Přejít na obsah

Počátek vstřiku Octavia TDI 81kW, chyba 00550


AtomTS

Doporučené příspěvky

Zdravím, včera jsem napíchl auto na VAGa a zjistil jsem chybu 00550 - Regulace počátku vstřiku - regulační odchylka, tak jsem tam hodil TDIgraf, teplotu motoru jsem mel 87°, a opravdu jsem mimo toleranci. Co s tím? Má to vliv na jízdní vlastnosti? Četl jsem že se to kontroluje po výměně rozvodového řemene, čož mi nedávno měnili tak nevím zda to bylo i před tím. Dá se to upravit přes VAG? Nebo se to musí zásahem do motoru???

Jinak asi to nesouvisí,ale zdá se mi, že to občas netáhne tak jak jsem zvyklý, což jsem odhadoval opět na váhu vzduchu,ale jak jsem zjistil, že při otáčkách od 3000 nahoru má tendenci jako by motor vynechával...přesněji má to zátah, ale najednou jako bych dal nohu z plynu a po chvíli se to chytne...tak mám s váhou pochybnosti. Tak asi ventil, nebo že by turbo? Vím, že už to tu bylo několikrát řešeno, každopádně VAG žádnou chybu nevyhodil, jen tu regulaci počátku vstřiku.

Jo najeto mám 194 tis....

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tím středovym šroubem na čerpadle hybej hodně opatrně je to citlivé jak sviň, podivej se ještě jaké jsou ty tři šrouby na řemenici pokud sou u hlavy zeslabené(je tam zápich) kup radši nové které už to zeslabení nemají, dej taky pozor ať tu středovou matku nepovolíš nebo si rozhodíš celé čerpadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 11 měsíců později...

Ahoj,

uvítám rady, postřehy a tipy zkušených škodovkářů. Mám Octavii 1 TDI 81 kW, rok 98, najeto 215 000, jezdím s ní od 60 000, je pravidelně v servisu, intervaly dudržuju. Donedávna jezdila úplně v pohodě, ale někdy v listopadu začal motor cvhilkama ztrácet tah, ale po vypnutí a nastartování zase běžel jak má, nebo se v kopci (přes 3000 ot. na plný plyn) z výfuku vyvalila halda sazí a zas to jelo. Poslední dobou ale netáhne vůbec, do kopce jede 70 - 90 a ztrácí rychlost, nereaguje na sešlápnutí plynového pedálu (jenom ve smyslu ano/ne - buď jede nebo nejede, ale když to prošlápnu, tak nepřidá). Má zvuk jako tranzit bez turba, takový to oldschoolový chrčení (stejnej zvuk měla xantie td když se jí zadřelo turbo). Čas od času má světlou chvilku, motor táhne aspoň nejak, a zvuk je normální, pak se ale během jízdy zase rozchrčí a vyvadne.

Dneska jsem si konečně sehnal VAG kabel, hlásí to chybu 00550 - Regulace pocatku vstriku (17-00 - regulacni diference). Udělal jsem záznam průběhu požadovaného a dodaného tlaku, jsou tam i otáčky a poloha plyn. pedálu, grafy nadete tady: Graf 1, Graf 2. Bohužel nemám nářadí ani dovednosti, abych motor nebo turbo rozebral.

Podle diskusí v místním fóru to tipuju na nefunkční regulaci turbodmychadla, nebo jinou závadu na turbodmychadle, ale do toho mi zase nesedí ta závada z VAGu, a ani ty grafy nevypadají moc podobně jako ty, u kterých pomohlo vyčištění nebo repase turba. Máte někdo podobnou zkušenost, nebo vás napadá co s tím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, mám podobný problém, už dva roky a nikdo neví co stím.TDI,66kW. Při 2700 otáček mě auto zrychluje kolísavě(tahavě), což je při předjíždění skoro sebevražda.A ještě jedna věc, která se mě stávala pravidelně, ale už dva měsíce se mě to nestalo.Při vypnutí motoru a následném nastartování musím vícekrát startovat, protože mě to bud vůbec nenaskočí, neboto naskočí na tří válce nebo to naskočí v pořádku, ale při rozjetí když sešlápnu plyn na podlahu tak se to sotva rozjede(než přeřadím na dvojku, tak to trvá cca: 10 vteřin).

Diagnostika nic neukazuje servisy si nevědí rady Má někdo nápady?Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 4 týdny později...

Tak nakonec celý problém vyřešila diagnostika značkového servisu škoda,která oproti diagnostice neznačkové dílny mi hned řekla o co jde.Jedná se o Elektromagnetický odpojovací ventil(N109) číslo dílu-028130135F nebo 028130135A.

 

http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/elektromagneticky-odpojovaci-ventil.html

 

 

Je to jak píše např.Lucky.Jack ten ventil.Mě se to auto chovalo i podobně jako špatné teplotní čidlo,při zahřátém motoru mi vyletěly otáčky po nastartování ke 2000,pak nízký tah a výkon.Jedná se prý spíše o méně častou závadu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Prosím o radu s závadou 00550  regulace počátku vstřiku,17-00-regulační diference.Jediný příznak je nepravidelný chod při dojíždění ke křižovatce na neutrál,což jsem přikládal odchazející dvouhmotě.Jedná se o motor AHF,dik za případné rady či postup

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...