Leden 17, 20205 r Pozoruhodné je to už jenom z toho důvodu, že u Superbu je rozdíl 30 tis. Kč. Ale třeba u první generace byl příplatek 55 000Kč. Pokud bude základní cena 456 900Kč, zbývá těch 140 000Kč rozdílu podělit mezi silnější motorizaci (1.0/81kW vs. 1.5/110kW) a výbavový stupeň. I kdyby to bylo na poloviny, tak je to u obou položek hodně.
Leden 17, 20205 r “Od 30. ledna budou všichni autorizovaní partneři disponovat výstavními a testovacími vozy. “ - auto.czKdyž jsem se ptal v mém domovském AS, tak taky potvrdili přelom březen/duben, tak potom nevím, kde je pravda.
Leden 17, 20205 r Pravda je v tom, že ty vozy prostě nejsou, protože stále běží výroba naplno OC3 a ještě dlouho bude.
Leden 17, 20205 r Konec ledna se myslím týká verzí Combi, u nás prodejce jejich přítomnost na konci ledna potvrdil.
Leden 18, 20205 r Chválím konečně možnost prodloužení sedáku (i když to bude nejspíš jen u vyšších výbav) jak to už mají delší dobu prémiové značky. Na rozdíl od japonských a korejských značek, které dělají sedáky snad čím dál kratší.
Leden 18, 20205 r před 4 hodinami, bojler napsal: Zda se mne to a nebo je ten kufr melkej? Tuším, že je pod podlážkou jen ten polystyrenový profil bez rezervy. Já ten den viděl hodně zavazadlových prostorů, tak si tím nejsem teď 100 % jistý.
Leden 18, 20205 r před 3 hodinami, l79 napsal: Chválím konečně možnost prodloužení sedáku (i když to bude nejspíš jen u vyšších výbav) jak to už mají delší dobu prémiové značky. Na rozdíl od japonských a korejských značek, které dělají sedáky snad čím dál kratší. To bude mít jen Ergoseats za příplatek 80k.
Leden 18, 20205 r A včetně koženého provedení, ventilace, masážní funkce a elektrického ovládání s pamětí. Dívám se, co tak může asi ubýt oproti Ambitionu. Litá kola, multifunkční kožený volant, přední a zadní loketní opěra a dělené zadní opěradlo, Climatronic, vyhřívané trysky, tempomat, kolenní airbag, digitalni budiky, startovani tlacitkem. El. ovladani oken je pry uz vyrobne levnejsi nez mechanicke. I tohle by bylo docela malo na tak velky cenovy rozdil. Fakt su zvedav, kde bude hacek.
Leden 18, 20205 r před 4 hodinami, Dixik2 napsal: Cena 68 800 Kč u výbavy Style. + 11800 nutný příplatek za paměť u zrcátek... Jinak výbava nad Ambition je také jiný potah sedaček, jiné dekory, ergo držáky, a všechny ty malé detaily v interieru, jiná úroeň odhlučnění, chrompakte myslím a kola, mlhovky atp.
Leden 19, 20205 r Dost pochybuji o tom, že by ta auta stavěli jinak s jinými díly. To nedává ekonomický smysl.
Leden 19, 20205 r Jako davaji se lehce rozdilne izolace dle motoru, (napr. tsi x tdi). Ale jenom kvuli vybave se mi nezda...
Leden 19, 20205 r před 2 hodinami, Martin Bednář napsal: Jako davaji se lehce rozdilne izolace dle motoru, (napr. tsi x tdi). Ale jenom kvuli vybave se mi nezda... Z mojí nabídky Style. U Fordů to taky tak bylo, dávali jiné odhlučnění a na více míst.
Leden 19, 20205 r Toto jsou jen obecna PR cisla, ktera nic nedokazuji. Popisky casto nejsou k veci. Je potreba vic informaci. Z aktualnich modelu se dostalo jineho rozsahu odhlucneni napr. Superbu, ktery byl v ramci nasledne modelove pece dodatecne odhlucnen, ale pro vybavu Active pouze v mensim rozsahu.
Leden 21, 20205 r Nalezeno na netu Dnes jim spustili konfigurátor v Německu, připlácí i za naftu 1000e a Columbus mají dočasně navíc ke Stylu, u nás v základu Style.
Leden 22, 20205 r Columbus je jedna z veci, ktere mne do zakladu nepasuji. Puvodne jsem si myslel, ze dojde pozdeji k jeho amputaci a snizeni ceny. Ze byla misto zavadecich paketu zvolena strategie "dat do zakladu a pak se uvidi". Ale z Ambition neni moc co amputovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.