Únor 3, 20232 r U mne stránky fungují, ale dnešní tři pokusy o zapnutí topení skončily neúspěchem. Navíc mám připojené nabíjení, ale aplikace tvrdí, že je odpojeno. Ostatní věci - stav km, uzamčení jsou OK. Pořád se chystám zavolat na infolinku, ale asi bych jim říkal nějaká nepěkná slova.
Únor 7, 20232 r stále web nefunkční, apka škoda v mobilu neaktualizuje jízdy, nabíječka připojena a tvrdí že je odpojena, nabíjení funkční.....
Únor 7, 20232 r To stejné u mne, já jsem několikrát přeinstaloval aplikaci, restartoval telefon a nic. Pak jsem pokusně odebral auto a už ho nemůžu dostat zpět. Byl jsem dneska kvůli tomu v servise a závada je prý na nějakém serveru v Německu. Celé ta "online konektivita" je pěkně nespolehlivá a to za ní chtějí zaplatit. Nejvíce mne vysírá, že si nemůžu dálkově zapnout topení abych při odjezdu z odpolední nemusel lézt do vymrzlého auta, zvláště v těchto dnech. A proč nepoužívám plánovač? Protože funguje jako generátor náhodných událostí - zkoušel jsem to týden a 3x jsem nasedal do studeného auta. Upraveno Únor 7, 20232 r od Mira96
Únor 7, 20232 r Já taky kdysi "odebral" a zpět už se nepovedlo. Tak jsem si založil nový učet s jiným emailem a na ten to auto napárovat šlo. A souhlasím s vámi. Toto služba by měla být zdarma. Aby nikoho netrápilo že v 60% nefunguje. U ně často nejvíc po ránu kdy bych ji nejvíc potřeboval. :-)
Únor 7, 20232 r Ahoj, mě aktuálně vše funguje. Web moc nepoužívám, ale aplikace mi teď asi měsíc jede bez problému. Zkuste vymazat data aplikaci MySkoda, restartovat telefon a pak se znovu přihlásit. Mě to většinou pomůže Upraveno Únor 7, 20232 r od vita12
Únor 7, 20232 r Asi byl zase výpadek, apky, ta mi odpoledne nešla, teď je v pořádku, jízdní data sedí. Web portál byl funkční po celou dobu. Jednou mi nešlo nic dokonce měsíc až s tím auto bylo i v servisu. Jediné čeho jsem dosáhnul bylo 3.měsíční prodloužení platnosti. Co furt mění ty obchodní podmínky, tak se vlastně ŠA ze všeho včetně funkčnosti "distancuje", což je u placené služby docela úsměvné.
Únor 8, 20232 r před 9 hodinami, Mira96 napsal: To stejné u mne, já jsem několikrát přeinstaloval aplikaci, restartoval telefon a nic. Pak jsem pokusně odebral auto a už ho nemůžu dostat zpět. Byl jsem dneska kvůli tomu v servise a závada je prý na nějakém serveru v Německu. Celé ta "online konektivita" je pěkně nespolehlivá a to za ní chtějí zaplatit. Nejvíce mne vysírá, že si nemůžu dálkově zapnout topení abych při odjezdu z odpolední nemusel lézt do vymrzlého auta, zvláště v těchto dnech. A proč nepoužívám plánovač? Protože funguje jako generátor náhodných událostí - zkoušel jsem to týden a 3x jsem nasedal do studeného auta. Proto jsem nedával odebrat auto, protože pak ho tam přidat v nefunkční apce je za trest. Já po každém updatu apky odinstaluji a znova nainstaluji a šlo to, nyní nic. Opravdu je to katastrofa, celé IT škody by měli propustit, po každém update apky je s něčím problém. A to mi za rok končí a platit ? To si ještě sakra rozmyslím. No za týden dvouletá prohlídka, tak se tam na téma apky pěkně vyzpovídám. To vyhřívání dopředu nám šlo, někdy to trvalo a na několikátý pokus ale šlo to. Nevím zda má tyhle problémy i apka VW ? netuší někdo ?
Únor 8, 20232 r Mne napríklad chýba v apke stav batérie. Na infotainmente ti vypíše, že batéria je slabá. Tak prečo nie aj v apke?
Únor 8, 20232 r Já si také rozmyslím nákup online konektivity na příští období. Ale na druhou stranu je fajn mít auto pod kontrolou (když to funguje). Přemýšlel jsem o tom, pokud by zakoupil, tak hlídat dny, kdy to nefunguje a pak je otravovat a za ty dny chtít peníze zpátky.
Únor 9, 20232 r Před chvílí jsem vytočen zavolal na infolinku a výsledek: - restartoval jste infotaiment? No jistě, myslím že 3x stačilo - pošlete nám foto - odesláno, čekám na odpověď Vskutku "skvělé" služby 🤬
Únor 9, 20232 r Postup debugovani každého funkčního či méně funkčního software je ho vypnout/zapnout a pokud problém přetrvává tak projít logy, které doufejme už nové infotaimenty umí poslat on-line. Úlohou infolinky pak většinou bývá dát uživateli nějaký nesmyslný úkol... Část lidí odpadne protože je to zbytečná námaha a část lidí neví jak úkol splnit no a ti zbylí vytrvalí (otravní) se pak odbudou v horším případě že se na to technik někdy (nikdy) podívá nebo v lepším případě nějakou malou slevou. Upřímně dělat na infolince v okamžiku když zaměstnavatel něco podělá je peklo a ještě větší když dlouhodobě nemá nebo nechce mít řešení.
Únor 9, 20232 r Tak tady je primárně většinou problém přímo na serverech, kde Connect běží. Při měsíčním výpadku, který jsem měl, jsem řešil s podporou - oddělením, které Connect spravuje (myslím, že je to částečně externí firma nebo zaměstnanci). Infolinka totiž neumí vyřešit nic, jen poradí poslat screeny apod. Můj problém nakonec vyřešilo smazání blíže nespecifikovaných dat auta v databázi, zajímavé že všechna data zůstala.
Únor 10, 20232 r V 8. 2. 2023 na 15:10, Mira96 napsal: Já si také rozmyslím nákup online konektivity na příští období. Ale na druhou stranu je fajn mít auto pod kontrolou (když to funguje). Přemýšlel jsem o tom, pokud by zakoupil, tak hlídat dny, kdy to nefunguje a pak je otravovat a za ty dny chtít peníze zpátky. To jsem zkusil s minulým Superbem. Nebyla to moc intenzivní snaha, ale totálně reklamaci odignorovali.
Únor 11, 20232 r Shrnutí mého případu nefunkční konektivity: - ve čtvrtek 9.2 telefonát na infolinku, odeslání emailu s fotkami stavu, ještě ten týž den odpověď ze Škodovky o předání případu na příslušné oddělení - 10.2 email z oddělení Connect, aby upřesnil svého servisního partnera , že bude kontaktován. Pokus o připojení neúspešné. Dnes (sobota 11.2.) jsem po příjezdu z nákupu vykonal pokus o připojení a náhle HEURÉKA, volejte sláva a tři dny se radujte. Proběhlo úspěšné připojení pod registrovaným emailem a heslem. Také se mi povedlo stát se zase hlavním uživatelem, ale to bylo až na třetí pokus. Aplikace také ihned funkční. Jediné co mi docela kazí radost - zmizely veškeré jízdní záznamy za dobu vlastnictví auta. (Asi abych se samou radostí nezbláznil 😉 ) Upraveno Únor 12, 20232 r od Mira96
Únor 11, 20232 r Je zajimave, ze Skoda, ze vsech platicich uzivatelu dela testery... Za mne, sluzba co je placena by mela fungovat na 100 procent...
Únor 13, 20232 r Já hlásím také provozuschopnost webového rozhraní. Podpora infolinky psala že měli dlouhý výpadek a nyní již jede vše jak má, chtěli potvrdit funkčnost - což jsem jim potvrdil. Jsem zvědav jak dlouho to pofičí, snad už pořád.
Únor 13, 20232 r Já už jsem také v provozu (až na ty jízdní data), ale ze Škodovky mi přišlo abych navštívil svůj servis kde bude provedena nějaká aktualizace
Únor 16, 20232 r Tak jsem se včera vrátil ze servisu, auto si tam nakonec pobylo přes noc. Přehrávali mi tam nějaký SW. Musím oželet všechna jízdní data, o které jsem předtím (když se aplikace kousla) přišel a auto bylo ve výchozím nastavení - jako nové. Ale konečně jsem se zbavil natvrdlého infotaimentu, který mne neskutečně vytáčel. Teď to konečně funguje svižně.
Únor 17, 20232 r V pondělí jdeme na servis a mi apka funguje, web taky. Ale ta pomalost infotaitmentu mě vytáčí což jim řeknu. Tak uvidím.
Březen 9, 20232 r Je to tak. Co update -> to fuckup. Aktuálně mi již druhým měsícem nelze zapnout dálkově topení, což zrovna v zimě oceňuji a v aplikaci nelze zobrazit jízdní data, respektive změnit na spotřebu od startu/tankování/dlouhodobou. Při pokusu aplikace zamrzne. Po posledním update “změny barvy ikony” na černou pohřební to dojebali snad nejvíc, co kdy bylo. Asi tou barvou snad chtěli i něco povědět.
Březen 9, 20232 r Mám stejný problém s iPhone verzí, nezbývá doufat než že to opraví v příštím updatu. (nečekám že to tak bude)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.