Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj prosím o radu ohledně úniku kapaliny. Už delší dobu mám problém s únikem fridexu a oleje. Na olej mi v autorizovaném servisu řekli, že 0,7litru na 1000km je v pořádku. A na fridex že to je normál u takhle ,,vyhoněného" motoru.

 

Posílám i fotku abych vysvětlil z jakých míst to kape.

No a to nejhorší na tom všem je to, že vlastně já ani nejsem schopný určit kdy to teče! Přes zimu to bylo minimálně takže spíš když je víc teplo. Takže teoreticky klima? Tu používám minimálně.

 

IMG_7024.JPG

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vloženo

To, že 1.4 TSI twincharge papajú olej, je známe, ale ak ma pamäť neklame, tak limitná by mala byť hodnota 0,5 litra oleja na 1000 km. 
Čo sa týka chladiacej kvapaliny, jej únik je neprípustný ani u "vyhoneného" motoru. Ak uniká, tak je niečo zle. Ako prvé skontroluj vyrovnávaciu nádobku, resp. farbu chladiacej kvapaliny v nej. Do kvapaliny nesmie prenikať olej. Potom skontroluj olej! Ak preniká chladiaca kvapalina do oleja, tak to je veľký problém. Najskôr to zistíš tak, že budeš mať penu v hrdle na nalievanie motorového oleja. Ak máš aj olej čistý, tak bude pravdepodobne (vzhľadom na vysokú spotrebu oleja sa to nedá s určitosťou vylúčiť) iba niekde chybné tesnenie, alebo deravý chladič. Toto treba dohľadať, a dať do poriadku.
 

Vloženo

Zkusím ten chladič je fakt že tohle byla poslední možnost jinak chladící kapalina je čistá a to samé platí i o oleji. Jestli to nedohledám tak to jde do servisu... každopádně zvolím jiného než doteď! Děkuji!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vloženo

No mi se tedy voda neztrácí (prozatím) ... To místo je přímo v předu pod chladičem  ?  pokud to někde teče a ty máš flek tak to musí jít vidět... prostě pod to lehni a hledej.... 

Vloženo

Na té fotce to jde trošku vidět. Každopádně auto jsem měl zvedlý a bylo to suchý. Zdá se mi že to někdy teče a někdy ne, ale nmemůžu přijít na to co tomu vadí. Jestli to je rychlá jízda nebo něco jiného.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vloženo

Musiš lehnout se pod auto aodšroubovat kryt/y a podívat. Nejlíp by bylo kdy motor je moc horky. Tehdy to rychlé budeš vidět :) 

 

Ja jsem měl vodní čerpačku k vyměny. MI utikalo nejvice kdy auto stalo . Kdy jezdilo to pravě nic neutikalo.  To bylo moc divne ale pravdive.

Vloženo

Já měl zase netěsnost potrubí, která se projevovala v letních tropech při odstavení auta do chladu. Když bylo venku chladněji nebo když zůstalo auto venku v horku a chladlo pomalu, hladina držela. Někdy je to docela detektivka...

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj takže auto bylo dáno do servisu. A teď výsledky! V autorizovaném servisu mi auto zvedli a řekli co a jak... vyměňoval jsem celý vodní chladič (1600kč) a nějakou hadici která byla prasknutá a tekl z ní olej :) takže jsem zaplatil 1700 kč za práci a auto je super! A prý to byl oříšek pro servisáky! Tak hlavně už to je opravené!

Děkuji všem a může se tohle vlákno zamknout [emoji851]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...