Přejít na obsah

Citigo II nebude!!!


HWSpeedy

Doporučené příspěvky

No je to stejné jako u Roomstera, čili výroba  a prodej celkově nic moc. Pokud se toho za roky vyrobí v řádu pár desítek, nebo i set tisíc, tak to nemá pro koncern tu správnou finanční efektivitu a tak se s tím skončí a kapacita fabriky se využije na to, co je současně v módě a dává dobrou šanci na odbyt - čili právě tebou zmiňovaná SUV:angry:, i když je to hmota auta, no a ta hmota určitě produkuje více emisí, než hmota malého Citigo ????:wacko:.

Jaksi tomu přestávám rozumět ????  No ono je to vždycky o penězích, ty jsou vždy až na prvním místě:mellow:.

A taky nezapomeň, že VW musí platit v USA (a možná v budoucnu taky jinde) penále a pokuty za dieselgate, no a tak se musí šetřit a vydělávat  a marnotratnost a taky názor pár tisíc lidí, co by takováto malá auta chtěli je v současné době pasé.
 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lehce chápu, že Roomster byl out. Prostě design šílenej. ALE DESIGN MOHLI změnit, třeba okopčit od VW Caddy ...... Roomster má hodnotu v užitkovosti, což je pro mě cennější než design. Citigo má smysl v užitečnosti - poměr cena/výkon (provozní náklady) je nejlepší. Ok, nic do něj extra nenarvu, ale na druhou stranu pro dva lidi ideal. Když vidím jednoho dva lidi v SUV jak vezou vzduch? Sry.. mám stejnej názor jako DušanV , M:A:R:N:O:T:R:A:T:N:O:S:T nás obklopuje, proto "užitečná auta" jako Roomster a CITIGO bohužel skončí. Nechápu lidi co  rádi dají dvojnásobek peněz zbytečně za auto s velkým A (pořizovací cena + náklady na provoz) a vozí se sami nebo max. ve dvou aby snad frajeřili, že na to maj a vyprávěj jak Citigo a ostatní prcci nemají s autem nic společnýho. Prostě taky nechápu automobilovej trh <_<. Na jednu stranu se tlačí na šetření životního prostředí na druhou stranu se prodávaj auta SUV který ho zasíraj víc než auta před X lety.

 

Editováno: , autor: davidek7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
9 hours ago, bojler said:

Tak zítra prý poslední možnost objednat Citigo. Opravdu benzinové a CNG varianty končí.

 

Jo jo, informace ze zacatku roku.  Sam se divim, ze to zde nikdo radne neprezentoval.... V jednu chvili i hrozilo, ze prijde o stresni okno a misto nej budou hlavove airbagy. Nu, skoda... Ja jeste jedno objednat stihnul :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes maji posledni sanci objednat ti prodejci, co maji volne kvoty. Nevycepane kvoty budou nasledne poskytnuty vsem, cili objednavat jeste po 31.1. pujde, ale budou to uz jednotlive kusy pro vsechny v CR a to do doby, nez se vycerpaji nebo nez automobilka rekne, ze uz se dale objednavat nebude.

Editováno: , autor: Šutrák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, Aleš_BX said:

nene, dle infa z ŠA z tohoto týdne konči i Up! se spalovacími motory, GTI si moc života neužilo, i Up! bude jen elektro...

 

Prodejci VW nemaji (dnes overeno u vedouciho AutoJarov) informace o tom, ze by mely koncit benzinove a CNG varianty UPu. Kdezto prodejci SA a Seat tuto info dostali na zacatku ledna...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Aleš_BX napsal:

smutný konec pro rozvážková vozidla... nicméně i TPCA zvažuje ukončení výroby malých aut (Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1) v Kolíně... 

Po Praze už jsou vídat i10 jako rozvoz, na co přejde KFC až jim skončí operáky se uvidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Aleš_BX napsal:

současně bylo potvrzeno, že vzhledem k emisním limitům nejspíš půjdou na odpis i vozy ze skupiny Polo a Fabia, jak zmínil nedávno jeden z čelních představitelů VW

To nějak nechápu, jak jako kvůli emisním limitům? To jako že všechny ty SUV mají nižší emise?

Super, zrušme všechna ta malá auta, nahraďme je velkými elektroauty (tam taky bylo řečeno, že u drahých velkých aut se to lépe rozpustí). Svět se v .......... otáčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, HWSpeedy napsal:

To nějak nechápu, jak jako kvůli emisním limitům? To jako že všechny ty SUV mají nižší emise?

Super, zrušme všechna ta malá auta, nahraďme je velkými elektroauty (tam taky bylo řečeno, že u drahých velkých aut se to lépe rozpustí). Svět se v .......... otáčí.

 Ještě, že pomalu jdu do motoristického důchodu a nějak to se svým "opravdovým" autem dožiju. No nezávidím Vám mladším, co Vás čeká na poli automobilismu tj, žádný spalovací motor, žádná manuální převodovka,  samá autonomní vozidla a tedy žádná radost z řízení auta. Prostě se budete jen vozit a čučet z okna a čekat až Vás to někam doveze.  Díky nechci, doufám že aspoň SEX Vám zůstane fyzický a ne jen virtuální !!! Jdu se radši ožrat a to jsem skoro abstinent. 

PS : Citiga je mi opravdu líto, nevlastnil jsem ho, ale párkrát jsem ho řídil a měl jsem ho rád !!!

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nie som proti EV, ale v tomto celom (aj v inych oblastiach samozrejme) nenavidim alibizmus, aroganciu a pretvarku vsetkych koncernov. V poriadku, ked tak velmi chcu spolu s regulatormi udrzatelnost a ochranu prirody, tak nech si ukroja aj oni z platov, ziskov. A nie vyplakavat do medii ze kolko ich stoja investicie do elektrifikacie a ze to konecny spotrebitel vsetko uhradi. Pravidelne vidim uplne zle rozhodnutia a myslienkove ejakulaty vedenia a je to fakt deprimujuce. Kazdy z nas chape trhovy mechanizmus a ze poslanim firiem je tvorit zisk. Potom je ale akakolvek eko argumentacia z ich strany ubohy marketingovy blabol. Oni robia na elektrifikacii lebo sa len chcu prisposobit zakonom a hlavne predavat na cinskom a nasledne indickom trhu. Kde boli pokusy o masove sirenie EV doteraz? Ved to je uz roky rokuce znama technika. Teraz sa tvaria ako keby invsetovali do špeci vesmirnych technologii aby porazili mimozemstanov a ochranili nas vsetkych. Ako pise Alex, zas bude kupa auta skoro ako kupa nehnutelnosti, pricom ti isti pičusacki manazeri potrebuju mobilitu zamestancov kvoli dochadzaniu do ich fabrik, kedze stale vyplakavaju ze maju nedostatok kvalifikovanych zamestnancov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, Aleš_BX said:

já bych to zjednodušil to žádná, na žádná auta, pro běžného občana, který chodí do kolbenky bude auto asi tak dostupné jako kdysi barevná televize nebo automatická pračka... na auto bude mít jen někdo...

 

na nove auto......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlepsi je, ze se verejne prakticky nemluvi o skutecnych cilech a dusledcich tehle saskarny. Pro chudsi se nove auto stane luxusem. Nikdo nemluvi o realnem zakazu prodeje aut, schovanem pod pokuty vyrobcum.

 

Ve finale muzeme jenom doufat, ze si melouni neprosadi celoevropskou likvidaci ojetych aut. Protoze za soucasne situace by to nasemu vozovemu parku mohlo jen prospet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, bojler napsal:

Nejlepsi je, ze se verejne prakticky nemluvi o skutecnych cilech a dusledcich tehle saskarny. Pro chudsi se nove auto stane luxusem. Nikdo nemluvi o realnem zakazu prodeje aut, schovanem pod pokuty vyrobcum.

Právě... Nikdo nedomýšlí reálné dopady. U nás se z jedné strany lobbuje za omlazování vozového parku a přitom si v EU schválíme regulaci, která povede k naprostému opaku. A nejde jen o tohle (holt si za 5 let koupím něco benzínového, zábavného a s manuálem), ale i o ekonomický útlum, který zákonitě nastane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

No tomu se nechce ani věřit. Co je k tomu přimělo, propočítali si emisní pokuty a zjistili, že jim Citigo pomůže k nižším platbám do kasy EÚ, nebo zaměstnanci VW Slovakia nemají do čeho píchnout a jejich odbory se bouří ?

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...