Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

mobil úplně v pohodě, prohlížeč ani chrome, ani edge ....... ani jiný PC :-(

Ja zase na mobile neviem otvoriť online príručku....

U mne stránky fungují, ale dnešní tři pokusy o zapnutí topení skončily neúspěchem. Navíc mám připojené nabíjení, ale aplikace tvrdí, že je odpojeno. Ostatní věci - stav km, uzamčení jsou OK. Pořád se chystám zavolat na infolinku, ale asi bych jim říkal nějaká nepěkná slova.

Už tie online manuály nabehli... 

 

stále web nefunkční, apka škoda v mobilu neaktualizuje jízdy, nabíječka připojena a tvrdí že je odpojena, nabíjení funkční.....

 

To stejné u mne, já jsem několikrát přeinstaloval aplikaci, restartoval telefon a nic. Pak jsem pokusně odebral auto a už ho nemůžu dostat zpět. Byl jsem dneska kvůli tomu v servise a závada je prý na nějakém serveru v Německu. 

Celé ta "online konektivita" je pěkně nespolehlivá a to za ní chtějí zaplatit. 

Nejvíce mne vysírá, že si nemůžu dálkově zapnout topení abych při odjezdu z odpolední nemusel lézt do vymrzlého auta, zvláště v těchto dnech. A proč nepoužívám plánovač? Protože funguje jako generátor náhodných událostí - zkoušel jsem to týden a 3x jsem nasedal do studeného auta. 

Upraveno od Mira96

Já taky kdysi "odebral" a zpět už se nepovedlo. Tak jsem si založil nový učet s jiným emailem a na ten to auto napárovat šlo. 

A souhlasím s vámi. Toto služba by měla  být zdarma. Aby nikoho netrápilo že v 60% nefunguje.  U ně často nejvíc po ránu kdy bych ji nejvíc potřeboval. :-) 

Ahoj, mě aktuálně vše funguje. Web moc nepoužívám, ale aplikace mi teď asi měsíc jede bez problému. Zkuste vymazat data aplikaci MySkoda, restartovat telefon a pak se znovu přihlásit. Mě to většinou pomůže

Upraveno od vita12

Asi byl zase výpadek, apky, ta mi odpoledne nešla, teď je v pořádku, jízdní data sedí. Web portál byl funkční po celou dobu. Jednou mi nešlo nic dokonce měsíc až s tím auto bylo i v servisu. Jediné čeho jsem dosáhnul bylo 3.měsíční prodloužení platnosti. Co furt mění ty obchodní podmínky, tak se vlastně ŠA ze všeho včetně funkčnosti "distancuje", což je u placené služby docela úsměvné.

před 9 hodinami, Mira96 napsal:

To stejné u mne, já jsem několikrát přeinstaloval aplikaci, restartoval telefon a nic. Pak jsem pokusně odebral auto a už ho nemůžu dostat zpět. Byl jsem dneska kvůli tomu v servise a závada je prý na nějakém serveru v Německu. 

Celé ta "online konektivita" je pěkně nespolehlivá a to za ní chtějí zaplatit. 

Nejvíce mne vysírá, že si nemůžu dálkově zapnout topení abych při odjezdu z odpolední nemusel lézt do vymrzlého auta, zvláště v těchto dnech. A proč nepoužívám plánovač? Protože funguje jako generátor náhodných událostí - zkoušel jsem to týden a 3x jsem nasedal do studeného auta. 

Proto jsem nedával odebrat auto, protože pak ho tam přidat v nefunkční apce je za trest. Já po každém updatu apky odinstaluji a znova nainstaluji a šlo to, nyní nic. Opravdu je to katastrofa, celé IT škody by měli propustit, po každém update apky je s něčím problém. A to mi za rok končí a platit ? To si ještě sakra rozmyslím. No za týden dvouletá prohlídka, tak se tam na téma apky pěkně vyzpovídám. To vyhřívání dopředu nám šlo, někdy to trvalo a na několikátý pokus ale šlo to. Nevím zda má tyhle problémy i apka VW ? netuší někdo ?

 

Mne napríklad chýba v apke stav batérie. Na infotainmente ti vypíše, že batéria je slabá. Tak prečo nie aj v apke? 

Já si také rozmyslím nákup online konektivity na příští období. Ale na druhou stranu je fajn mít auto pod kontrolou (když to funguje). Přemýšlel jsem o tom, pokud by zakoupil, tak hlídat dny, kdy to nefunguje a pak je otravovat a za ty dny chtít peníze zpátky. 

Před chvílí jsem vytočen zavolal na infolinku a výsledek: 

- restartoval jste infotaiment? No jistě, myslím že 3x stačilo

- pošlete nám foto - odesláno, čekám na odpověď

 

Vskutku "skvělé" služby 🤬

 

Postup debugovani  každého funkčního či méně funkčního software je ho vypnout/zapnout a pokud problém přetrvává tak projít logy, které doufejme už nové infotaimenty umí poslat on-line.

 

Úlohou infolinky pak většinou bývá dát uživateli nějaký nesmyslný úkol...

 

Část lidí odpadne protože je to zbytečná námaha a část lidí neví jak úkol splnit no a ti zbylí vytrvalí (otravní) se pak odbudou v horším případě že se na to technik někdy (nikdy) podívá nebo v lepším případě nějakou malou slevou.

 

Upřímně dělat na infolince v okamžiku když zaměstnavatel něco podělá je peklo a ještě větší když dlouhodobě nemá nebo nechce mít řešení.

Tak tady je primárně většinou problém přímo na serverech, kde Connect běží. Při měsíčním výpadku, který jsem měl, jsem řešil s podporou - oddělením, které Connect spravuje (myslím, že je to částečně externí firma nebo zaměstnanci). Infolinka totiž neumí vyřešit nic, jen poradí poslat screeny apod. Můj problém nakonec vyřešilo smazání blíže nespecifikovaných dat auta v databázi, zajímavé že všechna data zůstala. 

V 8. 2. 2023 na 15:10, Mira96 napsal:

Já si také rozmyslím nákup online konektivity na příští období. Ale na druhou stranu je fajn mít auto pod kontrolou (když to funguje). Přemýšlel jsem o tom, pokud by zakoupil, tak hlídat dny, kdy to nefunguje a pak je otravovat a za ty dny chtít peníze zpátky. 

To jsem zkusil s minulým Superbem. Nebyla to moc intenzivní snaha, ale totálně reklamaci odignorovali.

Shrnutí mého případu nefunkční konektivity:

- ve čtvrtek 9.2 telefonát na infolinku, odeslání emailu s fotkami stavu, ještě ten týž den odpověď ze Škodovky o předání případu na příslušné oddělení

- 10.2 email z oddělení Connect, aby upřesnil svého servisního partnera , že bude kontaktován. Pokus o připojení neúspešné.

Dnes (sobota 11.2.) jsem po příjezdu z nákupu vykonal pokus o připojení a náhle HEURÉKA, volejte sláva a tři dny se radujte. Proběhlo úspěšné připojení pod registrovaným emailem a heslem. Také se mi povedlo stát se zase hlavním uživatelem, ale to bylo až na třetí pokus. Aplikace také ihned funkční.

Jediné co mi docela kazí radost - zmizely veškeré jízdní záznamy za dobu vlastnictví auta. (Asi abych se samou radostí nezbláznil 😉 )

 

data.jpg

Upraveno od Mira96

Je zajimave, ze Skoda, ze vsech platicich uzivatelu dela testery... Za mne, sluzba co je placena by mela fungovat na 100 procent... 

Já hlásím také provozuschopnost webového rozhraní.

Podpora infolinky psala že měli dlouhý výpadek a nyní již jede vše jak má, chtěli potvrdit funkčnost - což jsem jim potvrdil.

Jsem zvědav jak dlouho to pofičí, snad už pořád.

Já už jsem také v provozu (až na ty jízdní data), ale ze Škodovky mi přišlo abych navštívil svůj servis kde bude provedena nějaká aktualizace

Tak jsem se včera vrátil ze servisu, auto si tam nakonec pobylo přes noc. Přehrávali mi tam nějaký SW. Musím oželet všechna jízdní data, o které jsem předtím (když se aplikace kousla) přišel a auto bylo ve výchozím nastavení - jako nové. Ale konečně jsem se zbavil natvrdlého infotaimentu, který mne neskutečně vytáčel. Teď to konečně funguje svižně. 

V pondělí jdeme na servis a mi apka funguje, web taky. Ale ta pomalost infotaitmentu mě vytáčí což jim řeknu.

Tak uvidím. 

  • 3 týdny později...

Je to tak. Co update -> to fuckup. Aktuálně mi již druhým měsícem nelze zapnout dálkově topení, což zrovna v zimě oceňuji a v aplikaci nelze zobrazit jízdní data, respektive změnit na spotřebu od startu/tankování/dlouhodobou. Při pokusu aplikace zamrzne. 
 

Po posledním update “změny barvy ikony” na černou pohřební to dojebali snad nejvíc, co kdy bylo. Asi tou barvou snad chtěli i něco povědět. 

Na iPhone se mi to ted sekne pokazde kdyz tuknu na jizdni data…

Mám stejný problém s iPhone verzí, nezbývá doufat než že to opraví v příštím updatu. (nečekám že to tak bude)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.