Publikováno Květen 8, 20187 r Zdravím Vás, chtěl jsem se zeptat, máte někdo zkušenost z provozem O III s TDi motorem na krátké vzdálenosti např. ježdění po městě? Vím, že se obecně říká, že nafta jen na dlouhé vzdálenosti, ale slyšel jsem i opačné názory. Je tu někdo kdo má tuto zkušenost? Na co se připravit, pokud takto člověk jezdí s TDi motorem?
Květen 8, 20187 r Nejvíc dostane zabrat filtr pevných částic. Takže časté regenerace a často nedokončené regenerace.
Květen 8, 20187 r před 53 minutami, masterboy napsal: ale slyšel jsem i opačné názory. Neřeš názory ale techniku, jak ten diesel funguje.
Květen 8, 20187 r Co je kratka vzdalenost? 5 km? 20km? Jezdil jsem sedm let dyzly po praze - cca 40 km (dvacet tam, dvacet zpatky) a autom to nevadilo. pravdou je, ze o vikendu to bylo prokladano dlouhymi jizdami po republice.
Květen 8, 20187 r Autor No v mém případě jsou to trasy 3 km sem 3 km zpátky a nějaká ta cesta mimo město o víkendu. Vzhledem k tomu, že tu byl zmíněn filtr pevných částic, nestačilo by např. jednou za měsíc auto protáhnout po dálnici a byl by klid?
Květen 8, 20187 r Před hodinou, masterboy napsal: Zdravím Vás, chtěl jsem se zeptat, máte někdo zkušenost z provozem O III s TDi motorem na krátké vzdálenosti např. ježdění po městě? Vím, že se obecně říká, že nafta jen na dlouhé vzdálenosti, ale slyšel jsem i opačné názory. Je tu někdo kdo má tuto zkušenost? Na co se připravit, pokud takto člověk jezdí s TDi motorem? Zakarbonovany motor, vysoka spotreba, vyssie opotrebenie, zapchaty DPF filter a v zime neposlednom rade mrznutie v aute . Naco riesis diesel, ked chces jazdit po meste. Hociaky TSI motor aj tak jazdi lepsie a mozes snim jazdit, kde chces. Upraveno Květen 8, 20187 r od Romiiken
Květen 8, 20187 r Nerozumiem preco ludia su stale zastancami dieslov. Nevravim ze niesu fajn ale ked nerobis 30k dialnicnych km rocne tak by som po nom ani len nehrabol. Spotreba benzinov je uz davno na inej urovni ako pred par rokmi. Sam jazdim do prace 4km tam a 4 naspat priemerka u starej O1 1.9tdi 81kw bola tak tych 6-7 a teraz mam 1.5TSI a spotrebou nad 7 sa nedostanem. Mimo mesto krasnych 4.5-5 a dialnica 6.5 max 7 ked na to dupem jak zbesily. A musim suhlasit s Romiiken to mrznutie v aute v zime je vazne super Ale je to furt to iste dookola. DPF, zakarbonovanie dlhe zohrievanie takze v zime nic moc mazanie . Upraveno Květen 8, 20187 r od Skyjko
Květen 8, 20187 r před 5 hodinami, masterboy napsal: ale slyšel jsem i opačné názory jaké? Diesel se na krátkých vzdálenostech nezahřeje, tudíž dostává mechanicky neustále zabrat. V moderním motoru navíc přibývají starosti s DPF, kterému opakovaně přerušíš vypalování a ucpe se. Nenapadá mě mnoho důvodů, proč tohle řešit zrovna u OIII, která má celou řadu výborných turbobenzínů s nízkou spotřebou.
Červenec 31, 20187 r V 8. 5. 2018 na 19:35, Twisted napsal: jaké? Diesel se na krátkých vzdálenostech nezahřeje, tudíž dostává mechanicky neustále zabrat. V moderním motoru navíc přibývají starosti s DPF, kterému opakovaně přerušíš vypalování a ucpe se. Nenapadá mě mnoho důvodů, proč tohle řešit zrovna u OIII, která má celou řadu výborných turbobenzínů s nízkou spotřebou. Jeden důvod by tu byl. V nabíce ŠkodaPlus je řádově víc vozů s motorizací 2.0TDI a ty s nájezdem okolo 20tis. km se dnes prodávají i za ceny shodné s 1.4TSI. Naftový dvoulitr má ale zpravidla lepší výbavu. Pak se neřeší vstupní investice, ale porovnávají jen provozní a servisní náklady.
Srpen 1, 20187 r Jedna vzdálená příbuzná měla Sharana 2.0 TDI CR od novoty a provozovala ho po Praze denně jen na jízdu do školky, na nákup atd. Ucpala DPF tak, že musel být vyměněn. A to nemluvím o dalších negativech pro motor Upraveno Srpen 1, 20187 r od Clerfayt
Srpen 2, 20187 r Docela zajímavá by byla informace, kolik km s tím filtrem celkem najela? Upraveno Srpen 2, 20187 r od j57
Srpen 2, 20187 r Proč? Když jí někdo koupí nafťák na popojíždění 3km. Defakto neusále se studeným motorem.... Ta ženská ani neví že tam něco jako DPF má.
Srpen 3, 20187 r No to asi jo. Kontrolku asi ignorovala. Auto jelo, tak naco se zabývat něčím tak přízemním jako kontrolka, když jich na přístrojovce svítí víc a stejně nevím co znamenaj. To víš, ženská logika.
Srpen 25, 20187 r Pokud jsem někde na servisu u zákazníka, tak třeba týden až dva jezdím krátké trasy fabrika - hotel, asi po 4-8mi dnech auto začne spouštět regenerace, samozřejmě to nevypálí, potom napíše výhružnou zprávu o regeneraci na maxidotu, nakonec to vypálí cestou domů, naposledy cesta do Bělehradu, tam 10 dní 3km tam a 3km zpět. Chce to aspoň 20km na jednu jízdu, pak je to OK, má dost času na vypálení DPF. Stejně se chovala předchozí OIII 1.6TDI.
Leden 1, 20196 r Ja bych se toho tak nebal sice nejezdim o3 ale o2 a s2 obe auta maji dpf o2 je Pd s2 je cr do prace to mam 1km jezdim denne a ani s jednim autem nikdy nebyl problem s regeneraci natoz aby se rosvitila kontrolka O2 najeto 258tkm s2 328tkm Chodit pesky neni cas.. Upraveno Leden 1, 20196 r od jirka toledo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.