Přejít na obsah

Zaujimavy pohlad na SIII


embecka

Doporučené příspěvky

zdroj: diskusia na https://www.tipcars.com/magazin/poradna/sest-duvodu-proc-ne-koupit-ojetou-skodu-superb-iii.html

 

david_s, 03.01.2019 02:56
Zdravím, nejsem majitelem SuberB 3, ale napíšu krátkou osobní zkušenost z dvoudenní sl.cesty v Německu, cca 1700km.
Shodou okolností jsme byli nuceni použít škodovku ( 2,0 diesel 140kW, 4x4, druhá nejvyšší výbava po LK), místo obvyklého přibližovadla. 

Nejdříve pozitiva.
Dostatek místa pro 4 cestující a jejich zavazadla.

A teď realita:
Auto nejede, 140kW je jen papírových, stačí tak do 150km/h, pak se asi zatáhne ruční brzda nebo co.
Tvrdé sedačky, po 2 hodinách jízdy jsme lezl z auta jak po 900km v jiném autě, 18" kola ve spolupráci s pérováním spolehlivě přenesou každý hrbol přímo do zad, po přesednutí dozadu to je ještě horší. Už dlouho jsem po každém nárazu (=přejezdu hrbolu) netrpěl jak tehdy. Zadní sedačky připomínají lavici, krátký sedák navíc neumožňuje moc měnit pozici.
Dále hluk, neustálý otravný hluk, od kol, aerodynamický, od motoru. 
Auto je hodně citlivé na vítr, po cestě plave a udržet ho v přímém směru dá zabrat. Tenisový loket v autě, neuvěřitelné. Posilovna zdarma.
K tomu se přidá dalších pár otravných nedodělávek, jakoby vývoj ustal v polovině, protože nebyl čas.
Neschopná navigace, zmatená z každého směru, pomalá, neschopná reagovat na změny směru.
Automatické udržování vzdálenosti je špatný vtip, reakce na změnu pomalá jak loď, než to znovu zrychlí, předjedou vás 3 auta.
Otravný start-stop systém funguje trhaně a se zpožděním, šlápnete na plyn, chvilku nic, pak zařadí s trhnutím rychlost jak staré karosy a rozjede se. 
Dešťový senzor si žije vlastním životem.

Jak to shrnout. 
Dokážu si představit, že je to ideální rodinné auto pro 2+2 , bebechy pro děcka nacpete do kufru a jedete na víkendový výlet. 
Ale do nějakého prémiového auta, jak masírují média, to ani náhodou nemá.
Jen na první pohled.
Tipnul bych to, že je 2 generace za AUDI . Vlastně ne, sedněte do 10let starého AUDI a pochopíte, o čem mluvím. Je to prostě jiná třída.
Píšete, že hodně jezdíte, třeba Vám to auto sedne , projeďte se. Jestli trávíte v autě 50tis km ročně, tak se podívejte někde jinde. Jako řidič nepotřebujete hodně místa vzadu a velký kufr. 

Už jen ten první pocit, když zabouchnete dveře. 

..taková dobře vypadající plechovka..

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

embecka:

 

- klasicky podvozek ma znacne rezervy a plave, souhlas, velikost kol nemuze za samotny podvozek

- sedacky povazuju naopak za prilis mekke

- hluk byl resen v roce 2016 instalaci dodatecnych tlumicich platu, mozna mel prvni kusy, ja s nim problem nemam

- startstop mam vyply, nevim, co to je

- destovy senzor ok

 

Ale ma 10 let stare Audi, to je dulezite.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som zhodou náhod teraz viackrát jazdil A6 140kw a je to tiež len také pozlátko , otvoríš kapsu v kufri a tam diera a káble , auto má 180tis km a je v prdeli diferenciál , celá prevodovka kvíli ako by to bola jej posledná jazda ... o totálne malom priestore vnútri oproti tomu aké veľké a sa to auto tvári ani nekomentujem ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...