Únor 9, 20169 r tak jasne,.. kdyz je vsechno nachysane,.. nemusi se nic upouset ja jen aby to bylo presny a nebyl pak treba poblitej motor
Březen 29, 20169 r Zdravím, před 2 měsící (2500km) jsem vyměnil termostat na Fabii 1.4 MPi 50kW za originál včetně těsnění, ale teď mi začala okolo spoje prosakovat voda. Je možné že by se tak rychle zkroutil? Díky za odpověď Ed. : Tak jsem termostat vyndal a skutečně byl v místě příruby zkroucenej. Tak zkusím ještě jednou original a pak holt polský. Upraveno Březen 31, 20169 r od Koltmen
Duben 7, 20169 r Tak jsem tu zase Po 7 dnech od výměny(700km) se termostat opět zkroutil u příruby. Je možný že to může být způsobeno něčím jiným než právě víkem termostatu? Díky Upraveno Duben 7, 20169 r od Koltmen
Duben 10, 20169 r Pokud jse příruba zkroutila,tak silně pochybuji,že to je originál. To jsem nikdy nezažil ani neslyšel.
Duben 10, 20169 r Je to přímo ze škoda-dílů - http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047121111sterm-termostat-mpi-cz-5229.html - česká prvovýroba , voda přímo teče po ohřátí motoru okolo příruby. Nemohlo by to odcházet vlivem špatného těsnění pod hlavou a následným tlakováním?
Listopad 17, 20168 r zdravim, po 100000 mi rupol origos termostat, kupil som nový original z prvovýroby-komplet cele teleso, ktorý vydržal niečo cez rok a znovu to riešim - začal prepušťať, ručička sa dostala tak na štvrťku cca 45 stupnov, tak som kupil ten polský so segerkov, funguje, ale nie dobre, zrejme tiež prepúšťa, lebo motor sa ohrieva citelne dlhšie, to znamená dlhší chod na sytič - vyššia spotreba a teraz v zime to bude o to horšie......čo by ste mi doporučili kupiť, aby to konečne fungovalo ?
Listopad 17, 20168 r Ahoj,tak nejlíp je original. Asi jsi trefil na špatný kus,ale taky odchází.. Náhrady-řešení se ségrovkou je dobré,ale přesně jak píšeš jsou nepřesné,ale zase ne všechny! Zkus tu náhradu koupit od jiného dodavatele.
Listopad 24, 20168 r kupil som origoš cele teleso termostatu, vcera som ho vymenil a fachčí dobre - na prevadzkovu teplotu sa dostane za 1/3 času polskeho termostatu !!! mam tam čidlo teploty so žltou bodkou, neviem či tam ma byt toto, alebo ine - mechanik vravel že su viacere typy, neviete niekto ake je vhodne ? mam 44kw 2002 ročnik
Listopad 24, 20168 r ak si kúpil origo celé teleso,tak muselo byť aj s čidlom teploty teleso 047121111S čidlo teploty 06A919501A
Listopad 17, 20177 r tak to znova riešim, ručička teploty mi ostava stáť pár milimetrov pred ryskou, tam sa dostane až po dlhšom čase, čo to zamená ? že jemne prepúšťa termostat ? tak isto sa mi začala špiniť nádržka chladiacej kvapaliny, takže začalo prepúšťať tesnenie pod hlavou, dostáva sa olej do chladiacej a tým pádom zrejme zanáša aj termostat....alebo sa mýlim? ? už ma to serie, každý rok riešim termostat a každé 2 roky tesnenie pod hlavou, naposledy bola hlava prebrúsená - zrovnaná, aj tak to nepomohlo.... Upraveno Listopad 17, 20177 r od acylpyrin
Listopad 17, 20177 r Choroba týchto motorov ...ale olej nema nič spoločné s termostatom môže byť zle.cidlo termostat alebo ručička na palubovke
Listopad 22, 20177 r V 17. 11. 2017 na 22:50, stukator napsal: Choroba týchto motorov ...ale olej nema nič spoločné s termostatom môže byť zle.cidlo termostat alebo ručička na palubovke tesne ako vybehne ručička na rysku - 90 stupnov pustím kurenie a ručička sa mi o nejake 3mm posunie, to by sa nemalo stať pri funkčnom termostate všakže ? alebo sa mýlim ?
Listopad 4, 20186 r Zdravím , trošku se blbě zeptám :) Je něco špatně , pokud po pár minutách jízdy topí topení , ale ručička teploty chlad. kapaliny je stále na nule ? Ručička se mi začne pozvolna zvedat tak po cca pěti minutách jízdy , pak se drží přesně na polovině. Podotýkám , že jsem po výměně chladiče a náplně. 1.4 MPI 50kW Díky.
Listopad 10, 20186 r Je úplne normálne, že auto už kúri a teplota ešte ešte nevystúpila nad tych cca.30-40 C, kde sa začína merianie... Inak ja tiež som už menil pred rokom a pol tesnenie pod hlavou (prenikal mi olej do chladiacej zmesi a potom už voda do oleja) a bol kľud asi rok. Teraz opätovne to isté (olej vo vode) ale už je8em na to, nebaví ma to, jazdím tak ďalej, všetko ide ako má, navyše je to auto len do mesta nechodím dalej ako 5-10 km... Imho termostat som už tiež menil ako ako aj čerpadlo... A keď vidím že problémy su aj po prebrúsení hlavy isto do toho nebudem ďalej investovať... Upraveno Listopad 10, 20186 r od pepo316
Prosinec 30, 20186 r Čaute, tak jsem teď vypozoroval, že po zahřátí motoru na 90°C a následné jízdě z kopce (bez plynu) klesne ručička teploty na nějakých zhruba 70-80°C. Předpokládám, že termostat je off a výměna se mi nevyhne ?Díky. .)
Prosinec 31, 20186 r Jestli ty ten teploměr nějak moc nesleduješ.Po otevření termostatu se může stát,že klesne teplota,tím i ručička teploměru.Zejména u motoru,který se ohřívá a jde tedy o první otevření.Větší problém by byl,kdyby termostat neotevřel a teplota stále stoupala.
Leden 1, 20196 r Tak lepší sledovat, než na to kašlat :) Přijde mi prostě divný když to 40 minut valím po dálnici a pak sjíždim Barrandov dolů a teplota si jen tak klesne.. VAG bohužel nemám abych se podíval jestli něco ukazuje.
Únor 18, 20196 r V 1. 1. 2019 na 12:47, 3dclub napsal: Tak lepší sledovat, než na to kašlat :) Přijde mi prostě divný když to 40 minut valím po dálnici a pak sjíždim Barrandov dolů a teplota si jen tak klesne.. VAG bohužel nemám abych se podíval jestli něco ukazuje. jasne že je to zle, buď je to termostat, alebo čidlo teploty
Březen 22, 20196 r Ahoj, chci se zeptat, měním termostat a mám tu 2 rozdílné termostaty chladiva (celý termostat vypadá na chlup stejně). Tak se chci zeptat zda tam může tenhle být, nebo tam tuhle konkrétní součástku mám nechat raději původní.
Červen 21, 20196 r ahojte, odkial kupujete termostat ? mám stálen ten istý problém, vydrží pár mesiacov, potom ho skrúti a začne tiecť cez prírubu....kupoval som prvovýrobu od https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/047121111sterm-termostat-mpi-cz-5229.html
Červen 24, 20196 r Môžem použiť tento termostat ? https://www.autodoc.sk/valeo/8122317 mam 1,4MPi 44kw 2002 AZF
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.