Přejít na obsah

Autobatéria


Badura

Doporučené příspěvky

Hlavne nastav typ batérie a jej kapacitu. Sériové číslo si môžeš vymyslieť, hlavne aby bolo iné ako doteraz. Odporúčam pred kódovaním baterku v aute úplne nabiť nabíjačkou na to určenou, napr. CTEK MXS 5.0, alebo podobnou. Následne ju "vložiť" a nakódovať. Čo sa týka stop-štartu, neviem či to má súvis, ale najlepšie asi bude pre začiatok nastaviť predvolené  (fabrické) hodnoty. Ak baterka funguje správne, až potom meniť ostatné veci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ja osobne bych ji radeji zaregistroval aby auto vedelo ze ma novou i kdyz ma stejne parametry. Ono i kdyz je stejna tak se proste bude lisit kapacitou (stara/nova) tak aby se k ni auto nechovalo jako k te stare. I dve nove stejne baterie stejne nejsou. Mozna si ale auto zjisti samo ze kapacita se zvedla a bylo by to ok. Ale ten proces nakou dobu trva. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne ako píše @JSvoboda, aby RJ vedela, že má tú česť k novej baterke a má sa ku nej správať inak, určite by som kódoval aj pri identickom type a identickej kapacite. Samozrejme fungovať to bude aj bez toho kódovania, akurát je otázna životnosť. Baterka inak aj bez kódovania môže kľudne vydržať napr. aj 5 rokov, ale s kódovaním by možno dala 7.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
caute, mam superb III, 110 KW, 2.0 TDI, r.2018

Klakla mi baterka uplne na totalku, neda sa ani dobit, bola to orginal MOLL EFB+, 70 Ah, 700A.

Chcem si objednat baterku Varta Blue Dynamic EFB 12V 70Ah 760A 570 500 076 ale pise tam, ze je to pre Start/Stop v zakladnom variante.

 

Ako  mam zistit, ci mam S/S v zakladnom variante a ci je etato baterka vhodna pre moje auto?

 

Dakujem za pomoc!

Jaro

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vymenil som novu bateriu a skusam ju nakodovat ale mam problem ze adaptacie baterie nieje podporovana RJ. A ked som skusal cez gateway nemam tam na vyber kanal 4 zobrazuje len dlsi zoznam. Pouzivam najnovsiu veriu verziu 2022 s original kablom vie niekto poradit ako to urobit skusal som uz aj viacero postupov. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pro zajímavost. Originál baterka (Moll 59Ah, 640A, EFB), mi v autě vydržela 8 let. 6 let s odpojeným konektorem. Měla hroznej režim, auto třeba měsíc stálo, atp. Ale zase jsem jí doléval a pravidelně nabíjel. Nicméně 8 let považuji za úspěch. 

Koupil jsem VARTA Blue dynamic EFB 60Ah, 640A, EFB.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Aktuálne je papierovo najlepšia Exide EK720 AGM. Odporúčam kupovať v mieste s veľkým obratom bateriek (žiadne Tesco a podobne), pred montážou plne nabiť s nabíjačkou vhodnou pre AGM, pri výmene hneď nakódovať nové parametre a kapacitu.

P.s.: Inak niekedy stačí čítať, všetky tieto veci tu už boli rozobraté.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

 

vie niekto ako v FL Superbe 2019 skontrolovať % kapacitu batérie cez systém vozidla?

 

Na Octavii III som videl že sa to da urobiť takto (nižšie) ale na môj Superb to nefunguje.

Ďakujem

 

1. Make sure to have all the doors closed. 2. Start the engine and then turn it off. 3. Press and hold the "km/set" button until you see the "Battery" message. 4. Release the button. Now the battery level is displayed. 5.That's it.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na doporučení @VeteranChild používám skoro rok tento Bluetooth monitoring baterie:

https://www.autoprofi.cz/35953-bluetooth-monitoring-baterie-carclever-testery-baterii-5030.html

Jsem s ním spokojený. Appka je v češtině, ukazuje aktuální napětí baterie i jeho historii. V ní je mj. krásně vidět, že když auto stojí tak je čára napětí v čase úplně vodorovná a auto ani tento BT logger nebere vůbec žádný klidový proud. A to občas auto stojí i několik týdnů a i po této dlouhé má baterie vpodst. stejné napětí (s úbytkem v řádu setin voltů).

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Octavii 3 1.6 TDI vidim tez okolo 12.6V   cca porad. Na S3 mam treba 12.4V  plus minus nekdy 12.6 ale to cely den jezdim. Po delsim stani je to tak 12.4V. Baterky jedna 2 mesice nova druha  rok stara. Obe Exide EK700. Obe nakodovany. Stav baterie v klidu na hodnote 12.1V  jsem mel po 1h beziciho nez.topeni. ( zapl jsem ho ale nakonec nikam nejel a zapomel na to :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...