půjde zase jen o drahou naleštěnou bídu.. [emoji20]
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.