Janina Vloženo 21. Duben 2010 Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 Prosím o rady. Svítí kontrolka motoru 16785 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly P0401 - 35-00 Čím by to mohlo být, co vám kdyžtak pomohlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phreak Vloženo 21. Duben 2010 Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 Jani, tipoval bych to na zanesený EGR (ventil zpětného vedení výfukových plynů). Zkuste ho nechat vyčistit, nebo se koukněte tady na fóru-jsou tu návody, jak to zvládnout svépomocí. Vyčištění by mělo pomoct, ale bohužel se Vám může stát, že pokud jsou v servisu idioti, tak Vám ho můžou zničit, jako se to stalo mně... A pak leda nový za cca. 3500 Kč, nebo se kouknout na vrakáči a tam se dá sehnat za cca. 1000 Kč (pasuje tam snad i z VW, SEATu IBIZA atd.). Jinak EGR slouží jenom ke snížení emisí, někdo ho dokonce nechává zaslepit kvůli lepšímu výkonu, u Fábií 1.4 16V to ale pokud vím nejde-řídící jednotka to pozná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 22. Duben 2010 Sdílet Vloženo 22. Duben 2010 Buď sit o vyčistíš sama, nebo nějaký dobrý neautorizovaný servis, autorizák to bude chtít hned vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janina Vloženo 23. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2010 a poradí jak na to vyčištění? Hledala jsem tady, ale našlo mi to plni jiných věcí jen né to vyčíštění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozy Vloženo 23. Duben 2010 Sdílet Vloženo 23. Duben 2010 čištění asi nepomuže při rozebrani se zjisti že neni vlastně co čistit vše bývá čisté zbývá jen výměma za nový "vlastní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 23. Duben 2010 Sdílet Vloženo 23. Duben 2010 tady asi píše někdo kdo to nikdy nedělal mám takový pocit..... může to být vadný EGR, ale z 90% to bývá zanesená trubka která vede od EGR.. je to vyustění pod škrtící klapkou.. stačí sundat klapu a vyčistit trubku od EGR která je pod ní, udělat základní nastavení - odpojit baterku a je hotovo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 23. Duben 2010 Sdílet Vloženo 23. Duben 2010 Jani tady máš návod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janina Vloženo 27. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 ale já potřebuji EGR ventil, škrtící klapku sme vyčistili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 tak ještě vyčistit tu trubku co vede od EGR do spodku škrtící klapky, pak bych udělal základní nastavení EGR Vagem a když to nepomůže, tak už jedině výměna za new EGR (já již měnil 3x). První (origo) mi odešel po 3 letech (100t km) a další jsem již měnil vždy v záruce, tzn. jeden asi po roce (35t km) a další už byl tuším po půl roce. Vždy mi ho v rámci 2 leté záruky bezplatně vyměnili, chce to jen mít ten původní, aby se dal nasadit a zaslepit a dá se jezdit, než přijde vyreklamovaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 (editace) mám jen takový dotaz,měnili mi palivový filtr,je možné,že by mi tam tato chyba 16785 vyskočila ztoho důvodu?Dá se stouto chybou jezdit?neškodí to něčemu?Dík za info Editováno: 7. Květen 2010, autor: rokane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 mam tu istu zavadu ako on len by som rad vedel ako zdemontovat tutrubku a ako ju vycistit. zo zadu obec nie je pristup k srobom.. poradis ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejviz Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 ja měl ten samý problém, koupil jsem nový EGR ventil (montáž a demontáž tak na h...o že ani svému nepříteli bych to nepřál měnit) po 10 km se mi rozsvítila kontrolka znovu (ridici jednotka samozrejme psala zavadu: zpetne vedeni vyfukovych plynů), co nakonec pomohlo a stalo cca 100,-? stačilo sundat plastovy vzduchový kryt motoru, sundat škrtící klapku kterou jsem prostříknul čističem na škrtící klapky. Ale hlavně se NESMÍ ZAPOMENOUT na trubičku, která je vlastně součástí dá se řící bloku motoru, je to pod klapkou, takže při její demontáži trubičku nepřehlédněš. Na vrchu trubky jsou ze strany dve dirky, bývají ZANESENÉ, vzal jsem drát a pořádně prošťouchnul skrz ty dirky dolu, samotné dirky jsem taky vyčistil, tím je to lépe průchozí a už mám klid. Před koupí EGR ventilu určitě zkuste toto. Nevím jak je to u jiných motorů Fabia , ale u mého 1.4 16V 74KW AUB to pomohlo ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Juras69 Vloženo 9. Červen 2010 Sdílet Vloženo 9. Červen 2010 Jak tady píše Milhausek a Dejviz, než kupovat hned nový EGR, skusil bych pořádně pročistit ten mezikus mezi škrtící klapkou a sacím potrubím, hlavně v místě připojení trubky od EGRu, ta díra bývá dost "zarostlá". Na mém motoru (AUA) byla průchozí asi tak na 75%, sice to žádnou chybu nehlásilo, dělal jsem to jako prevenci, ale "bordelu" tam bylo dost. Samotný EGR a spojovací trubka byly uvnitř pouze očouzené. Když to nepomůže, nezbude asi nic jiného, než EGR vyměnit. (Podle datumu to už asi nebude pro Janinu aktuální, ale snad to pomůže dalším) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MagicQ Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 zdravím. jednak se omlouvám, jestli se to tu už řešilo ale nikde jsem nenašel podobný problém. Nebo spíš nevím o co přesně jde. asi 14 dní zpátky jsem byl na roční prohlídce, výměna oleje atd., a k tomu dělali emise a STK. druhý den se mi rozsvítila kontrolka elek. motoru a od tý doby nezhasla.. dneska jsem byl ve škodovce na diagnostice a tam mi řekli, že je špatný nějaký zpětný ventil výfukových plynů a že oprava by měla stát asi 5000kč... nějak to vymazal že ta kontrolka zhasla.. ale ujel jsem 500m a zaparkoval jsem, a najednou začli strašně kolísat otáčky (cca 800 - 1200ot/min) po pár výkyvech se opět rozsvítila kontrolka a motor se zklidnil. zajímalo by mě, jestli je ta oprava nutná nebo ne. Ve škodovce mi akorát řekli že bych s tím neprošel u emisí. Jediný čeho se bojím, aby mě to někde nenechalo. dík za tipy za těch 14 dní co to svítilo jsem s tím najezdil asi 1000 km, ale žádný problém jsem nezaznamenal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Asi ti niekto vynada, ze si nehladal je tu o tom hromada... Inak ak je to len egr, tak auto pojde vpohode aj tak, treba skusit vycistit, inak vymenit (a nechod zbytocne do autorizovaneho servisu). Hladaj dalej! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 asi tě v servisu podělali a vyměnily ti klapku... divný je že si vadný klapky nevšimly na emisích .. no nic no .. autorizovaný servis ... tam si dovolí cokoli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 s vadným EGR ventilem projdeš přes emise naprosto s přehledem to mi věř vím o čem mluvím a kdyby jsi hledal, jistě by jsi se to i dočetl, už ale nevím v kterém tématu s EGR to je páč jich tu je mraky jak zde u šestnáctiventilů tak i u jednadvojek 12V a všude jsem o tom něco psal (klidně bych to mohl i najít, ale fakt se mi nechce). Pěti litrům za EGR se v autorizáku obloukem vyhni. Prvně bych vyčistil klapku + zákl.nastavení. Rovněž vyčistit trubku vedoucí z klapky do EGR + zákl.nastavení EGR a teprve potom, pokud se bude chyba s EGR objevovat znovu, bych řešil nákup new EGR. Cena je 3000 plus minus nějaká desetikoruna a výměna rozhodně neveme další 2 litry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MagicQ Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 dík za rady... jo když jsem hledal tak jsem našel něco s EGR ale nebyl jsem si jistý jestli je to to samý nebo ne... jinak v autě se tolik nevyznám... takže bych to nejspíš hodil známému a zkusil by to pročistit a uvidím.. jinak ty emise mi dělali přímo v tom autorizovaném servisu, měly na to zařízení... ještě zkusím zajet zpět do toho servisu a optám se jich jestli s tím něco nemohli udělat, pač od tý doby mi to tam svítí (tu diagnostiku mi dělali v jiný škodovce) a že bych to zkusil nějak uhrát na záruku z opravy.. uvidím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 28. Únor 2013 Sdílet Vloženo 28. Únor 2013 Dobrý den,mám problém ,rozsvítila se mi kontrolka -oranžový motorek v otáčkoměru.Sem z toho docela vedle ,protože to samý se mi stalo v roce 2011 a byla to tuším egr klapka nebo tak nějak, je možný ,že by to bylo znovu ? případně co by to mohlo být? Motor běží furt stejně,výkon i zvuk taky beze změny. A ještě jeden dotaz ,taky se vám v těchle mrazech nezahřívá motor na požadovanou teplotu ? je to tou zimou ? nebo termostat? Auto topí jako předtim, tak 3 minuty a jde teplý vzduch,pak běží pěkný teplíčko. mám 1,4 16V 55kw předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 28. Únor 2013 Sdílet Vloženo 28. Únor 2013 (editace) Nejlíp mrknout co říká diagnostika. Může to být i blbost sporadická chyba. A když ti to tak topí,tak to máš myslím OK. Editováno: 28. Únor 2013, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 28. Únor 2013 Sdílet Vloženo 28. Únor 2013 ta diagnostika řekne víc, kontrolka motoru a EPC se rozsvítí i při špatným snímači brzdových světel, takže kontrolka nemusí mít souvislost přímo s chybou motoru, co se týče tohot motoru (teploty, tak já poslední měsíc pozoruji, že mi kolísá ručička teploty mezi 90-75 stup., než se auto zahřeje, tak to déle trvá, takže se chystám na termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Tak sem to dneska nastartoval a kontrolka motoru zhasla.Tak to sem nečekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 ona sa možno objaví znova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAF Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 (editace) Ahoj, ohledně teploty. V mrazech,ale i horku ji mám vždy uprostřed. V zimně topí pěkně. F1 2007,1.4 16V 59KW Editováno: 2. Březen 2013, autor: JAF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 3. Březen 2013 Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 Tak sem to dneska nastartoval a kontrolka motoru zhasla.Tak to sem nečekal Šlo o sporadickou chybu. V tom případě kontrolka po několika startech myslím, že 10, sama vypne. Nicméně závada je i nadále zapsána v paměti, takže by nebylo od věci na to mrknout o co šlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.