Leden 25, 200916 r Chtěl jsem čipnout 1,9tdi ale řídící jednotka EDC 17 a zatím mám smůlu.Alespoň teda za rozumný prachy.
Leden 27, 200916 r a já právě začal uvažovat o chipu od Dakieho.. doufám, že se něco nepo... když do toho půjdu.. Doporucuji udelat i poradnej IC, protoze ty male kosticky v podbehu se maji tendence brutalne prehrivat a neni problem nasavany vzduch teplota 130st a na cooleru lze smazit rizky.. Pote lze program pekne korektne odladit a vykon drzet i ve vetsi zatezi.
Únor 10, 200916 r Zdravim, jestli se bude dělat zase akce u Cimbu, dejte mi prosím PM vědět, rád se přidám.
Únor 10, 200916 r Zdravím, kdyby se náhodou letos opakovala hromadná akce u Cimbu, vloni prej byla sleva 50 procent (ale propasnul jsem ji), tak mi prosím napište PM. Děkuji.
Březen 5, 200916 r Cimbu necimbu, vždy jde jen o software ne?? Měl bych jednu zákldaní otzku: BÁT SE CHIPU TDI NEBO NE? (myslím tím nadměrné opotřebování motorových částí, podvozku atp.) -je po chipu nutné zkracovat intervaly servisních prohlídek, výměny kapalin, oleje, přidávat do paliva aditiva atd. atd. ?
Březen 6, 200916 r Honzo, já jdu koncem března do chipu taky ... olej i filtry měním po 10 tkm. Bude provádět i zástavba většího IC, už se na to mooooc těším
Březen 6, 200916 r Pánové, já mohu doporučit jedině mr. CIMBU !! Nechal sem si u něj seřídit motor v 88tkm, ted mam 153tkm. Menim kapaliny a filtry dle jeho instrukcí a voala.. motor přede jak kotě. Ano, je to asi nejdražší nabídka, ale je to jistota. --JB Až na to, že v sérii jsi měl stejně skutečný výkon někde okolo 85-90kW a těch 101 je maximum, takže jestli ty prachy stály za nárůst výkonu o 10-15kW..........
Březen 6, 200916 r Do cimbu bych nešel, nerad podporuji zlatokopy, obzvlášť po tom co jsem s ním mluvil
Březen 6, 200916 r Jendo já mám na autě chip téměř od novoty a to právě ten od CIMBU = původní majitel ho tam dle faktury dal po cca roce zajetí auta a do dneška naprostá spokojenost. Rozvody měním po 60t, olej a filtry mi vychází po cca 12-13t. Ohledně aditiv: jsem zvyklej je tam dávat - konkrétně dávám VIFko a nikdo mi nevymluví, že se po něm motor "uklidní", ale to není záležitost chipu, někdo aditivum skrátka přidává a někdo né, za mne aditiva ano - těch 250,-Kč na x měsíců klíďo zainvestuju Jináč ohledně opotřebení motoru a podvozku: poslední emise naprosto OK, nyní najeto cca 130t a vše šlape jak hodinky, na podvozku dělány běžné věci: gumičky stabíků, čepy řízení a nyní tlumiče - ale to vše za poslední dva roky, což je dle mne běžná "lhůta" výměny. Já jsem s chipem naprosto spokojenej a rozhodně bych do něj šel znovu, jestli by vyhrálo CIMBU tak to nevim nevim - cena je dost vysoko, ale každopádně bych nešel do žádný "garážový firmy"...solidně vypadá i Dieselpower od nás z Chomutova a TDIfun asi taky ví o čem mluví. Jináč jukni sem, na co se ptáš, tak tam jsou odpovědi: http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze
Březen 6, 200916 r Až na to, že v sérii jsi měl stejně skutečný výkon někde okolo 85-90kW a těch 101 je maximum, takže jestli ty prachy stály za nárůst výkonu o 10-15kW.......... V serii je snad 74kw a 240Nm - po chipu na brzdě je max 101kw a 330Nm, pokud dobře počítám: 17kw a 90Nm nárůst - jináč já v ruce neměl protokol z brzdy, původní majitel mi sděil že odbržděno 100kw. Ale jak píšu, já s chipem CIMBU naprostá spokojenost...přesto bych zamířil z důvodu ceny ke konkurenci.
Březen 6, 200916 r V serii je snad 74kw a 240Nm - po chipu na brzdě je max 101kw a 330Nm, pokud dobře počítám: 17kw a 90Nm nárůst - jináč já v ruce neměl protokol z brzdy, původní majitel mi sděil že odbržděno 100kw. Ale jak píšu, já s chipem CIMBU naprostá spokojenost...přesto bych zamířil z důvodu ceny ke konkurenci. V sérii je papírově 74kw, ale skutečně tam je ta mnou udávaná hodnota.
Březen 6, 200916 r Jendo já mám na autě chip téměř od novoty a to právě ten od CIMBU = původní majitel ho tam dle faktury dal po cca roce zajetí auta a do dneška naprostá spokojenost. Rozvody měním po 60t, olej a filtry mi vychází po cca 12-13t. Ohledně aditiv: jsem zvyklej je tam dávat - konkrétně dávám VIFko a nikdo mi nevymluví, že se po něm motor "uklidní", ale to není záležitost chipu, někdo aditivum skrátka přidává a někdo né, za mne aditiva ano - těch 250,-Kč na x měsíců klíďo zainvestuju Jináč ohledně opotřebení motoru a podvozku: poslední emise naprosto OK, nyní najeto cca 130t a vše šlape jak hodinky, na podvozku dělány běžné věci: gumičky stabíků, čepy řízení a nyní tlumiče - ale to vše za poslední dva roky, což je dle mne běžná "lhůta" výměny. Já jsem s chipem naprosto spokojenej a rozhodně bych do něj šel znovu, jestli by vyhrálo CIMBU tak to nevim nevim - cena je dost vysoko, ale každopádně bych nešel do žádný "garážový firmy"...solidně vypadá i Dieselpower od nás z Chomutova a TDIfun asi taky ví o čem mluví. Jináč jukni sem, na co se ptáš, tak tam jsou odpovědi: http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze Bez čipu stačí rozvody 120tis. olej a filtry hravě 15tis. Dělat rozvody po 60tis a olej po 12-13tis - to by se mi tak chtělo....
Březen 6, 200916 r Mello: ne u každého vozu co ŘJ to originál 74kW je min. udávaný výkon Zatím ( ať už to brzdlili kde chtěli a model to byl jakýkoliv s jakýmkoliv motorem PD ), tak byl skutečný výkon minimálně o 10Kw a spíš o 15kW vyšší. Takže asi tak nějak.
Březen 6, 200916 r Bez čipu stačí rozvody 120tis. olej a filtry hravě 15tis. Dělat rozvody po 60tis a olej po 12-13tis - to by se mi tak chtělo.... Bez chipu ano...já mám chip Nezávodím s RS, pokud si dobře pamauješ, udával jsem průměrku 5,2l/100km = jezdim spořivě...u mne je zadostiučinění, že když jedu s rodinou na vejlet nemusim podřazovat do kopce, jede to slušně a do kufru narvu kočárek Pentadius: asi tak, chce to někoho kdo ví o čem mluví
Březen 6, 200916 r Ten chip má skutečnou reálnou hodnotu někde okolo 3-5tis korun českých devalvačních , jinak je to o ničem.
Březen 6, 200916 r Ten chip má skutečnou reálnou hodnotu někde okolo 3-5tis korun českých devalvačních , jinak je to o ničem. To každopádně, ale jelikož jsem to už chiplý koupil jsem rád že to tam je....ale původní majitel byl podnikatel, tak asi cenu neřešil (dle jeho slov v té době za chip CIMBU skoro 20t ).
Březen 6, 200916 r kibi: taky dávám VIF a co se týče paliva jedině Verva Diesel (ze začátku i Shell V-power, ale pak mě nazlobili darebáci
Březen 6, 200916 r kibi: taky dávám VIF a co se týče paliva jedině Verva Diesel (ze začátku i Shell V-power, ale pak mě nazlobili darebáci Ja tankuju jedině na lepších benzínkách a sem tam to "propláchnu" plnou Vervy....lepší shell jsem dával jen do benzíňáka Čím pak tě Shell sklamal, že by jsi četl řadu testů na V-power, kdy u nás běžná nafta se sotva průměrným cetanovým číslem, za néé běžnou cenu a jen co přejedeš hranice k němčourům kvalitní palivo?
Březen 6, 200916 r Přesně taaak, jsou to hajzlící. Už jsem šmiknul i jejich smart-kartu Jinak s Vevou jak píšeš po doplnění VIFu to vrčí jako benzíňák
Březen 6, 200916 r kibi: taky dávám VIF a co se týče paliva jedině Verva Diesel (ze začátku i Shell V-power, ale pak mě nazlobili darebáci Pěkný hovno. Přečetl sis jeden test v MF dnes a už jsi s pláčem utíkal k Benzině. Placebo. Měl by ses nad sebou zamyslet.....
Březen 6, 200916 r Přesně taaak, jsou to hajzlící. Už jsem šmiknul i jejich smart-kartu Jinak s Vevou jak píšeš po doplnění VIFu to vrčí jako benzíňák nech se vyšetřit...
Březen 6, 200916 r Díky Mello, stejně to potřebuju. Pořád mám pocit že tam něco drnčí, asi to budou válce
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.