Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 1 hodinou, jandis napsal:

Stiskni šedivé pole a mělo by ti to naskočit. Hodnoty které nechceš sledovat se dají takto vypnout a pak se zobrazuje "nd"

Případně vyzkoušej s verzí FREE, která umožňuje sledovat jen 3 položky,

Jasně, na Xiaomi a Honoru šlape jak má, nefunguje na Galaxy S20 FE.

  • 3 měsíce později...

Zdravím pánové, chci se zeptat dnes jsem pozoroval při jízdě že trochu zčervenal filtr jako by se chtěla spustit regenerace zvýšila se i teplota lehce přes 300 stupňů a cca po třech kilometrech ten filtr zase zezelenal? Nevíte co to znamená. Regenerace probíhá cca 250 km když jezdím kolem komína a cca 380 km když jedu dál, v autě je nahraný DG software motor je 2.0 CFHC. Dá se poznat z těch hodnot co jsem nafotil jestli je už filtr K.O nebo ještě něco vydrží. A poslední dotaz jak přepočtu zanesení filtru v litrech na gramy? Někde jsem to četl ale nemohu to najít.  A ještě jsem vypozoroval že poslední tři regenerace dělají tuto věc přijedu někam zastavím na grafu mám zaplnění 75% rozjedu se třeba tak za hodinku a během chvilky je zaplnění 100% a spustí se regenerace to dřív nedělalo. Děkuji za informace

Screenshot_20210714_144022_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20210714_144204_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20200515-090825.jpg

Upraveno od miruna

Napisi sve poznatky, kdyz jedu po dalnici, tak bych rekl, ze se mi deje to male zcervenani co jsi popisoval a nazval bych to "pasivni - muj vyraz" regeneraci, procenta zaneseni padaji jen minalne a nemusi byt filtr plny. Pak je samozrejme ta velka "aktivni", ktera probiha pri zaneseni az do vypaleni. 

Jsou to jen me poznatky, tak me prosim nechytejte za slovo a pripadne opravte. 

V 14. 7. 2021 na 22:28, miruna napsal:

Zdravím pánové, chci se zeptat dnes jsem pozoroval při jízdě že trochu zčervenal filtr jako by se chtěla spustit regenerace zvýšila se i teplota lehce přes 300 stupňů a cca po třech kilometrech ten filtr zase zezelenal? Nevíte co to znamená. Regenerace probíhá cca 250 km když jezdím kolem komína a cca 380 km když jedu dál, v autě je nahraný DG software motor je 2.0 CFHC. Dá se poznat z těch hodnot co jsem nafotil jestli je už filtr K.O nebo ještě něco vydrží. A poslední dotaz jak přepočtu zanesení filtru v litrech na gramy? Někde jsem to četl ale nemohu to najít.  A ještě jsem vypozoroval že poslední tři regenerace dělají tuto věc přijedu někam zastavím na grafu mám zaplnění 75% rozjedu se třeba tak za hodinku a během chvilky je zaplnění 100% a spustí se regenerace to dřív nedělalo. Děkuji za informace

Screenshot_20210714_144022_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20210714_144204_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20200515-090825.jpg

Dnes jsem byl na diagnostice viz foto vyčte z toho někdo jak na tom ten filtr je. Podle servisu by to chtělo nechat udělat regeneraci přes diagnostiku a prý by pak mělo být vše O.K

Nemusí se po té vyvolané regeneraci vyměnit  motorový olej mám chvilku po výměně. Děkuji za rady.

 

před 1 minutou, miruna napsal:

Dnes jsem byl na diagnostice viz foto vyčte z toho někdo jak na tom ten filtr je. Podle servisu by to chtělo nechat udělat regeneraci přes diagnostiku a prý by pak mělo být vše O.K

Nemusí se po té vyvolané regeneraci vyměnit  motorový olej mám chvilku po výměně. Děkuji za rady.

 

 

IMG_20210720_132925.jpg

Nikdo neporadí?

Osobně nevidím důvod pro výměnu oleje po vypálení DPF.... Ale můžu se plést 🤔 sám jsem už několikrát spustil řízeně vypalování pomocí Caristy..... A průběh mi přišel stejný.... 

Upraveno od Slayer6

A pomohla ti ta vyvolaná regenerace? Jde mi o to jestli to má smysl?

Jak říkám, průběh byl stejný jako u standardu..... Spustil jsem ji kvůli tomu, že jsem věděl, že se blíží interval a byl na to prostor stylem jízdy.... S vypalováním jinak trable nemám, dost si to hlídám (úchylné, vím 😁) jediný rozdíl byla ikona na přístrojovce... 

Osobne nevidim dovod spustat vynutene regeneracie, a obzvlast pravidelne, pokial to nie je vyslovene nutne. Olej sa riedi naftou; pokial sa robi so stojacim vozidlom, tepelne sa namahaju komponenty; pali sa zbytocne nafta; cas atd.

Zmysel to ma jedine, ak styl/povaha jazd nedovoluje pravidelne a uplne vypalovanie a hodnota sadzi prekracuje limit pre spustenie regeneracie, ktore nastava typicky pri cca 22-24g aktualneho/vypocitaneho zaplnenia.

Pokial sadze su uz v urovniach 30-40g , pre pokoj na dusi by som uz pustal, je mozne so stojacim alebo iducim vozidlom. Preferoval by som za jazdy.

Pokial stav bude medzi 40-45g, vynutena regeneracia je mozna len za jazdy z bezpecnostych dovodov.

Hodnoty nad 45g je konecna a je nutne filter vymenit.

Z toho diagnostickeho protokolu som nikde nevycital, preco by bola nutna nutena regenracia, ked zaplnenie je na cca 10g.

Přesně jak píšeš... Vidím to stejně. 

V 20. 7. 2021 na 19:23, miruna napsal:

Nikdo neporadí?

S čím chceš poradit? Ten filtr je v pořádku a to chování taky.

Nehledej problém tam kde žádný není.

Šlo mi hlavně o to že když sleduji tu aplikaci na regeneraci tak mě teď zaskočilo to že byl filtr zaplnění na 75% a do 100% bych ujel ještě aspoň 100 km ale toho jsem se nedočkal protože to najednou ze 75% skočilo na 100% a spustila se regenerace tak mi šlo hlavně o tohle proč to začalo dělat když to předtím nedělalo, najedí teď tak o 100 až 150 km míň mezi regenerací než právě předtím. Tak jestli mi někdo dokáže tohle zodpovědět tak budu rád, myslel jsem že je právě problém ve filtru ale když je O.K tak v čem by to mohlo být?

V ničem problém není. Těch 75 procent je vypočtená hodnota. Ale podle měřených hodnot už byl filtr zaplněn na 100 procent tak to vypočtené číslo skočí na 100 a spustí se regenerace. Mně se to nejvíc stává, když jezdím ve městě. 

A jak jsi psal o tom, že filtr byl za jízdy červený a pak zas nic, tak to je pasivní regenerace, kdy filtr za jízdy dosáhne teplotu přes asi 350°C. Dobře je to vidět v kopcích na dálnici třeba.

  • 2 týdny později...

Zdravím, chci se zeptat nevíte někdo kolik stojí nové DPF na škodu Octavii 2.0 TDI commonrail 103 kW ze Škoda servisu mě napsali že na můj vůz nejde objednat economi díl a filtr prý stojí 56 tisíc to se posrali né. Má někdo možnost podle vin zjistit zda je to opravdu možné těch 56 tisíc a není levnější řešení? Zde je VIN TMBHE61Z0C2071695

A ty jsi teda vydedukoval, že ten tvůj je špatnej teda?

Držte se laskavě tématu, tady se řeší aplikace. Věci okolo motoru si řešte v příslušné sekci.

  • 3 týdny později...

Verzia 3.18.8  

 

- stačilo preinštalovať cez v3.16.8 verziu zdieľanou od sk0d@

 

Zmeny od v3.16.8 :

 

3.18.8
- added DAVA engine to group 15
- added CKFC engine to group 0
- added CRCA engine to group 17

3.17.8
- support for Android 11 storage permissions

 

https://uloz.to/tam/1959eef9-0226-4ed6-a601-dbe57b76a220

  • 3 týdny později...

Zdravím klucí, funguje Vám někomu aplikace s novými motory 2.0 TDI EVO? DTSA, DTSB, DTUA? Dík

  • 3 týdny později...
  • Autor

Čágo bágo šílenci

 

Odomknuta verzia 3.20.9

 

Pekny zbytek vikendu

 

https://uloz.to/tamhle/iHjB2LC74MzD#!ZGMvAGR0LJAxATEwMGqzBQV5MwuRrx00GyL1oHyjZTf4MzV=

  • 3 týdny později...

Zdravím, chtěl bych se zeptat, nechal jsem si přehrát SW 9978 na SW 9813 kvůli častým regeneracím a proto že jsem nechtěl DG soft a teď pozoruji že nájezd km se zvýšil na cca 400 až 570 km z původních cca 250 až 350 km ale co jsem vypozoroval tak když pozoruji VAG DPF v mobilu tak po přehrání SW se regenerace spouští při zaplnění cca 65% když jedu třeba po dálnici a cca 85 % když jezdím po městě, do 100 % to nedošlo nikdy je to normální? A ještě se mi zdá že předtím ta regenerace trvala déle než nyní.

 

Ano, mám ten stejný problém, vypálí se na 12% a zahájí se na 63%, prostě je ta aplikace dělaná pro verze firmwaru ŘJ s DG. Před nahráním před DG verze mi to taky ukazovalo správně.

Je mi jasný, že se na mě snese vlna kritiky a budou tu padat vysvětlení typu, přece někam nezadám číslo platební karty atd., ale to fakt nejste někteří z vás ochotni zaplatit jednorázově 129Kč, mít automatické aktualizace a odměnit tak autora aplikace, kterou tu tak řešíte? V porovnání s cenami aut, která tu všichni vlastníme, je to úplně marginální položka, ale samozřejmě to lze vidět i tak, že 129Kč mít a nemít je 258Kč rozdíl….tak a teď mi dejte co proto 😊

 

@Pawouk jestli to sem nepatří, tak se omlouvám

@cz pida Tak třeba v mém případě to byl přesně tebou zmíněný důvod - opravdu nechápu, proč bych MUSEL mít někde uloženou kartu. Ve slušné společnosti je to vždy věcí volby. I bez toho o nás komerční data mineři vědí mnohem víc, než si je drtivá většina lidí ochotná připustit. Takže jsem nějaký čas vesele používal zdejší odemknutou verzi a teprve těsně před koncem platnosti jedné karty, kterou jsem k nákupům na netu nepoužíval, jsem si přes ní pár aplikací vč. VAG DPF koupil. Autoři o nic nepřišli a Google ať si s číslem expirované karty, která se mu těžko někde jinde mohla objevit, škubne.

 

VAG DPF je po všech stránkách povedená apka za velice rozumnou až směšnou cenu. Nekoupit si ji by byl hřích. Na druhou stranu zítra je taky den a po něm další... Takže díky za tvou práci (nejen) v tomto vláknu @sk0d@!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.