Přejít na obsah

Nárok na náhradní vozidlo


kerim1

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás,

mám 3 týdny nového RAPIDA a zjistil jsem 3 věci, které chci reklamovat. Vozidlo je pojízdné, samozřejmě si platím havarijní atd...

 

V servise mi bylo řečeno, že na náhradní vůz zdarma nemám nárok!!! Každopádně, já si koupím nový vůz, který má závady a já ještě budu platit nějaké auto?

 

Má někdo zkušenost???? Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten argument s televizí mne vážně pobavil, až si bude kupovat televizi za stovky tisíc, tak pak možná :D 

 

Já s tím teda problém nikdy neměl, řešil jsme to tím, že mne odvezli a zase přivezli (ale bylo to vždy do jednoho dne oprava), pokud by to bylo na dýl, už by to byl pro mne taky problém. Pro mne asi nejzajímavější na tom je to, že třeba na tom Slovensku to jde (počítám že i na západ od nás) a tady je to prostě problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čiže na Slovensku aj keď prídem na servisnú prehliadku a odhadovaná cena bude nad 250€, tak mám nárok na auto.. hmmm... lenže som si klikol na mapu autorizovaných predajní a napr. v našom meste máme štyroch autorizovaných predajcov + ďalšie 2 autorizované servisy Škoda, ale podľa tej mapy mi toto auto vedia poskytnúť iba u dvoch predajcov? Našťastie jeden z nich je môj... pri najbližšej servisnej prehliadke sa na to opýtam. :)

Editováno: , autor: brrrrm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...