Přejít na obsah

Je to chyba filtru pevných částic nebo ne?


beefeater

Doporučené příspěvky

Přesně tak, je to prostě hranice, je jasné že bez úpravy by třeba ty vstřiky do 300k vydržely s vyšší spotřebou, horšími starty a vlastností, ale auto by jezdilo v zásadě bezproblémů, vyšší tlaky způsobují že asi palivo přes vstřiky uniká nebo co těžko říct, podstatně víc to žere, smrdí a čudí, ani vyšší výkon se nedostavil, ale věřím že by to ty vstřiky vyřešili pěkně cvrlikají, věděl jsem že jsou v kelu. Oni když udávají že to jsou ochotní nějak řešit do 250K km tak 10 % sleva při 200k je z jejich pohledu určitě ok, to že celý vstřikovací systém z jiného zdroje koupím za třetinovou cenu než s jejich slevou je věc druhá...

Ono dejme si ruku na srdce, kdyby existovala economy repas verze celého vstřikovacého systému za řekněmě 25 tisíc jako celý set, tak si to dost možná drtivá většina lidí nechá každých 120K km vyměnit a rázem by emisema produkované tímto motorem s tím to nájezdem byly poloviční, on motor jako takový nevykazuje nějaké opotřebení ani po 500k km vyloženě to odchází na vstřikovací systémy a emisní systémy... aspoň že udělali dostupná ty DPFka...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak borci, nakonec jsem to pročetl a nic zatím přehrávat nebudu...........za nový EGR chtěli 11000 bez práce tak jsem ještě vyzkoušel na doporučení jednu německou věc, která světe div se, ale zafungovala perfektně a stála 400 Kč :) Auto frčí krásně a kontrolky jsou zticha a je klid :) Nechci tady rozvíjet žádný FLAME o tom produktu a řeči tipu, stejně je to dočasné apod............kdo má zájem, písněte mi a řeknu vám co to bylo..........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Martttin napsal:

Tak nechcem tu ani ja robit halooo, ale ako pozeram, tak EGR original valeo sa da kupit za nejakch 4000 CZK, o musi byt zlaty servis, ked tam chceli 11k... co je to za tajne, ze sa to nemoze napisat sem, co to bolo?

Protože pak tady bude ,, FLAME,, jako bejk, že je to kravina a že to nefunguje apod...........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakýkoli obcházení egru zvedne spotřebu auta, nicméně taky jezdím už 60K km s odstaveným chladičem spalin ale ventil jako takový funguje a plyny přepouští, nicméně pod 5l se žádným stylem jízdy nedostanu... normální jízdou jsem kolem 6,2l na 100... rychleji se jetelý DPF, ale normálně se vyčistí, takže pohoda... po dálnici těch 750 km dá ale jak to jezdí kolem města se štrekou do 100km tak se to pouští mezi 300 a 500 km....

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mělo by to fungovat i na auto servisována mimo sít škoda... nicméně oni ti nic zadarmo nedají, pokud se něco ze systému vys*ere tak ti dají maximálně tak slevu na nový díl, pokud máš přes 180 tisíc km nebude to víc jak 10% takže to budeš mít stejně levnější opravovat mimo sít škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...