Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, chci se zeptat jaké máte zkušenosti ze superbem s tímhle motorem, tzn. výdrž (kolik máte najeto) - jaké opravy, co nejčastněji se kazí, co vstřiky a palivové čerpadlo - špatné nebo se to dá? potom cena za výměnu vstřiků? je moc 240tis na tenhle motor, může ještě dalších 200 vydržet při "běžné" údržbě? co je v něm jiného oproti novému CR tuším, že CBGB?

 

a co se týče podvozku celkově auta superb II sedan, časté závady, co často odchází z podvozkových dílů, atd.

Asi už je toho tady napsáno dost,stačí hledat.Já mám 230.000,zatím bez závad,jen jsem si pro jistotu udělal čerpadlo oleje,čti tady-  http://www.vyvazovaky.cz/

Ahoj CBBB je common rail 1. generace pár much samozřejmě má,hlavně do 11/2009 ( později už  OK) se musí pořešit vyvažovací hřídele - pohon čerpadla, motor CFGB - 2. generace má již problém vyřešený a jsou v něm i lepší vstřikovače než u CBBB. Sám mám CBBB a zatím musím zaklepat že se nic vážného nestalo - mám 150 tkm. Základem je pravidelná výměna oleje co 15 tkm a jako u všech common railů tankovat kvalitní naftu coý je u nás si myslím oříšek. Měnit pravidelně palivový filtr,klidně i dřív než je podle výrobce - já používám jen origo filtry. Potom je tady "slavný" DPF fliltr a pokud auto jezdilo dlouhé trasy tak nemusí být ani po 200 tkm na odpis nejvíc mu škodí krátké trasy,ale  s CR už je to oproti PD pohoda.

 

K tomu nájezdu 240 tkm říct jestli vydrží ještě dalších 200tkm je věštění z koule záleží jak o auto bylo v minulosti pečováno je to vždy riziko,že koupíš špatný kus,ale může se taky stát,že bude jezdit dál v pohodě,ale s nějakými investicemi už počítat musíš...

Ahoj, mám taky CBBB r.v.2010 nyní mám najeto 118 tis.

Ve 46 tis. byla v zaruce měněná hlava (jediná závada).

Jinak vše OK. Pravidelná výměna oleje cca po 12 tis.

Naftu tankuju u Benziny TopQ a přidávám aditivum VIF (letní/zimní). :kol-47:

  • 3 týdny později...

Zdravím někde tady na a mám pocit že to bylo zrovna na tomle tématu někdo dával takové ekonomické srovnávací tabulky 2.0 tdi a 3.6 superba nevítě kde je najít už to hledam hodinu a vůbec nevim kde by to mohlo být narazil jsem na to před týdnem. díky :) 

Ahoj, mám CBBB r.v.2010, nabehané vyše 180 000km, a zatiaľ bez problému.

Mám 235000 a bez problému.

Preventivně jsem udělal náhon olejového čerpadla,jinak nic.olej LL,ale měním co 15000km,pravidelně filtry atd.Mám svůj servis,tak se prostě starám.

Mam 2010tku najeto 295 000km a ok do 250 000 lezdil long ted jezdim 12-15 tis na olej

  • 1 rok později...

Dobrý večer. 

Moja otázka na vás, skúsenejších. V technickom preukaze mám uvedený kód motora CBBB. rok výroby 2009 a rád by vedel, či mám ozaj  common rail, alebo PD. Predávajúci mi tvrdil ze je to CR. 

Ďakujem.

Četl jsi vůbec toto téma? Konkrétně třetí příspěvek od začátku odpovídá na tvůj dotaz.

před 30 minutami, Pawouk napsal:

Četl jsi vůbec toto téma? Konkrétně třetí příspěvek od začátku odpovídá na tvůj dotaz.

Obraciam sa na empatickych ľudí.

Upraveno od David54

CR

Ďakujem. 

Ešte k tomu môjmu prispevku. 

Užívateľ PAWOUK si myslí že som hlupak. Ja čítať viem, ale on si neprečítal asi poriadne čo som napísal ja. Pytal som sa, či mám SKUTOCNE COMMON RAIL,  alebo to nepochopil a ide písať. Keď nechce radiť,  načo píše odpovede ktoré o ňom napovedajú že má nízke IQ

Upraveno od David54

před 4 minutami, cosby napsal:

No,ono stačí použít google a nemusíš se ptát-  http://auto.idnes.cz/video-pranyrovane-tdi-poznate-podle-c-v-kodu-motoru-fhr-/ak_aktual.aspx?c=A150924_123444_ak_aktual_fdv

Admini jsou tu také proto,aby bránili hromadění zbytečných příspěvků,pak se to stává vše nepřehledným a podobně

Nezakladam novú tému, navstivil som toto fórum aby som sa opýtal tu ako som písal, SKUSENYCH a nie hľadať v googli, keď sa tu môžem opýtat konkrétne!!!  Nebol som neslusny a tak som čakal, rovnakú odpoveď. Čo je na tom, keď som pridal pár viet, v už fungujucej téme. Prosím vás, to sme ešte stále tak nevyzrety, že si budeme vypisovať: nevieš čítať? Skús hľadať! Načo píšeš keď to máš hore! 

Jako hlupák se tady zatím chováš ty. Nectíš a nedodržuješ pravidla fora - bezprostředně předcházející příspěvek se totiž necituje. To za prvé. Za druhé jsme tě odkázal na příspěvek, kde je odpověď na tvoji otázku " V technickom preukaze mám uvedený kód motora CBBB. rok výroby 2009 a rád by vedel, či mám ozaj  common rail, alebo PD.", no a v tom příspěvku se hned na začátku píše ""Ahoj CBBB je common rail 1. generace ..."  Tak se tady neutrhuj na lidi, co ti radí, přestaň psát ublížené příspěvky, které jsou v tomto okamžiku již mimo téma a okamžitě začni dodržovat pravidla fora, která jsi schválil svojí registrací.

  • 1 měsíc později...

Ahoj chci si koupit škodu superb 2 rv 2008 najeto 230 000 km s motorem 2.0 125 KW  jake sou poruchy a trcenze stym autem poradte, nechci dopadnout jak s minulym auten.

nejsou extra problémy,jen se podívej na www.vyvazovaky.cz ,udělej ten náhon,udělej rozvody a budeš v klidu

Tak teď nevím jestli jsi ho uklidnil :-) Nicméně je to tak, občas to nemaže a zjistí se to, až když to definitivně domaže.

  • 3 týdny později...

zdravím,

 

má to označení motoru co dělat s tímto výtažkem s článku:

Dvoulitr TDI-CR montovaný od září 2010 je tak lepší volbou. Problémy s filtry pevných částic ustoupily a navíc potěší přívětivějším zvukovým projevem a odpovídající spotřebou paliva 

 

Jestli tomu dobře rozumím, tak 2.0 TDi 125 kw, které je vyrobené od září 2010 je to  CBGB ?

 

Díky chci koupit superba a zajímám se právě o motory, který vybrat a mám z toho hlavu jako pátrací balon :(

CBBB 125 kw, r.v. 10, nalitano 216k, od koupi ve 155k menen olej co 15k a zadny problem.

Jaká byla kontrola auta, něž si ho koupil? diagnostika? prohlídka u technika? cebia? 

Diagnostika zadna, prohlídka u technika taky ne, CEBIA ne. Auto jsem kupoval v bazaru v OV-Svinov bylo po operativnim leasingu, jen jsem si zajel do Skodovky s VIN kodem, kde mi mi rekli, co vse s autem bylo a auto si projel.
Jedina zavada byla, ze utikala klima přes ventil.

  • 3 měsíce později...

Mám teď možnost podsunout známému Superba, rok výroby 2008 (uvedení do provozu 11/2008), který má najeto 186.281 km. Jde o 125kW verzi z DSG převodovkou. Auto servisované v oficiálních servisech, olej měněn pravidelně při stanovených kilometrech.

 

Známý chce auto, které mu vydrží alespoň pět let s tím, že má roční nájezd kolem 15 tisíc kilometrů. Počítám s určitou investicí, kterou budu muset před předáním udělat.

Kromě klasické výměny všech provozních kapalin koukám ještě na ty vyvažováky, které tady někdo zmiňoval. Jak jsou na tom rozvody? Kdy se mění?

 

Ač vím, že jde o relativně postarší auto, přeci jen se zeptám i na to, jak jste s autem spokojení, máte někdo najeto více než 250 tisíc?

 

Díky

Napster má 400 pokud vím, a i některá auta po úpravě ode mne mají přes 300, takže si myslím pokud už není dvakrát přetočené

mělo by vydržet.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.