Květen 11, 20196 r Pokud chceš něco opravdu kvalitního co splňuje normu, umím sehnat Millers Oils za cenu Castrolu. Kdyžtak SZ Filtry dávám originál, zas to nestojí majlant.
Červen 23, 20196 r Vážení, jsem tu poprvé a prosím o radu. Koupil jsem Superba III 2,0 140 kW 4x4 r.v. 2016. Rád bych si na něm vyměnil olej v motoru jako před tím na Suberbu II, Octávií atd. Nepřišel jsem ale na to, jakým způsobem se dostanu k filtru, aniž bych nerozebral "půl motoru". Může mi s tím prosím někdo poradit?
Červen 23, 20196 r Děkuji, jestli tomu dobře rozumím, k filtru se dostanu zespodu. Přiznám se, že jsem už měl auto nahoře, sundal jsem spodní plato a stejně jsem filtr neviděl. Ale někde být musí. Možná je tam víc trubek než na Golfu a není na první pohled vidět. Zkusím to znovu, Ještě jednou díky.
Červen 23, 20196 r Ja keď som menil na Octavii tak pri pohľade z predu je to schované za pomocným vodným čerpadlom. Ale zo spodu je to vidieť ak sa kolmo pozeráš. Pred výmenou som si tiež pozeral videa na YT.
Červen 24, 20196 r filtr najdeš je nad oběhovým vodním čerpadlem , ještě se tam motá kabelový svazek ten jen vycvaknš z držáku je tam plastový stromeček pak povolíš filtr zbleje tě olej nech vytéct úplně ho nevyndavám až odteče tak pak ho vyndám, proč ty olejový filtry zmenšujou ach jo šetří ... pak ty motory mají vydržet .... Upraveno Červen 24, 20196 r od jirka toledo
Červen 24, 20196 r Díky za radu, Není nad inovaci. Zlatej motor 103, 125 KW. Nic tě nepoblilo, ............
Červen 24, 20196 r Jestli jsem to pochopil správně, tak je tam na vypuštění filtru výpušták. Pak by člověk nemusel být jako čuně. Jsem zatím jen na teoretické rovině. :-)
Červen 25, 20196 r Výměna oleje se povedla, nakonec to nebylo tak hrozný. Je to ale celá práce s rukama nad hlavou. Začal jsem povolením výpušťáku. Vyteklo cca 3 dcl oleje. Pak jsem vyšrouboval zátku na vaně a zbytek vypustil. Zdá se mi, že v tomto motoru je o trochu větší náplň než ve 103 nebo 125 kW. Tam jsem nalil 4 litry a olej byl v půlce měrky. Tady jsem nakonec nalil 5 litrů a je na vrchní rysce
Červenec 14, 20196 r Čau kluci - já mám taky dotaz, i když jsem tady odpověď četl, něco mi nesedí.. Koupil jsem si zánovní SUPERB III (r.v. 06/2018), najeto 11tis. km, 2,0TDI (110/150), 7st. DSG, 5 let záruka a řeším, co olej.. Auto stálo asi nějakou dobu na salonu ve Škodovce, a teď je to rok a měsíc od uvedení do provozu. Mám olej vyměnit? Auto mi píše, že při 30 tis. km, nebo ještě 278 dnech a to se mi nechce. Všude tu všichni píšete, že max po roce, nebo 15 tis. km. A jaký typ oleje? Já tam opravdu nemám 5W30 - dostal jsem na dolití náhradní 1 litrovou flašku Shell oleje 0W-30 :-/ Může to být tím, že už tam mám AdBlue? Takže, jak s výměnou? Vyměnit hned, jelikož je to rok od uvedení do provozu, a jaký olej? Jooo a nemáte někdo v Praze autorizák, kde Vám vymění olej, který si donesete, koupil bych si originální na tu výměnu, ale ne za 650,-Kč/litr... Dík moc. Upraveno Červenec 14, 20196 r od funscreen
Červenec 14, 20196 r V Praze Ti s autorizákem bohužel neporadím, ale na výměny mezi servisním intervalem jezdím ke spolužákovi na soukromou dílnu. V Praze mohu doporučit Rolbaře (cardiagnostik.cz). Olej pro Tvůj motor jen a pouze specifikace VW 504 00/ 507 00., ten může mít viskozitu jak 5w-30, tak 0w-30, jaký vybrat je věčné téma jak tady tak třeba na forum oleje. Osobně dávám a co jsem tak viděl, i třeba kluci zde na fóru Mobil 1 ESP Formula 5W-30, má v dané specifikaci nejvyšší viskozitu HTHS 3.6, což znamená "nejpevnější" olejový film, měním vždy po 10000/km motoru to udělá dobře a mě na duši?? Olejář Ti vždy řekne, je jednou jakou značku, dodrž specifikaci výrobce a zkrať interval na polovinu a nic víc neřeš. Upraveno Červenec 14, 20196 r od xtrack
Červenec 15, 20196 r Ahoj, díky moc za vyčerpávající rady. Dobře, budu se držet specifikace, jak jsi napsal. Asi dává smysl i to, jak píšeš ohledně té viskozity.. ? Chápu to tedy správně, že do autorizáku bych měl jezdit na pravidelné výměny dle palubáku (takže každých 30 tisíc km / 2 roky) a na ty půlené intervalové výměny k někomu, kdo tomu rozumí, prostě mimo autorizák a škodovácký filtr, aby nebyly pochybnosti o záruce.. ? Dík za typ na Rolbaře - už jsem mu napsal, tak uvidíme.
Červenec 15, 20196 r @funscreen Jen doplním jak správně psal @xtrack. To proč jsi dostal olej Shell 0W30 má jeden jediný důvod v tom, že zrovna Shell bohužel přestal vyrábět oleje 5W30, protože nechtěli dělat více specifikací. Konkrétně 5W30 tedy sjednotili pod 0W30. Proto dnes kromě nějakých starých zásob nelze koupit oleje Shell 5W30, což je škoda, ale to je na jiné téma. Tedy reálně dodržet specifikaci VW 504 00/ 507 00, dát 0W30 nebo 5W30 a jezdit. U více jetého auta ta 0W30 nepatrně zvyšuje hlučnost motoru, u nového to nepoznáš (maximálně tak deci na úspoře paliva, protože je reálně konkrétně ten Shell 0W30 i za běžné teploty kolem 20°C výrazně řidší než původní 5W30 co se dala sehnat ještě před více jak rokem. Tedy do zahřátí motoru má menší odpor, pak už jsou dá se říci identické a na teplém oleji bez rozdílu. Z levných olejů Shell, Mobil, Castrol. Z lepších olejů ti tu asi každý doporučí především Millers Oils v dobrém poměru cena/parametry. Obecně ale pokud budeš dělat častější výměny (ideálně do 12tkm, max. do 15tkm, nebo 1 rok), tak stačí i ty levné oleje. Pro delší intervaly už ty levné nic nevydrží a budou mít vyčerpány důležité parametry. Millers Oils by tam obstál lépe a má celkově větší rezervu ve všech parametrech než ty levné. Ale zase je trochu jinde cena (i když na škodovácké ceny oleje se stále ani tak z daleka nedostaneš a přitom s Millers Oils dáš kvalitativně výrazně lepší produkt.
Červenec 15, 20196 r Ahoj, @ZbyšekSU Takže myslíš třeba tohle: Millers Oils EE LongLife 5W-30 5L (https://jaknaauto.cz/Produkty/Oleje-a-maziva-C3342/MOTOROVE-OLEJE-C54/DLE-ZNACKY-C108/Millers-Oils-C5010/5W-30-C5011/Millers-Oils-EE-LongLife-5W-30-5L-P620419/?gclid=Cj0KCQjwpavpBRDQARIsAPfTwiw5_TGiXa56xaStihoxKNQBnnJvH0TnRoKNY4F9-aBZcEYytjYYdYsaAq7dEALw_wcB) Jinak jsem myslel tohle: https://olejeobchod.cz/mobil-esp-formula-5w-30-5l-1 Máš pravdu, Millers Oils je trošku dražší, ale pokud jsem dal přes 700k za auto, asi mne 2 tisíce za olej už nevytrhne.. A i tenhle měnit po cca 12-15 tis. km? Upraveno Červenec 15, 20196 r od funscreen
Červenec 15, 20196 r Ten Millers je přesně pro tvé auto dokonalým výběrem. Pokud ti nevadí vyšší cena proti "obyčejným olejům", tak neváhej. Zde asi doporučím @michal2009, možná ti bude schopen sehnat ten Millers za lepší cenu. Chápu logiku že u auta za 700k je blbost dívat se na úsporu 1000,-Kč za olej a kupovat jen průměr, když jde vzít to nejlepší. Ten Mobil také velmi dobrá volba, ale je to jen normální olej. I Millers měnit max. 15tkm.
Červenec 15, 20196 r Tak super, pokud mi to bude schopen tady v Praze někdo vyměnit tak, aby to pak v autorizáku nepřišli, nemám s tím problém a Millers klidně koupím. pokud by @michal2009 Dokázal sehnat levněji , budu rád ? Origo filtr si ve Škodovce seženu.. A co mám pak dělat na servisu v autorizáku, když mi tam Millers nebudou chtít dát a nacpou mi tam tu jejich srágoru? ? Upraveno Červenec 15, 20196 r od funscreen
Červenec 15, 20196 r V Praze zkus Autodružstvo Praha na Spojovací. S vlastním olejem nemají problém a je to autorizák Škody. http://www.adpraha.cz/ Upraveno Červenec 15, 20196 r od Martin Bednář
Červenec 15, 20196 r Super, díky @Martin Bednář! To je paráda, to zkusím... Kousek dál na Jarově s tím problém mají ?? ... A já mám tak trochu problém s Jarovem.. ?
Červenec 20, 20196 r Ano, Millerse například Trident 5w30 504.00/507.00 (základní řada bez NANO, která bohatě stačí) umím za 1000,- Kč bez DPH. Pro neplátce dohoda a je z toho hned stejně drahý olej jako Mobil, Castrol apod ?
Srpen 10, 20196 r Nevíte někdo náhodou jak je to s výměnou olejového filtru u motoru 2.0 TDI 110 kw ?? Je zde taky filtr pod motorem jako je u 140 kw verze ?
Srpen 10, 20196 r Podle mého to bude jako u 103 a 125 kW. Když otevřeš kapotu měl bys ho vidět zvrchu mezi chladičem a motorem mírně vpravo. Plastové víčko vložky má šestihran na 32 klíč
Srpen 10, 20196 r 2.0 TDI 103 a 125kw sú generačne úplne odlišné motory s motorm 2.0Tdi 110kw, ktorý je v superbe. Olejový filter je zo spodu ako na 140kw. V podstate je to rovnaké na všetkych TDI motoroch v superbe 3 a octavia 3.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.