Hunterkyjov Vloženo 21. Ledna Vloženo 21. Ledna Možné příčiny rozsvícené kontrolky EPC na Škodě EPC kontrolka se na přístrojové desce tvé Škody nejčastěji rozsvítí, pokud nastala: porucha nebo znečištění škrticí klapky motoru porucha systému trakce nebo tempomatu porucha brzdového spínače nebo elektroniky motoru porucha plynového pedálu a jeho elektronického řízení vypálená pojistka k brzdovým světlům porucha čidla váhy vzduchu vypálená žárovka nečistoty v palivu slabá baterie Citovat
slovacik Vloženo 21. Ledna Vloženo 21. Ledna No jej ale na diagnostike vypise poruchu na 3 valci ako som písal skôr. Vypis z diagnostiky Citovat
csabac Vloženo 22. Ledna Vloženo 22. Ledna @slovacik Zober do servisu, "opravia" naúčtujú, uplatníš kulanciu po záruke, dostaneš dáku symbolickú zľavu z predraženého diela aby ta hrialo pri srdci a rok-dva budes zase spokojný. Alebo si to naštuduješ, vylučovacou metódou prídeš na to, čo je vadné a spravíš si to, ci dáš spraviť už s tým, že čo presne treba urobiť. To je to najlepšie riešenie. Jaaj a odporúčam i postup prác a finálnu kontrolu ako spraviť spísať v bodoch na papier. potom možno to bude spravené tak ako má byť. I keď zjavne minule aj obrázkové osnovy v ŠA zlyhali a po prebratí hladina nedoplnená po odvzdušnený, hadica pod nádržkou expanznou slzila-parila v spoji-tým pádom skúška tesnosti ktorú som požadoval tlakovaním isto nebola spravená. Proste čo si nespravíš sám v dnešnej dobe je na 90% na h...o Citovat
slovacik Vloženo 22. Ledna Vloženo 22. Ledna No ale v ŠA nemajú snahu nájsť chybu. Oni odstránia teraz problém ale že ten problém bol uz pri 21 tisic km potom zas po 1,5 a teraz zas po 1,5 oni nechcu riesit ze ci chyba je niekde inde. Oni teraz chcú vyčistiť dekarbonizaciou za 180€ a sam si to mám zaplatiť a do budicna že už niečo prispeje ŠA ale kolko to už nevedia. Lenže ja si myslím že to nebude chyba ze je zakarbonovany motor ved pri 21 tisic nemohol byť už špinavý motor a opakovane o 1,5 r. Zas tá istá chýba a teraz zas to by asi hlasilo stale chybu keďže nebol ocisteny motor uz vtedy a robí to stále v zime 😂. Stále po výmene sviečky ide motor cca 1,5 r dobre. To asi bude lepšie meniť sviečku s olejom 🤣 Ako môžem zistiť či je motor zakarbonovany? Citovat
csabac Vloženo 22. Ledna Vloženo 22. Ledna Záleží od konštrukcie motora, jazdy. Kľudne ho môžeš mať aj po 21k km zanesený, aj keď to považujem za nepravdepodobné. Už len preto, že po oprave ak vtedy nerobili dekarbo, by sa ti chyba prejavila ďaleko skôr ako po 1,5r. Nepoznám konštrukciu toho motora, že ako sa tam vracajú výfukové plyny cez EGR. Ale čo som mal auto pred škodou, tak EGR a map senzor som si vždy po 30-50k km prečistil a hlavne na senzore bola vždy pekná vrstva karbónu. Citovat
Wazi Vloženo 17. Března Vloženo 17. Března Ahoj, nemáte někdo zkušenost s tímto? Po vypnutí motoru kromě toho standardního pískání, je slyšet další zvuk, jako kdyby se tam něco spékalo, nebo nevím jak to přesně popsat. IMG_0419.mov Citovat
Clerfayt Vloženo 18. Března Vloženo 18. Března Připadá mi to jako standardní projev. Praskání je normální, všechno, při chladnutí dilatuje. Na výfuku z motoru, včetně kaťáků a turba klidně i z teploty nad 500°C, nebo vyšší, podle toho jak se motor zatěžoval. Citovat
Wazi Vloženo 18. Března Vloženo 18. Března Praskání z důvodu chladnutí beru, o to mi nejde. Teď jsem zkusil na minutu nastartovat a to bzučení je slyšet stejně. Citovat
vormen Vloženo 16. Dubna Vloženo 16. Dubna Poslední dva dny mně vrže okýnko řidiče při zavírání. V zimě to občas písklo, někdy vůbec, ale mám obavy, že se z toho teď stal trvalý jev. V rychlosti jsem očistil gumy a sklo a žádná změna. Takže mám obavy, že to bude chtít vyčistit a promazat mechanizmus vedení. Tapec bych asi zvládl sundat, ale předpokládám, že tam bude dál plechový kryt s nýtama. Nevíte, jestli je tam třeba montážní otvor s gumovou krytkou, nebo přístup ke stahovačce? Citovat
filllli Vloženo 16. Dubna Vloženo 16. Dubna Stahovačka drží na dvou matkách pokud se nepletu, demontáž je jednoduchá. Je tam nacvaklý velký plastový kryt, není potřeba nic odvrtávat 1 Citovat
Patrik1971 Vloženo 16. Dubna Vloženo 16. Dubna před 12 hodinami, vormen napsal: Poslední dva dny mně vrže okýnko řidiče při zavírání. V zimě to občas písklo, někdy vůbec, ale mám obavy, že se z toho teď stal trvalý jev. V rychlosti jsem očistil gumy a sklo a žádná změna. Takže mám obavy, že to bude chtít vyčistit a promazat mechanizmus vedení. Tapec bych asi zvládl sundat, ale předpokládám, že tam bude dál plechový kryt s nýtama. Nevíte, jestli je tam třeba montážní otvor s gumovou krytkou, nebo přístup ke stahovačce? Je tam takato diera prekryta plastovou krytkou,ktora tam je nacvaknuta.Vpoho sa k tomu dostanes.Je to ala 3kova octavia. Citovat
vormen Vloženo 17. Dubna Vloženo 17. Dubna Díky za info, to jsem rád. Viděl jsem, jak je to na OII a tam jsou právě nýty, tak jsem měl strach. Včera jsem auto ručně umyl a je ticho, tak snad to rozebírání nebude potřeba. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.