Září 15, 20186 r Tak jsme se vcera vratili z Chorvatska, a male shrnuti k spotrebe. Cesta Česko(Ostrava)-Slovensko-Maďarsko-Chorvatsko(Makarska) cca 1200km. Skoda Fabia 3 combi 1.0Tsi 70kw. Cestou tam, plne nalozeni (3 dospeli + dite v autosedacce s tlakem v pneu na max. dovolone) po dalnicich obvykle 130-140km/h mimo dalnice dle predpisu max. +10km/h rychleji a s finalni spotrebou 5.7l/100km. Cestou zpet, uz rychleji - po dalnicich 140-150km/h a mimo dalnice opet predpisove se spotrebou 6.2l/100km. Upraveno Září 15, 20186 r od Pawouk Editace - smazána část příspěvku mimo téma.
Říjen 29, 20186 r Spotřeba dle WLTP 81kW man Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.5 l/100km Kraftstoffverbrauch langsam 6.8 l/100km Kraftstoffverbrauch mittel 5.3 l/100km Kraftstoffverbrauch schnell 4.8 l/100km Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.8 l/100km CO2-Emission kombiniert 125 g/km
Říjen 29, 20186 r No podle meho COC je to i vyssi: 81kW man s taznym 16" kola: WLTP values: CO2[g/km] Fuel [l/100km] Low 159 7.0 Medium 124 5.5 High 111 4.9 Extra High 135 6.0 Combined 129 5.7 vs. NEDC Urban 129 5.6 Extra Urban 95 4.1 Combined 107 4.7
Prosinec 15, 20186 r Dnes Dolomity cca 950km, 4 chlapi, velká rakev... Spotřeba po Bolzano 5,9 pak kopce a vylezla na 6,1. Jinak dlouhodobá při ježdění kolem komina je 5,6. Fabia Scoutline 1.0 TSI 81kw Upraveno Prosinec 15, 20186 r od Saty
Prosinec 17, 20186 r Mam najeto kolem 9000 a dlouhodoba klesla taky na 5,6. Na to ze s tim jezdim jako prase mi to neprijde vubec spatne.
Prosinec 22, 20186 r Dneska jsme se vrátili z Dolomit. Jak jsem již psal 1.0tsi 81kw, velký box na střeše a 4 chlapi. Průměr 6,1, cesta tam a zpět 1900km + ježdění každý den na sjezdovky, většinou velke stoupani. Vykonove jsme milé prekvapen, naprosto dostačující, možná ta 1 by mohla být kratší...ale nic hrozneho Upraveno Prosinec 22, 20186 r od Saty
Březen 10, 20196 r Tak vcera Ostrava-Brno a vecer zpet. Sam v aute. jelikoz jsem spechal tak prumer tam 105km/h. Dalnice skoro celou dobu na GPS 130/ tacho cca 140. To same pak i zpatky. To byl prumer 106km/h. Spotreba dohromady 5.8. Tankovano pred cestou tam. Cestou tam cca 6.3 l/100km a zpatky 5.3 l/100km. Mam pocit, ze zpatky to bylo s vetrem v zadech. Aspon podle "balonu" ci jak se tomu rika na letisti u Pustimere.
Březen 10, 20196 r JJ presne to same z Jeseniku jsem mel minulou nedeli taky (pres Vidly, Vrbo, Bruntal, Opava,Hlucin se zastavkou v Lidlu): Se divam Rapid ma vetsi nadrz? Bo ten dojezd pres 1000km mi zatim prijde pro FIII z rise snu.
Březen 30, 20196 r Dnešní cesta Kvilda, Strakonice, Písek, Tábor,Pelhřimom ano není tam to krematórium, Humpolec tam sme najeli na dálnici, přes Brno do Ostravy a dojezd domů do Orlové. Auto má najeto něco přes 3 tisíce kilometrů, kupovíáno když mělo necelé 2 tisíce. Richlostní limity celkem dodržovány :-) . Spotřeba a km. viz obrázek, obsazenost 2 lidi plný kufr. Upraveno Březen 30, 20196 r od ekr
Květen 2, 20196 r F III combi FL 81 kw, 6° - auto od 13. 3. 2019 - najazdených zatiaľ 1500 km a dlhodobá spotreba podľa palubného počítača 5,6 l/100km. Jazdím hlavne diaľnicu a rýchlostnú cestu R1 (110 - max. 130km/h, viac nechodievam) plus okresky podľa predpisov. Obsadenosť 2 ľudia plus niečo málo v kufri. Myslíte, že by to ešte mohlo klesnúť? ? Upraveno Listopad 17, 20195 r od PS1984
Květen 2, 20196 r To je jasny, motor je utazenej...mam kazde 3 roky nove (firemni) a okolo 7000 km je auto jiz tissi a spotreba klesa...auto se i trochu rozjede (aspon to tak vnimam).
Květen 2, 20196 r prepáč za moju neskoru reakciu... ďakujem. dufam, ze to este klesne. snazim sa jazdiť predvidavo a plynulo, žiaden plyn, brzda...
Květen 5, 20196 r Zalezi ake mas zlozenie trasy... a hlavne netreba verit palubnemu pocitacu... je to orientacne... ja si nahadzujem tankovania a vzdy tam je rozdiel neakych 0,1-0,2 oproti PP. Ja dialnice nejazdim skoro vobec, mam mesto a okresky v pomere 50:50 a dlhodobu spotrebu neakych 5,3 -5,4. Na aute za rok a pol najazdenych 17tkm a spotreba sa mi neak nezmenila resp. neklesla. Max o neake deci. Olej som menil po prvych 7tkm a daval som 5w-30 namiesto 0w-20. Mozno ten olej znegoval zabehnutie motora a znizenie spotreby po "zabehu".
Květen 5, 20196 r Zatím najeto 2500km a průměr včetně odchylky max 5,1. Nejméně jsem s tím jel za 4,1l. Občas mu dám taky napít, ale zatím s citem. Upraveno Květen 5, 20196 r od Znedlob
Květen 8, 20196 r Mne najmensia spotreba svietila pocas jazdy na priemerke 3,9. Na konci jazdy 4,0 po 50km jazde po okreskach. Dovolim si tvrdit, ze keby mam obute 15 palcove letne kolesa tych 3,8 -3,9 dam. Upraveno Květen 8, 20196 r od ronskispeed
Květen 8, 20196 r Mám rozptyl spotřeby od 4,5 do 8l, to podle toho jestli jedu pianko nebo německou dálnici s cihla tempomatem. Dlouhodobou za poslední 4 tis. km mám 6,5 l.
Květen 8, 20196 r jo vsetko zalezi od stylu jazdy, ci pouzivas tempomat, od teploty, od kolies od toho v akej premavke ides. zima mesto davam aj ja do 7 litrov.
Květen 13, 20196 r Já se s FIII combi 1.0 TSI 70 kW, M 5RS, najeto 5-7 tisíc a jedním až dvěma osobami (občas kořárkem a mrnětem) dostávám na 4,6-5,6 mezi tankováním (zpravidla 600-700 km), Spotřeba v počítači se liší od té odečtené podle tankování u obvykle stejné pumpy do prvního vypnutí pistole o zhruba 0,1-0,2 (ale oběma směry). Nejvíc ale jezdím 50 km za Prahu, a při průměrné rychlosti do 50, protože to jsou samé obce, údolí nebo 70ky mimo obec, bez dálnice. Jednu takovou cestu (70 km) jsem nejméně zatím dal za 4,1, ale zpátky hůř (a to tam je to o asi sto metrů nad mořem výše), ale pod 4,5 se dostat je právě takhle zázrak. Trochu si zhoršuji spotřebu návykem meziplynu, ale ne vždy se mi povede díky zpožděné reakci plynového pedálu, navíc to dávám spíš při velkém rozdílu otáček. A většinou vypínám start/stop hned po vyjetí a aktivuji ho jen příležitostně třeba u přejezdu, nebo když je motor zahřátý a dojedu akorát na začátek červené na křižovatce, kde to trvá. Po zajetí už jezdím občas 55 km/hod dle tacho při stupni 4, pokud to není ani trochu do kopce, spíš mírný sklon, a pokud jen potřebuji udržet rychlost. Navíc používám hojně omezovač rychlosti, kdy si nastavím těch 55 a držím to. Plus nedržím za každou cenu rychlost do kopečka, když za chvíli bude rovina, nebo klesání. Ale jako pod 1500 otáček nejezdím až na výjimky, a to fakt plyn přidávám extrémně málo, nebo pak přeřadím. Řídím se tím, jestli ten motor zní rozumně, neduní, nevibruje... (před záběhem to bylo horší a nešlo jet na 4 snad ani pod 60). Ale počítám, že když s autem najedu 80 tisíc, tak to bude skoro zázrak, protože to zatím nevypadá na víc jak 7 tisíc ročně a s Felicií předtím jsem najezdil 40 tisíc za 7 let.
Listopad 21, 20195 r Zdravím páni,mám úplne novú Škodu Fabia III combi 1,0 TSi 70kW, a chcel by som Vás požiadať o radu pre úplného začiatočníka , pri akej rýchlosti a otáčkach preraďovať ,aby som dosiahol optimálnu spotrebu. Jazdím hlavne mesto.
Listopad 23, 20195 r Neexistuje žádný univerzální klíč, musíš prostě jezdit a zjišťovat. Skus třeba řadit podle toho co ti radí maxi dot, každopádně možná si bude motor často stěžovat zvýšenými vibracemi, že se mu to nelíbí.
Listopad 23, 20195 r Jezdi jak ti vyhovuje, ono stejně, když to budeš moc podtáčet, rozdíl ve spotřebě nebude nějak zíáadní. Zkus držet otáčky tak někde mezi 2-3000 a uvidíš. Ono na silnici je spousta situací, kdy to prostě "ideálně na spotřebu nejde" a upřímně, ony ty TSI v FIII (všechny) jsou úsporné sami o sobě a pokud s tím neskáčeš jen vyloženě město/kolony nebo dálnici mimo limity, žerou kolem 5.5-6.5l/100 bez nějaké velké "snahy".
Listopad 25, 20195 r Dlouhodobou mám teď 6,4 s tím, že dálnice jezdím většinou nadlimitně, ale mám v tom zase minimum města a dost jedniček s plynulým provozem okolo 100-120 km/h. Většinou se snažím rychle dostat na rychlost a pak udržovat. A z kopců a při zpomalování nechávat kvalt, motor moc nebrzdí ale jede za 0. V zimě ale pozor, dost rychle se ochladí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.