HWSpeedy Vloženo 8. Červen 2017 Sdílet Vloženo 8. Červen 2017 Druhá generace Škody Citigo nebude. Přednost dostanou SUV To je asi jako darek k tomu poctu 100000 vyrobenych Citigo. Fakt nechapu, same SUV, SUV, SUV. Uz se bojim doma otevrit lednicku. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 9. Červen 2017 Sdílet Vloženo 9. Červen 2017 No je to stejné jako u Roomstera, čili výroba a prodej celkově nic moc. Pokud se toho za roky vyrobí v řádu pár desítek, nebo i set tisíc, tak to nemá pro koncern tu správnou finanční efektivitu a tak se s tím skončí a kapacita fabriky se využije na to, co je současně v módě a dává dobrou šanci na odbyt - čili právě tebou zmiňovaná SUV, i když je to hmota auta, no a ta hmota určitě produkuje více emisí, než hmota malého Citigo ????. Jaksi tomu přestávám rozumět ???? No ono je to vždycky o penězích, ty jsou vždy až na prvním místě. A taky nezapomeň, že VW musí platit v USA (a možná v budoucnu taky jinde) penále a pokuty za dieselgate, no a tak se musí šetřit a vydělávat a marnotratnost a taky názor pár tisíc lidí, co by takováto malá auta chtěli je v současné době pasé. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek7 Vloženo 9. Červen 2017 Sdílet Vloženo 9. Červen 2017 (editace) Lehce chápu, že Roomster byl out. Prostě design šílenej. ALE DESIGN MOHLI změnit, třeba okopčit od VW Caddy ...... Roomster má hodnotu v užitkovosti, což je pro mě cennější než design. Citigo má smysl v užitečnosti - poměr cena/výkon (provozní náklady) je nejlepší. Ok, nic do něj extra nenarvu, ale na druhou stranu pro dva lidi ideal. Když vidím jednoho dva lidi v SUV jak vezou vzduch? Sry.. mám stejnej názor jako DušanV , M:A:R:N:O:T:R:A:T:N:O:S:T nás obklopuje, proto "užitečná auta" jako Roomster a CITIGO bohužel skončí. Nechápu lidi co rádi dají dvojnásobek peněz zbytečně za auto s velkým A (pořizovací cena + náklady na provoz) a vozí se sami nebo max. ve dvou aby snad frajeřili, že na to maj a vyprávěj jak Citigo a ostatní prcci nemají s autem nic společnýho. Prostě taky nechápu automobilovej trh . Na jednu stranu se tlačí na šetření životního prostředí na druhou stranu se prodávaj auta SUV který ho zasíraj víc než auta před X lety. Editováno: 9. Červen 2017, autor: davidek7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HWSpeedy Vloženo 9. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2017 Tak Skoda Roomster II alias VW Caddy byla zrusena podle dostupnych informaci 14 dni pred nastupem prvnich kusu na autosalony. Jsem zvedav, jestli tedy zrusi i sestricky Citiga od VW a Seatu. Pokud ne, tak to bude hodne smrdet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Tak zítra prý poslední možnost objednat Citigo. Opravdu benzinové a CNG varianty končí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 9 hours ago, bojler said: Tak zítra prý poslední možnost objednat Citigo. Opravdu benzinové a CNG varianty končí. Jo jo, informace ze zacatku roku. Sam se divim, ze to zde nikdo radne neprezentoval.... V jednu chvili i hrozilo, ze prijde o stresni okno a misto nej budou hlavove airbagy. Nu, skoda... Ja jeste jedno objednat stihnul :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Škoda ho. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Teď potvrzeno známým ze salonu konec Citiga v benzínu a CNG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 (editace) Dnes maji posledni sanci objednat ti prodejci, co maji volne kvoty. Nevycepane kvoty budou nasledne poskytnuty vsem, cili objednavat jeste po 31.1. pujde, ale budou to uz jednotlive kusy pro vsechny v CR a to do doby, nez se vycerpaji nebo nez automobilka rekne, ze uz se dale objednavat nebude. Editováno: 31. leden 2019, autor: Šutrák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Jsem zvedav, jak dlouho budou drzet pri zivote UP!a. Ten zatim pokracuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galileo2209 Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Ale berte to z té lepší stránky.....bude výprodej na e-shopu :D a konečně bych se mohl dokopat do těch Serpensů za nějakou rozumnou cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 1 hour ago, Aleš_BX said: nene, dle infa z ŠA z tohoto týdne konči i Up! se spalovacími motory, GTI si moc života neužilo, i Up! bude jen elektro... Prodejci VW nemaji (dnes overeno u vedouciho AutoJarov) informace o tom, ze by mely koncit benzinove a CNG varianty UPu. Kdezto prodejci SA a Seat tuto info dostali na zacatku ledna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 před 5 hodinami, Aleš_BX napsal: smutný konec pro rozvážková vozidla... nicméně i TPCA zvažuje ukončení výroby malých aut (Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1) v Kolíně... Po Praze už jsou vídat i10 jako rozvoz, na co přejde KFC až jim skončí operáky se uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HWSpeedy Vloženo 31. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2019 před 3 hodinami, Aleš_BX napsal: současně bylo potvrzeno, že vzhledem k emisním limitům nejspíš půjdou na odpis i vozy ze skupiny Polo a Fabia, jak zmínil nedávno jeden z čelních představitelů VW To nějak nechápu, jak jako kvůli emisním limitům? To jako že všechny ty SUV mají nižší emise? Super, zrušme všechna ta malá auta, nahraďme je velkými elektroauty (tam taky bylo řečeno, že u drahých velkých aut se to lépe rozpustí). Svět se v .......... otáčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Komunismus na pochodu. Jenom převlečený do zeleného.. 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Čímž koncern přiznává, že se bude minimálně v nižších třídách výrazně zdražovat (navzdory názorům, že elektromobil je strašně jednoduchý a ceny baterií půjdou ke dnu). Hezky to europoslanci vymysleli. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 (editace) před 10 hodinami, HWSpeedy napsal: To nějak nechápu, jak jako kvůli emisním limitům? To jako že všechny ty SUV mají nižší emise? Super, zrušme všechna ta malá auta, nahraďme je velkými elektroauty (tam taky bylo řečeno, že u drahých velkých aut se to lépe rozpustí). Svět se v .......... otáčí. Ještě, že pomalu jdu do motoristického důchodu a nějak to se svým "opravdovým" autem dožiju. No nezávidím Vám mladším, co Vás čeká na poli automobilismu tj, žádný spalovací motor, žádná manuální převodovka, samá autonomní vozidla a tedy žádná radost z řízení auta. Prostě se budete jen vozit a čučet z okna a čekat až Vás to někam doveze. Díky nechci, doufám že aspoň SEX Vám zůstane fyzický a ne jen virtuální !!! Jdu se radši ožrat a to jsem skoro abstinent. PS : Citiga je mi opravdu líto, nevlastnil jsem ho, ale párkrát jsem ho řídil a měl jsem ho rád !!! Editováno: 1. Únor 2019, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Ja nie som proti EV, ale v tomto celom (aj v inych oblastiach samozrejme) nenavidim alibizmus, aroganciu a pretvarku vsetkych koncernov. V poriadku, ked tak velmi chcu spolu s regulatormi udrzatelnost a ochranu prirody, tak nech si ukroja aj oni z platov, ziskov. A nie vyplakavat do medii ze kolko ich stoja investicie do elektrifikacie a ze to konecny spotrebitel vsetko uhradi. Pravidelne vidim uplne zle rozhodnutia a myslienkove ejakulaty vedenia a je to fakt deprimujuce. Kazdy z nas chape trhovy mechanizmus a ze poslanim firiem je tvorit zisk. Potom je ale akakolvek eko argumentacia z ich strany ubohy marketingovy blabol. Oni robia na elektrifikacii lebo sa len chcu prisposobit zakonom a hlavne predavat na cinskom a nasledne indickom trhu. Kde boli pokusy o masove sirenie EV doteraz? Ved to je uz roky rokuce znama technika. Teraz sa tvaria ako keby invsetovali do špeci vesmirnych technologii aby porazili mimozemstanov a ochranili nas vsetkych. Ako pise Alex, zas bude kupa auta skoro ako kupa nehnutelnosti, pricom ti isti pičusacki manazeri potrebuju mobilitu zamestancov kvoli dochadzaniu do ich fabrik, kedze stale vyplakavaju ze maju nedostatok kvalifikovanych zamestnancov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 1 hour ago, Aleš_BX said: já bych to zjednodušil to žádná, na žádná auta, pro běžného občana, který chodí do kolbenky bude auto asi tak dostupné jako kdysi barevná televize nebo automatická pračka... na auto bude mít jen někdo... na nove auto...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galileo2209 Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Další věc je infrastruktura....uplně vidim jak za 10 let budou na všech sídlištích dobíjecí stanice, možná v Praze , ale u nás na malém městě je vrchol to ,že jednou za 3 roky zasypou díry štěrkem :D 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Nejlepsi je, ze se verejne prakticky nemluvi o skutecnych cilech a dusledcich tehle saskarny. Pro chudsi se nove auto stane luxusem. Nikdo nemluvi o realnem zakazu prodeje aut, schovanem pod pokuty vyrobcum. Ve finale muzeme jenom doufat, ze si melouni neprosadi celoevropskou likvidaci ojetych aut. Protoze za soucasne situace by to nasemu vozovemu parku mohlo jen prospet. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 před 2 hodinami, bojler napsal: Nejlepsi je, ze se verejne prakticky nemluvi o skutecnych cilech a dusledcich tehle saskarny. Pro chudsi se nove auto stane luxusem. Nikdo nemluvi o realnem zakazu prodeje aut, schovanem pod pokuty vyrobcum. Právě... Nikdo nedomýšlí reálné dopady. U nás se z jedné strany lobbuje za omlazování vozového parku a přitom si v EU schválíme regulaci, která povede k naprostému opaku. A nejde jen o tohle (holt si za 5 let koupím něco benzínového, zábavného a s manuálem), ale i o ekonomický útlum, který zákonitě nastane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 16. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2019 (editace) xxx Editováno: 23. Říjen 2019, autor: Patrik1971 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 16. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2019 (editace) No tomu se nechce ani věřit. Co je k tomu přimělo, propočítali si emisní pokuty a zjistili, že jim Citigo pomůže k nižším platbám do kasy EÚ, nebo zaměstnanci VW Slovakia nemají do čeho píchnout a jejich odbory se bouří ? Editováno: 16. Říjen 2019, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 16. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2019 (editace) xxx Editováno: 23. Říjen 2019, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.