pavel.lib Vloženo 19. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2017 Ahoj, snažil jsem se najít odpověď ale vyhledávač nabízí odpovědi/obrázky pouze k OI a OII. Chtěl bych tedy požádat o informaci, v jakých místech OIII zvednout dílenským zvedákem ? Díky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 19. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2017 viz Dílenská příručka: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel.lib Vloženo 20. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 Děkuji Vám oběma za odpověď. Aleš_BX: kdysi jsem podobnou otázku řešil u OI a zde na fóru jsem nalezl odpověď s obrázkem, kde se píše že "ramena dílenského zvedáku smí být nasazena pouze pod podélné nosníky nikoliv pod prahy..." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 před 3 hodinami, Aleš_BX napsal: každé auto se zvedá dílenským zvedákem v tom místě, kde se zvedá ručním zvedákem, jinak to ani logika celkem nedovoluje provést Není to pravda - zvedák z příslušenství se dává pod práh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 před 9 minutami, Aleš_BX napsal: O I měla pokud vím vystouplé prah, od kterýchj jsem měl věčně špinavé nohavice... tam bych to chápal, tedy jinak: v podstatě každé auto se zvedá dílenským zvedákem v tom místě, kde se zvedá ručním zvedákem Právě, že většina aut se zvedá heverem od rezervy za hranu prahu, ale dílenský zvedák se dává na nejrůznější místa na podlahu (podle modelu). Proto se ostatně na to neustále někdo ptá, tenhle dotaz je zde v každé sekci - je v tom bordel, nikoliv ona logika. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HlouchyJR Vloženo 16. Březen 2023 Sdílet Vloženo 16. Březen 2023 Malý tip pro ty, kterým vadí zvedání auta přes práh, čímž se ničí minimálně ochranný nátěr na tomto místě, ale nechtějí/bojí se zvedat auto za nápravy, mám zde tip na origo řešení od Audi. Na A3 totiž Audi vymyslela puky, které se nainstalují do robustních opěrných bodů, za které je auto zvednuto na výrobní lince, ale bohužel poté jsou už nevyužity. Zde seznam potřebných dílů (nutno objednat u dealera Audi): 4x 8N0804583 2x 8N0803855 1x 8V0802845 1x 8V0802846 1x 8V0825271 1x 8V0825272 2x N0385494 Cena na vše cca 2000,- Postup je jednoduchý: Vzadu vyzvaknout záslepku otvoru blíže k zadnímu kolu, nalisovat gumový adaptér a do něj následně plastový trn Vpředu vycvaknout část plastu podlahy, nalisovat gumový adaptér, nainstalovat nový plast s otvorem a nakonec do adaptéru nalisovat kompozitní trn. nakonec spojit plast a trn plastovým nytem. Ten kompozitní trny (8V0802845, 8V0802846) je třeba mírně upravit, respektive uříznout část viz foto, aby pasoval k podběhu. Návod na montáž predku viz video u golfa, jen zadek je trochu jiný https://youtu.be/ov3nehjUaCk Vše je opravdu robustní, auto jde krásně zvedat a prahy jsou ušetřeny od poškození. 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Březen 2023 Sdílet Vloženo 17. Březen 2023 A pak, že to nejde 🙂 Vždycky, když něco nejde, se najde blbec (prosím nebrat osobně 🙂 ), který to neví a udělá to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Květen 2023 Sdílet Vloženo 5. Květen 2023 Nechal jsem si postupně vyrobit na zkoušku několik prototypů gumových puků na zvedák pod zvedací body. Pro zadní zvedací bod v podobě misky anebo se středícím trnem, který zapadne do díry, která tam je. Pro přední pak pouze se středícím trnem o 2 mm větším než pro zadní. Nakonec jsem zjistil, že jsem to trochu překombinoval a ten pro přední se vleze pohodlně i do zadního, takže původní zadní s trnem není v konečném důsledku potřeba.. Nakonec jsem si ještě vyrobil jeden hladký z misky seříznutím rantlu a zarovnáním na pásové brusce. Pro ilustraci jsem přidal fotku zvedáku do kterého pasne spodní kónická část puku. Kdyby někdo některý z nich upotřebil pro svůj zvedák, tak myslím, že by nebyl problém pár kusů nechat vyrobit. Cenu si představuji 70,- Kč za kus. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.