Únor 28, 20205 r Tak nám zrušili tu Ženevu... tak to asi mění plány Škody ohledně představení RS a dalšího ... Upraveno Únor 28, 20205 r od PetriCZECH
Březen 1, 20205 r 1) Ty plynové vzpěry kapoty tam budou v základu, nebo jen Style? Parádní věc.... která sice nevyváží nádrž menší o 5 litrů, ale potěší. 2) Ve dveřích není žárovkla? Takže má stávající O3 je na tom lépe.... 3) Ten nový volant mi vádí čím dál méně.... Upraveno Březen 1, 20205 r od PetriCZECH
Březen 1, 20205 r Mně by třeba byla milejší úspora hmotnosti. Ale je dost možné, že je kapota už hodně těžká a nebylo by ju reálné pro většinu lidí bez vzpěr otevřít.
Březen 1, 20205 r Už se těším až začnou v provozu jezdit ta nová světla. Budu šťastný jako autobusák ve videu.
Březen 2, 20205 r JJ. Za mě obecně technologie tzv. Matrix světel ve ŠA je špatná, protože kužel se vypíná pomalu. Je vidět i na řadě videí a následkem toho opakovaně oslňují jiné auta v provozu. A je úplně lhostejné z jakého směru se k těm světlům blíží jiné auto. Úplně nejlepší jet v serpentinach před Matrixem ze Superbu.. oslňování na střídačku v levém a pravém vnějším zrcátku je bezvadný. Upřímně mě mrzí, že tohle dostala i nová Octavia. Nicméně na zítřejší premiéru RS se těším. Upraveno Březen 2, 20205 r od rimsy2
Březen 2, 20205 r Zítra premiéra RS: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/online-svetova-premiera-noveho-modelu-skoda-octavia-rs-iv/
Březen 2, 20205 r V 26. 2. 2020 na 8:33, superb10 napsal: a sranda je ze analog je asi 4x drahsi na vyrobu ako digital No právě. Proto se divím že do analogu šli. Řešil bych to virtuálem který je již hotový a třeba ho softwarově osekat na jedinný možný vzhled
Březen 2, 20205 r Jen se tomu dají větší 18” a barevná kola a jak to vypadá lépe ?? Upraveno Říjen 17, 20204 r od Jan R.
Březen 3, 20205 r To dělal někdo doma? Vůbec mi k tomu nesedí hlavní světlomety, respektive ta velká plocha pod nimi. Ale co kupovat to nemusím, a co se nelíbí mě, může se líbit druhému. Ostatně třeba to na živo bude lepší. Každopádně za zadní část dávám 1.
Březen 3, 20205 r Autor Mi zase vadí ty geometrické a úzké tvary celého auta, které vyžadují nízké těžiště. Jenže auto sedí jako koza a působí tak jako by sedělo metr nad zemí..
Březen 3, 20205 r https://m.autorevue.cz/skoda-octavia-rs-iv-2020-ta-do-zasuvky-je-klicova-uz-jsme-v-ni-sedeli
Březen 3, 20205 r před 53 minutami, stanmar napsal: To dělal někdo doma? Vůbec mi k tomu nesedí hlavní světlomety, respektive ta velká plocha pod nimi. Ale co kupovat to nemusím, a co se nelíbí mě, může se líbit druhému. Ostatně třeba to na živo bude lepší. Každopádně za zadní část dávám 1. A teď máš ovcu 3 po fl?
Březen 3, 20205 r před 11 minutami, Martin Rušaj napsal: A teď máš ovcu 3 po fl? A jak to souvisí s O IV? Design jiných modelů tu snad řešit nebudeme. Na to je téma jinde.
Březen 3, 20205 r https://www.novinky.cz/auto/autosalon-zeneva/clanek/nova-skoda-octavia-rs-je-tady-novinku-jsme-prohledli-do-detailu-40315194 https://www.auto.cz/nova-skoda-octavia-rs-iv-odhalena-je-to-plug-in-hybrid-se-180-kw-133483 Mně se nový RS líbí. Nemám problém s dvouramenným volantem a stejně tak se mi tady líbí i ten tříramennej. Trochu zvláštní spojení RS a elektrika, ale holt nová doba... Na 180kW zrychlení nic moc, ale za tím bude celková váha, díky baterkám. Jsem zvědavej na jízdní vlastnosti. Nevíte někdo, kolik kilo navíc dělá PHEV technologie? Upraveno Březen 3, 20205 r od Martin Bednář
Březen 3, 20205 r https://www.youtube.com/watch?v=uFEO6t5otWk https://youtu.be/uFEO6t5otWk Upraveno Březen 3, 20205 r od Patrik1971
Březen 3, 20205 r Za me RS jednoznacne hezci narazniky. Vepredu ok a zvlast vzadu, kde na boku zmizela ta podivna obloukova linka. Ale stejne bych uvital o trosku vyssi svetlomety. Scala nebo Superb vepredu pusobi vyvazeneji.
Březen 3, 20205 r před 23 minutami, Martin Bednář napsal: Nevíte někdo, kolik kilo navíc dělá PHEV technologie? Baterie má 135 kg
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.