Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jen predni sedacky. Na zadni to nereaguje.

Tak jsem to včera ještě zkoušel a u OIII (MR14) a ani u Passata (MR17) k potlačení rekuperace zrcátka nestačili :/

Mám takový cukání zkusit odpojit ten konektor u baterie, co to bude dělat...

Já to zkoušel 2 dny a myslím že to dobíjelo nějak méně než běžně. Proto jsem rekuperaci vypnul a konektor nechal připojený.

Vypnul si skrze VCDS nebo VCP? Případně můžeš napsat postup vypnutí rekuperace.

Vyřazení vyhříváním předního sedadla a nevyřazení vyhříváním zadního je hodně zajímavé.

 

Zkusme to jako možnou skládačku:

 

  • teplota (horní + spodní), pravděpodobně by bylo nejlepší změnit u prvního stupně, v doc přehledu jsem našel poznámku, že pravděpodobně budou některé stupně stejné ("Je nach Fahrzeug werden unterschiedliche Stufen benutzt. Beim Octavia III und Golf 7 sind Stufe 1 und 2, 3 und 4 sowie 5 und 6 jeweils gleich. Beim Leon 5F sind nur die Stufen 2, 4 und 6 belegt.

    ")

STG 09 > Zugriffsberechtigung: 31347 > Anpassung > …

> Kanal "(1)-Zuordnung der Stromaufnahme für Sitzheizungsstufen-Sitzheizung Stufe 1 (a možná i 2) untere Schaltschwelle" > Wert in °C anpassen
> Kanal "(2)-Zuordnung der Stromaufnahme für Sitzheizungsstufen-Sitzheizung Stufe 1 (a možná i 2) obere Schaltschwelle" > Wert in °C anpassen

 

  • paměť vyhřívání sedadla řidiče nebo spolujezdce

 

STG 08> Adaptation> ...
> Channel "Storage of driver's seat heating level"> Set the value to "active"

nebo
> Channel "Storing the passenger seat heating level"> Set the value to "active"

 

  • automatické vypnutí vyhřívání - existuje? je potřeba vypnout?
  • kontrolka prvního stupně vyhřívání - je možné vypnout?
  • ještě něco?

 

Dnes jsem mj. dobil baterii a zjistil, že mám typ EFB (vhodný pro SS, který mám stejně vypnutý a nevhodný pro rekuperaci), nikoliv AGM. Asi tedy ve Škodě nevědí, co montují. Netuším.

 

Dokáže mně někdo přibližně říci, jak dlouho vydrží takto nabitá baterie, než si ji rekuperaci zase “upraví”?

 

Jezdím každý den a používám v zimě výhřev čelního okna, zrcátek a sedaček.

 

Mám odpověď ze ŠA na to že mám v autě EFB a ne AGM. EFB pro účely použité rekuperace vyhovuje. Taky výrobci baterií v tom nejsou až tak jednotní. Ono jde spíš o rozdíl odhadované výdrže 3 nebo 4 roky. Jde odolnost na proces stálého vybíjení a nabíjení. O kapacitě to není.

Nabitá baterie vydrží asi tak 30 minut nebo i jen 10km. Jak auto zjistí, že má nabitou baterii tak ji okamžitě použije. 

před 35 minutami, milanxx napsal:

 

Nabitá baterie vydrží asi tak 30 minut nebo i jen 10km. Jak auto zjistí, že má nabitou baterii tak ji okamžitě použije. 

To je logické. Nabitá baterie musí vydržet homologační test. Nic jiného se po ní a rekuperaci nechce. 

 

EFB výrobce používá protože je lacinější. Záruční dobu ta EFB vydrží a víc se po ní nechce. 

V 21. 10. 2018 na 12:35, ferda25 napsal:

Veškeré informace poskytuji jen přes soukromé zprávy.

Můžete mi napsat, jak Vám mám poslat soukromou zprávu s žádostí o informace ?

Najedes na jeho prezdivku a chvili pockas. Objevi se ti okno a dole bude zaslat zpravu. Kliknes na to a to je vse.

před 19 hodinami, milanxx napsal:

Mám odpověď ze ŠA na to že mám v autě EFB a ne AGM. EFB pro účely použité rekuperace vyhovuje. Taky výrobci baterií v tom nejsou až tak jednotní. Ono jde spíš o rozdíl odhadované výdrže 3 nebo 4 roky. Jde odolnost na proces stálého vybíjení a nabíjení. O kapacitě to není.

Nabitá baterie vydrží asi tak 30 minut nebo i jen 10km. Jak auto zjistí, že má nabitou baterii tak ji okamžitě použije. 

 

Takze ma vubec cenu davat baterii na nabijecku jestli si softwar auta dela co chce? :D

Dal jsem baterii novou, tak je vše OK. Když jsem původní baterii nabil tak držela 12,55V když jsem jí dal do auta tak 12,2V

@eiben V podstatě není nabíječka potřeba to spíš startovací kabely. Ale vážně, externí nabíječka pomůže vykrýt ty stavy, kdy rekuperací vybitá baterie pokračuje ve vybíjení svou fyzikální vlastností. Typicky je odpoledne z práce teplo a ráno mrzne nebo je pod 2 stupně. To je pak stav kdy auto ráno pípne že je slabá baterie. A to nabití externí nabíječkou je pro ni relax, protože se dobije tak jak má, auto to udělá jen po hodně dlouhé jízdě v zimně. 

Ale houby. V zime k poklesu napatia v sieti na eko hodnoty vobec nedochadza.

Mas obd adapter alebo voltmeter do autozapalovaca? Co ti brani nahrat sem video ktore dokazuje tvoje tvrdenie? Ja som to uz meral snad na 5 autach.

 

Tym budes uzitocny, namiesto davania minusiek, ako nejaka pubertalna hus na Youtube.

Upraveno od sk0d@

Opravdu? Mne rekuperace prakticky neběží při teplotách pod nulou:

když je tepleji, tak auto rekuperuje co mu baterka stačí

 

Stejně se to chová i na OIII.

OIII FL po zapnutí výhřevu sedáku.

IMG_1835.jpg

No hezky dobíjí;)

Při jízdě pod plynem nedobíjí a při následném brždění motorem začíná dobíjet. Venku 8C a všechny komfortní spotřebiče vypnuty.

 

IMG_1836.thumb.jpg.505454e85195c8e04c9cc1df349c08d5.jpg

 

Prosim skus to aj ked klesne teplota. U nas su uz mrazy rano, neviem ako u vas...

@sk0d@Nevím co u mého příspěvku rozporuješ. Je to popis stavu. Odpoledne jedeš a je +10 reku funguje a nechá baterku na 12.1. Do rána mrzne a baterka sama o sobě přes noc poklesne na 12 či i na 11,9. A pak v klidu odemkneš dojde k dalšímu poklesu a šup na maxíku hlášení Vybitá baterie. Měl jsem loni kdy bylo tohle divné počasí záznam z chytrého auta a pak začal měřit @Martab a pustil jsem to z hlavy.

Do práce se pak i se zapnutými výhřevy sedaček, okna, zrcátek,...… zvetí na 12.4. Jakmile bylo furt okolo 0 i hodně pod nešla baterka pod 12.4 a to proto že jezdím 7+7, ale i tak to při - teplotách nabíjí slušně. Asi tam teče víc jak 6A z normální nabíječky.   

Lukáši a ten výhřev sedáku máš zapnutej na kterej stupeň? Stačí nejslabší, tzn. jenom jedna čárka ve spínači?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.