Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, zdravím Vás, chci se podělit o neuvěřitelnou zkušenost , která mi zabrala bezmála  měsíc intenzivního hledání příčiny vrzání.

Vlastním SIII 2018 2.0TSi 162kw a poslední dobou jsem slyšel ze strany spolujezdce nepříjemné vibrace hlavně na volnoběh při otáčkách 1800 až 2100,ale někdy i za jízdy. Hledal jsem intenzivně, pořád se mi zdálo že se jedná o dveře spolujezdce nebo B sloupek. Vše jsem měl 2x rozebrané , vše jsem vytlumil a vytunil, dělalo to pořád dál. Následovalo rozrbrání prostoru pod kastlikem ale pořád nic. Začala převládat zoufalost, nikdo nepomohl ani neporadil, na forech jsem se taky nic nedočetl. Po čase stresu a nervů jsem přišel na to, že ty vibrace možná nejdou ze dvěří ani ze sloupku B, ale nejspíš z podlahy u spolujezdce, ikdyž se ten zvuk přenášel tak že by to nikdo nehádal. Zjistil jsem že vibrace vytvářejí palivové trubky umístěné v nostníku karoserie pod spolujezdcovou sedačkou (přístup z venku zespoda), od výroby jsou tam navolno, je to problém ne jen SIII ale i jiných koncernových aut. Neskutečné zklamaní, jak to mohl někdo dopustit. Do otvorů v nostníku jsem dal kusy molitanů a ne že nic nevrže, nevibruje, ale celkově auto je enormě tiché i přes díry,  jízda po dlažebních kostkách je pohádkou.  Konečně je auto bezvadně tiché a žádné rušivé zvuky. Má někdo stejný problém? věřím že tento příspěvěk může mít pro někoho cenu zlata :-)

  • Díky 3
  • Pozitivní 4
Vloženo

Fakt blahopřeju, taky vím co je to za práce najít pazvuk, ale pak je zase o to větší radost když se najde.. Měl jsem S3 a dost mne to zaměstnávalo. Jak byl hic, vrzaly u mého zase plasty snad všude.

Vloženo (editace)

Ahoj,

tak myslím, že si mi právě poradil něco co hledám tak půl roku(mám stejný motor)...pokud tomu tak doopravdy bude máš u mě láhev kvalitního vína :)

 

Dám vědět.

Martin.

Editováno: , autor: Bladik
Vloženo
V 11. 5. 2019 na 19:08, tomson1 napsal:

Fakt blahopřeju, taky vím co je to za práce najít pazvuk, ale pak je zase o to větší radost když se najde.. Měl jsem S3 a dost mne to zaměstnávalo. Jak byl hic, vrzaly u mého zase plasty snad všude.

Ještě jsem rozebral spodní plastový kryt loketní opěrky, dal tam vazelínu, opěrky snad ve všech novejch koncernech vržou. Ted je to vymazlený, nic nevrže :- )   chtělo by to od výroby trochu přemejšlet než daj dva vrzavý plasty do sebe.

Vloženo
před 12 hodinami, Bladik napsal:

Ahoj,

tak myslím, že si mi právě poradil něco co hledám tak půl roku(mám stejný motor)...pokud tomu tak doopravdy bude máš u mě láhev kvalitního vína :)

 

Dám vědět.

Martin.

Ahoj, pokud máš stejněj zvuk tak určitě to bude ono. Držím ti palce, další tip je opěrka viz příspěvěk výš. :-D  dej pak vědět

Vloženo

Ahoj, když jsi rozebíral palubku za kaslikem, odpojoval jsi tam tu multimediální jednotku nebo jak se to jmenuje? Ja že jsem se v servisním manuálu dočetl, že se pak musí v servisu párovat. Ale mi to přijde jako blbost, protože jsem už mėnil baterii, což by mělo mít stejný efekt a nic se nestalo. Já to potřebuju rozdělat, něco mi tam v zartáčkách bouchá, tak bych nerad skončil zase v servisu.

Vloženo

Ahoj, to mi přijde pitomost, je to jako s airbagem, odpojovat si myslím můžeš , ale nesmíš zapnout zapalování , ať se nenačte chyba. Já osobně měl vypojenej jen airbag, ale jednotku ne a bylo vše ok. Tu jednotku nemusíš akutně odpojovat, pokud kastlík popustíš níž, je tam docela kabelová vůle , tak tam se rukou dostaneš kam potřebuješ. Až zjistíš co ti tam drncalo poděl se snáma a napiš, zajímá mě co to bylo. Jinak mám perličku pro ostatní tady co psali. Vše jsem vychytal je to paráda, ale nechával jsem si dělat zámek parkovací brzdy dsg a nechali mi někde v konzoli šroubek, kterej mi jezdí sem a tam v zatáčkách. Vše jsem rozebral tam kam jsem se dostal, na co jsem si troufnul, ale ten šroubek jsem prostě nenašel, takže jsem objednanej k nim na reklamaci. To je tak , když se ti někdo vrtá v autě a neděláš si to sám pořádně. Už mám zas uplně nervy na to. : -D

Vloženo

Tak se mi nepodařilo vůbec vytáhnout tu multimediální krabici, jde skoro ven, ale pak zůstane viset asi za kabel. I když jsem všechno jinak odšrouboval, celej panel nejde ven. Tak nevím co s tím.

Vloženo
V 29. 5. 2019 na 19:40, wondruch napsal:

Tak jsem to nakonec rozdělal, ale na nic jsem nepřišel, nic uvolněnýho tam prostě není vidět ani nahmatat. tak nevím, no. Ale zase jsem se něco naučil :)

Nespadlo ti něco do větrání u skla?

Vloženo
V 21. 5. 2019 na 10:21, David Cizek napsal:

Ahoj, to mi přijde pitomost, je to jako s airbagem, odpojovat si myslím můžeš , ale nesmíš zapnout zapalování , ať se nenačte chyba. Já osobně měl vypojenej jen airbag, ale jednotku ne a bylo vše ok. Tu jednotku nemusíš akutně odpojovat, pokud kastlík popustíš níž, je tam docela kabelová vůle , tak tam se rukou dostaneš kam potřebuješ. Až zjistíš co ti tam drncalo poděl se snáma a napiš, zajímá mě co to bylo. Jinak mám perličku pro ostatní tady co psali. Vše jsem vychytal je to paráda, ale nechával jsem si dělat zámek parkovací brzdy dsg a nechali mi někde v konzoli šroubek, kterej mi jezdí sem a tam v zatáčkách. Vše jsem rozebral tam kam jsem se dostal, na co jsem si troufnul, ale ten šroubek jsem prostě nenašel, takže jsem objednanej k nim na reklamaci. To je tak , když se ti někdo vrtá v autě a neděláš si to sám pořádně. Už mám zas uplně nervy na to. : -D

Zdarec Dejve. Také jsem si nechával od novoty ještě před předáním vozu do toho namontovat elektronické zabezpečení té DSG páky v poloze parkování. Jelikož je auto bezklíčové, tak jsem i toto nechtěl otevírat jako nějaký deffenlock atpod, ale funguje to samo při opuštění vozidla, když ta páka je v předu na "P". A když nasedáš, tak mám na kalhotech na teleskopickém přívěšku takový čip, který přiložíš na určené místo a ono se to odemkne a pak je možné teprve manipulovat s DSG pákou. Necinká mi tam nikde nic žádný "volněložený" šroubek, udělali to dobře. Byl jsem tam pak i na prodloužení záruky garance na ten výrobek. Stálo to 14.000,-Kč a na Youtube je návod, jak to deaktivovat servisní kartou, když např. dáváš auto do servisu a nechceš jim ten čip dát s sebou, aby si ho nerozmnožili atpod. 

Vloženo
V 1. 6. 2019 na 15:10, SUP 2016 napsal:

Zdarec Dejve. Také jsem si nechával od novoty ještě před předáním vozu do toho namontovat elektronické zabezpečení té DSG páky v poloze parkování. Jelikož je auto bezklíčové, tak jsem i toto nechtěl otevírat jako nějaký deffenlock atpod, ale funguje to samo při opuštění vozidla, když ta páka je v předu na "P". A když nasedáš, tak mám na kalhotech na teleskopickém přívěšku takový čip, který přiložíš na určené místo a ono se to odemkne a pak je možné teprve manipulovat s DSG pákou. Necinká mi tam nikde nic žádný "volněložený" šroubek, udělali to dobře. Byl jsem tam pak i na prodloužení záruky garance na ten výrobek. Stálo to 14.000,-Kč a na Youtube je návod, jak to deaktivovat servisní kartou, když např. dáváš auto do servisu a nechceš jim ten čip dát s sebou, aby si ho nerozmnožili atpod. 

No to je zajímavá vychytávka, to ani neznám, já mám klasicky na klíč. Každopádně auto jsem dal na reklamaci a našli tam zalomovací matku , ta tam chrastila, já jsem na to nepřišel. Jsem rád je po problému konečně

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...