Únor 21, 20196 r Kolik jsi platil za vypnutí start-stop? Také mě to čeká tak abych měl představu. Práce na 15 min? Dík Ja neplatil nic, jen jsem vytahl konektor z minusoveho polu autobaterie, prace na par sekund.
Únor 21, 20196 r Opakuji, není tam od Škodováků vytažený konektor, je to softwarová úprava. Které řešení tedy asi bude lepší, když ho zvolil zaměstnanec výrobce?
Únor 22, 20196 r Mám pocit, že sa tu točí debata okolo toho istého bez výsledku. Skúsme dôjsť k nejakému riešeniu....povedzme, že rekuperácia skutočne JE PROBLÉM a treba to riešiť. Otázka je ako? 1. Vytiahnutie konektora (neoverená funkčnosť, veľa ľudí tu na fóre je za/proti) 2. Návšteva Strakoníc (nepochybujem o tom, že to Ferda nevie, ale zo SR veľmi ďaleká cesta) 3. Vedeli by to spraviť v servise? (pochybujem) 4. ? 5.? . . . Doplňte, čo Vám napadá. Upraveno Únor 22, 20196 r od janci47
Únor 22, 20196 r Nenapadá mě nic dalšího v současné době a cesta do Strakonic je velmi daleká i pro velkou většinu občanů ČR.
Únor 23, 20196 r janci47 Ideš na to dobre, ja by som tú zapeklitú rekuperáciu tiež odstránil, len ako, ferda25 je naozaj dosť ďaleko, kontaktoval som ho či nespolupracuje na Slovensku s niekym, a výsledok je nie. Škoda že nemá s niekym dohodu, bolo by to asi najlepšie riešenie, možno ak by sa našiel niekto bolo by po problémoch, stačilo by sa objednávať u ferdu25 a on by nás posúval k tomu čo má dohodu s ním, aby mal aj ferda25 svoju určitú maržu s toho nakoľko ide o jeho know how.
Únor 23, 20196 r Myslím, že nebude dlouho trvat a v rámci svého koníčku na to příjde i Igor (160R) z Bratislavy.
Únor 24, 20196 r No, oni by to měli znát i všichni technici od VAGu, je to jen záležitost nenakodování modulu "61 Regulace baterie" pod Gateway J533. Tím se nechá rekuperace / energy recovery / deaktivovat, aby altík dával trvale cca 14,5V. Maj na to i info materiál ... A koukám, že Caster to tady už taky napsal Upraveno Únor 24, 20196 r od rayx
Únor 27, 20196 r Nevím, jestli to není předčasné, ale nakódoval jsem baterii jako GEL místo Fleece - a zdá se, že nabíjí konstantně bez rekuperace....potvrdím za více dnů. 19 - Adaptace - Battery adaptation .. S III nemá batery modul, takže se to musí nakódovat přímo v 19. Tak a teď pojďte do mě, ať je po mě . :-))) Chcete důkaz ? Sorry jako, až příště. ...nefunguje :-( --> Upraveno Únor 28, 20196 r od Shaarky
Únor 27, 20196 r Jen pozor s porovnáváním teď při těchto teplotách, když je pod cca 10-5°C tak rekuperace nefunguje (auto dobíjí stále stejně). Takže pravdu ukáže až léto
Únor 27, 20196 r @Martab ona ta hranice, kdy už to opravdu dobíjí není jednoznačná...já mám třeba z této zimy vyzkoušeno, že třeba jednou mi to už dobíjelo trvale při 4 stupních nad nulou a za pár dní, když bylo o 2 stupně chladněji, tak rekuparace normálně fungovala..
Únor 27, 20196 r @ski1961 Ano, právě proto to píši, to že auto jednou dobíjí/nedobíjí naplno neznamená, že rekuperace je určitě vypnutá, kór při těchto mezních teplotách co panují teď venku.
Únor 27, 20196 r no uvidíme, co bude vysledováno..každopádně ted při teplotách 15 stupnů by měla rekuparce zcela jistě fungovat..
Únor 27, 20196 r Okolo 14.2V - jak přidávám plyn, jde to až na 14.5 V (battery voltage)... ráno bude nicméně opět okolo nuly, takže test až tak jedině odpoledne opět
Únor 28, 20196 r Trochu sa bojím že to nepomôže. Ešte ma napadlo čo tak ísť opačnou metodou, nakodovať úplne obyčajnú bateriu, v tom prípade by mala nastúpiť ochrana aby bateriu neničilo a odstavi rekuperaciu.
Únor 28, 20196 r Zni to logicky, muselo by se to otestovat, aby ta davalo konstantni napeti alespon kolem tech 14 V, protoze standardni autobaterie byvaji dobijeny nizsim napetim, u standardni autobaterie ve Felicii jsem mel v navodu k palubnimu PC uvedeno, ze palubni napeti by melo byt pri jizde 13,2 az 14,2 V, nemelo by prekrocit 14,5 V, protoze by doslo k prebijeni baterie. Ale to byly standardni baterie, dnesni EFB baterie snesou o trosku vyssi napeti, osobne se domnivam, ze pro EFB baterie je pri dobijeni nejlepsi konstantni napeti kolem 14,2 V az 14,4 V a myslim si, ze vyssi napeti nekdy az kolem 15 V, ke kteremu pri rekuperaci narazove dochazi, EFB baterii uz prebiji a poskozuje.
Únor 28, 20196 r Ak má niekto prístup k obyčajnej baterii 12V 60Ah a môže odfotiť ten kod na baterii a dať to sem skúsil by som to. Ak nevie aký kod tak tu vo videu je: https://www.youtube.com/watch?v=IJAScg6JrYI Upraveno Únor 28, 20196 r od Eric_
Únor 28, 20196 r před 19 minutami, bady555 napsal: eric odkial si? v okolie ke viem pomoct , mam vcp a ferda tiemwiever No rád by som ale Žilina..
Únor 28, 20196 r Tak beru zpět...baterie byla na 70% a okolo 75% nastoupila rekuperace, okolní teplota okolo 15 stupňů. Stejně tak, když se změní adaptační hodnota, chvíli neběží rekuperace, asi z důvodu "analýzy" baterie, o které si jednotka pak myslí, že je nová. Takže beru zpět, nakódování na GEL nepomohlo. ;-(
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.