Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
V 15. 6. 2020 na 23:43, Peter85 napsal:

Vzduch vychádza vonku, áno zmení sa je to intenzívnejšie po vitiahnuti risky. Na Superbe sa po vitiahnuti risky nič nedialo. Opravu som neriešil nakoľko by to bolo dosť drahé. Motor vonku nové piestne krúžky a vybrus valcov a kto vie čo ďalšie 

Testoval jsem a nic.... 

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 17. 1. 2019 na 19:01, Marčas napsal:

Zdar, dělá to odstředivý regulátor oleje v čerpadle. Normalni jev. Žádný strach. Dělá hluk protože regulátor je excentrický a tím jak obíhá v komoře tak to dělá takový zvuk. Takže na pohodu!! Zdarec

Normální jev? Většina motoru to nedělá. Pravda je, že to dělá olejové čerpadlo. 

  • o 3 týdny později...
Vloženo
před 1 minutou, Jeniczek napsal:

Mam to uplne stejny. Po vytazeni merky jsem se vydesil...

aj si to uz nejako riesil? ja mam sice leon 2.0 tdi 110 kw 2015 ale tak vidim ze to tento problem ma  cely VW group pri tych motoroch..

Vloženo
Právě teď, Jeniczek napsal:

Mam taky dvoulitr 110kw, 2015. Zatim to neresim a jezdim...

kolko uz mas najazdenych km? ja mam 120 tisic ale zaregistroval som to az nedavno.

Vloženo

Je to určite olejové čerpadlo. Škodovka má na to aj odpoveď, že po určitom opotrebení toho čerpadla to vydáva takýto zvuk ale funkčnosť je stále OK. 

 

Mne to robí to isté ale len pokiaľ sa motor nezohreje potom to nieje počúť už. A km mám 226tkm.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo

Tak to je celkom zaujimave, pretoze znamy ma passata a jemu to robi tiez, doviezol ho ked mal 125tkm a uz vtedy mu to robilo a rozvody este neboli menene.

 

Ja som mal rozvody vymenene pri cca 180tkm a tusim to robilo aj predtym.

 

 

Vloženo
před 3 minutami, marfan napsal:

Tak to je celkom zaujimave, pretoze znamy ma passata a jemu to robi tiez, doviezol ho ked mal 125tkm a uz vtedy mu to robilo a rozvody este neboli menene.

 

Ja som mal rozvody vymenene pri cca 180tkm a tusim to robilo aj predtym.

 

 

Taky to mému mechanikovy potvrdila Škodovka v M, Boleslav že to je excenter olejové čerpadla, který začal mít vůli, Prý se o tom ví, ale neřešíto, jelikož se to nemusí na 100 procent podařit odstranit. Ale jak tady píšou, že je to normální a neřeší to, to je blbost, normální zvuk motoru to není a na konec se to může zadřít. Je potřeba, když ho někdo nechá vyměnit, kdo je aby se tu podělil, jak to dopadlo. 

Vloženo

Ak budem z mechanikom, ktorý servisuje taxíky s 1.6 a 2.0Tdi, ktoré už majú aj cez 400tkm tak sa ho spýtam či menil už niekomu olejové čerpadlo. 

 

Čo som tak zbežne pozeral v DP tak toto čerpadlo by sa malo byť v spodnej časti bloku a poháňané je remeňom (reťazou). 

Vloženo
před 11 hodinami, marfan napsal:

Je to určite olejové čerpadlo. Škodovka má na to aj odpoveď, že po určitom opotrebení toho čerpadla to vydáva takýto zvuk ale funkčnosť je stále OK. 

 

Mne to robí to isté ale len pokiaľ sa motor nezohreje potom to nieje počúť už. A km mám 226tkm.

od kolko tisíc km ti to začalo robiť?

Vloženo
V 3. 5. 2020 na 16:42, Myope napsal:

Sice vlastnim Golf, motor CRBC, 151tkm, manual, ale take jsem resil problem s olejovym/podtlakovym cerpadlem. V autorizovanem servise vymenili rozvody, nepomohlo. Pri zkoumani jsem vypozoroval, ze pri stlaceni a stani na brzde se zvuk zmirni, pri naslednem povoleni pedalu se cerpadlo opet "rozklepe". Po vymene rozvodu se zvukovy projev znatelne zhorsil. Navic jsem si vsiml, ze pri vytoceni motoru k omezovaci (2500 ot.) a naslednem pusteni plynu se ozyval klepavy zvuk z horni casti motoru - asi ventily? Doprovodny jev byl 1) tvrdnuti brzdoveho pedalu 2) pri rozjezdu obcas skubla spojka, jako kdybych ji prudce pustil 3) pri povoleni spojky do zaberu zacalo rachotit spojkove lozisko. Probehla tedy vymena cerpadla za original nove (v jinem servise). To je po studenem startu stale slyset, je ale o poznani tissi. Ostatni problemy zmizely. Ukaze az cas, jestli vymena cerpadla akorat neoddalila selhani jineho prvku na podtlakovem okruhu. Video (po vymene rozvodu, pred vymenou cerpadla): https://drive.google.com/file/d/1h3Zg5qCK25NEhscdui8G9GAY4G-A8kiO/view

ako to zatial vyzera? Je pocut nove cerpadlo po dlhsom pouzivani? Oplati sa to vobec menit? Kolko ta stala vymena?

Vloženo (editace)

Od vymeny asi 8tkm. Cerpadlo po startu slyset je, ale oproti tomu staremu je ten zvuk rozhodne mirnejsi. Jestli se to vyplati menit, tezko rict, to bys asi musel zmerit tlak oleje/podtlaku pred a po vymene, jestli to opravdu ma nejaky vliv na funkcnost. Dal jsem za to asi 17k v neautorizovanem servise, ale IMHO me trochu natahli, jelikoz zrovna nemeli ksefty. Vzali si tusim 9h prace za demontaz/montaz rozvodu - vymena "dozivotniho remene" pohonu cerpadla, sundani/vycisteni/pretesneni vany a nejake to laborovani. V autorizovanem servise to nechteli resit a rekli mi, ze je to stav techniky a nic tam neslysi. U me se tyto problemy zacaly vyskytovat po servisu vymeny oleje/brzdove kapaliny + odvzdusneni (mohlo dojit k poskozeni/vzniknuti netesnosti/ spojkoveho loziska, nejakeho valce, posilovace brzd?).

Editováno: , autor: Myope
Vloženo
On 7/26/2020 at 9:28 PM, S3divak said:

Mě tento zvuk začal až po rozvodech,což nechápu.Motor 2.0 TDI 135kw CUNA najeto 190tis.

 

Prijel jsem s tim zvukem do autorizovaneho servisu, kde rekli, ze to je kladka na rozvodu. Samozrejme nebyla. Po vymene rozvodu se zvuk olejovo-podtlakoveho cerpadla vyrazne zhorsil. Navic se zmenil projev vysokotlakeho cerpadla (HPFP), ktere zacalo obcas pri pusteni plynu kovove "cvakat" (nyni "cvaka" permanentne). Mel jsem mylne podezreni, ze zvuk zpusobuji ventily/zdvihatka v souvislosti s rachoticim olejovo-podtlakovym cerpadlem, ktere nedava uz spravny tlak oleje, ale vymena cerpadla problem neodstranila.

Vloženo (editace)

Vypozoroval jsem u sebe jeste jednu vlastnost, ze kdyz podrzim brzdovy pedal treba 10 vterin, cerpadlo utichne, ale kdyz nasledne pedal pustim, tak se to rozklepe jeste vice nez v klidovem stavu. Navic mi prijde, ze zvuk se meni i pri seslapnuti spojky, ale to muze mit souvislost s tim, ze ridici jednotka zvedne otacky motoru, aby motor pri rozjezdu nechcipnul.

Editováno: , autor: Myope
Vloženo (editace)

Tady mam odpoved ze Skodovky. Vymena 11...kc ale neni jistota,ze to utichne.

Kompletní částka za výměnu je cca 11.500,- vč DPH. (díly + práce). V ceně není zahrnuta výměna olejové náplně.

 

Jak je již zmíněno v servisní informaci ŠA : Výměnou podtlakového čerpadla může být intenzita hluku částečně ovlivněna, ale hluk se tím neodstraní

 

Screenshot_20200726_172439_com.google.android.gm.jpg

Screenshot_20200726_172450_com.google.android.gm.jpg

Editováno: , autor: Rades-46
Vloženo (editace)

Je tu uz niekto kto s tym zvukom najazdil viac ako 50 tisic km? Je vsetko naozaj bez problemov ako hovoria v autorizovanom servise? 

 

Ono ked budem mat nieco s autom a auto bude vydavat nejake divne zvuky (okrem toho cerpadla) tak ich ani nebude počuť cez ten klepotavy zvuk cerpadla :D ach jaj

Editováno: , autor: maas17
Vloženo (editace)

Dnes jsem byl u známého. Je to mechanik a zvuk se mu také line z auta. Mu se osobně nezdá, že by to dělalo čerpadlo viz. odpověď že škodovky. Ikdyz jsem mu řekl, že je k tomu vyjádření. Usuzuje z toho, že se hluk změní, když se udělají rozvody nebo kladka. On si myslí klimakompresor. Já osobně mám na to najeto 40.000 a zvuk se změnil jen při výměně kladky u rozvodu ne. Už jsem se na to ptal, měnil ho už někdo? Já už si při těch zvucich co O3 vydava nemyslím radši nic...... 

Editováno: , autor: parana

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...