Leden 14, 20205 r V podstate nic. Tiez mozes srat do ruky a hodit to potom do zachoda. Ucel to splni :D Inak niekedy sa cez tie zuby odhadovalo nastavenie rucnej brzdy na 3 az 4 zubku to muselo brzdit. A to prave pocujes ked nestlacis ten cudel. Proste zbytocna robota s stlacanim gombika ked to netreba. Nebude tam nahodou nejaka vychytavka prave na odbrzdenie, logicky ked stlacom ten gombik tak chcem odbrzdit a je ziaduce aby sa to o zubky nezaseklo. Ked chcem zabrzdit tak cudlik nestlacom a po zatiahnuti dojde k aretacii. Proste to rob ako kazdy a bude to fungovat. Upraveno Leden 14, 20205 r od atlan
Leden 14, 20205 r Používám ruční brzdu celkem často a než poslouchat ten zvuk, tak též mačkám tlačítko. Chyba by mohla být právě v něm, že se z nějakého důvodu nestačí rychle vrátit do původní polohy.
Leden 14, 20205 r Ostatně, kdo jak zatahuje ruční brzdu není ani technický problém a ani závada, tak to asi do této rubriky nepatří.
Leden 14, 20205 r Oba dva způsoby zatahování klasické ruční brzdy jsou možné, ale dle mých zkušeností zatahování tzv. přes zuby používá naprostá většina řidičů. A ona ta ruční brzda je na to taky konstruovaná a počítá se s takovým zatahováním brzdy. Pokud někdo má problém se zvukem přes tzv. zuby, tak je dnes možnost koupit vůz s elektrickou brzdou. Upraveno Leden 14, 20205 r od DušanV
Leden 14, 20205 r Chtělo by to nějakou reálnou fotku, co kde, aby nový majitel při převzetí věděl, kam přesně kouknout
Leden 14, 20205 r Technické závady a problémy nejenom Scaly ? Je to až neuvěřitelné jaké chyby, nedodělky, neznalost a šlendrián se děje jak pravděpodobně i při výrobě, tak při předprodejním servisu auta, tak při běžném servisu a hlavně při opravách aut. Za svůj aktivní skoro půlstoletí trvající motoristický život by to jen u mne stálo za knihu, bohužel. V dnešní době je to evidentní, každý jede jen pro co nejvyšší zisk, za co nejmíň práce, viz. třeba napnuté a nereálné normohodiny apod. Samozřejmě vyjímky se nějaké najdou, ale pomálu.
Leden 14, 20205 r před 7 minutami, vormen napsal: Chtělo by to nějakou reálnou fotku, co kde, aby nový majitel při převzetí věděl, kam přesně kouknout Fotku nemám, možná ji někdo dodá z dílenského manuálu - "Údržba-přesné pokyny", ale je to jednoduché. Příslušné kolo se nazvedne na zvedáku, kvůli odlehčení vinuté pružiny a dle možnosti a přístupu buď sundáme kolo, nebo někdo i nemusí, jestli na to vidí zespodu vozidla. Nazvedne se manžeta tlumiče a na pístnici tlumiče by měli být vidět tzv. blokovací prvky, které jdou stáhnout. U jednotlivých typů vozidel tam může být těch blokovacích prvků více. Pokud tam nejsou, tak je to OK a autorizovaný servis na to při prodeji vozidla nezapomněl. Údajně to má být jen na předních tlumičích.
Leden 14, 20205 r Ke Scale to bohužel nemám, tak jen úryvek z jiného modelu, nicméně toto platí pro všechny modely stejně a jak je vidět, tak ani ta visačka nestačí,,,
Leden 14, 20205 r před 5 hodinami, Jan R. napsal: Evidentně na to stále zapomínají. Já si vždycky říkám jak s tím někdo může jezdit??... To snad pozná i úplný tro.l.... a známý co jezdí závody do vrchu to měl na passatu 15tis km????? (fort nadával jak ten krap je tvrdý jako zavodak a odrovna mu záda)
Leden 14, 20205 r Ptal jsem se ho jestli nemá fotku, prý na každé straně 3 dvoucentimetrové růžové kroužky.
Leden 14, 20205 r Co kdyby se někdo s takovým autem vyboural? Mazec, tohle zjistit, tak jim ty podložky omlátím o hlavu.
Leden 14, 20205 r To mi jen potvrzuje moje zkušenosti a mínění o "Profesionalitě" dnešních oficiálních prodejců a servismenů aut, napříč všemi značkami. Přečíst diagnostiku a měnit díly umí skoro každá fyzicky zdatná cvičená opice, promiňte my to oslovení opice, ale tak to kdysi glosovali naši šéfové před dávnými věky, když jsme coby čerství absolventi škol přišli v podniku do praxe s vědomím, že přetvoříme svět a zjistili jsme, že teorie a praxe se zdatně rozcházejí. Upraveno Leden 14, 20205 r od DušanV
Leden 15, 20205 r Takto vypadají ty podložky a umístění. Je vidět i visačka a zhruba rozdíl s podložkami a bez. Upraveno Leden 15, 20205 r od Jan R.
Leden 17, 20205 r V 14. 1. 2020 na 18:47, DušanV napsal: To mi jen potvrzuje moje zkušenosti a mínění o "Profesionalitě" dnešních oficiálních prodejců a servismenů aut, napříč všemi značkami. Přečíst diagnostiku a měnit díly umí skoro každá fyzicky zdatná cvičená opice, promiňte my to oslovení opice, Chápu, že muže bít člověk nas....j,když přijde 5x do servisu reklamovat špatné odpružení a nikdo se na to ani nepodívá. Ale někoho urážet a házet do jednoho pytle někde a internetu je možná ještě větší tupost než ten co utrhl tu visačku a zapomněl z nějakého důvodu vyndat ty zarážky. By mě zajímalo,jestli jsi jim řek něco o opicích přímo v servisu anebo děláš siláka jenom tady. Zřejmě jsi neomylný a v životě jsi udělal vše na 100%. Jsme přeci jenom lidi a né stroje. I stroje někdy chybují
Leden 17, 20205 r Doba a má pohodlnost zavinila, že jezdím jen s nejnutnějším posledních 10 let jen do AS a nesetkal jsem s výraznou neochotou, neprofesionalitou či nezájmem i když jsem musel občas taky trochu oponovat při reklamacích nových aut. Opravárenství mám profesně v krvi i když mě nikdy neživilo, tak mě nic nepřekvapí a je to o jednání, ne machrování. I pro ty mladý ucha na praxi v AS mám pochopení.
Leden 18, 20205 r Chlapi, mavate problem s vyhladom senzora vpredu ked snezi? U nas este poriadna zima so snehom nebola, len taky poletujuci topiaci sa sajrat. No zakazdym to skoncilo po 5min od zaciatku snezenia tak, ze sa zaniesol senzor a hlaska. Dnes cesta do BA, kde trocha poletovalo a koniec. Niekto pisal, ze by to malo bat vyhrev? Lebo ja tom mam studene a ten topiaci sa sneh sa prilepi a stuhne tam. Nakoniec som stal na benzinke a daval to dole. Samozrejme SOS uz klasicky sa pridruzil :)
Leden 19, 20205 r Zrovna včera jsem přemýšlel na FA v zimě a dospěl jsem k názoru, že bude lepší ho stejně vypnout při nepřízni počasí. Pokud to totiž zadupnil na kluzké silnici, mohl by to být průser.
Leden 19, 20205 r Nestane se vubec nic, protoze k pribrzdeni dochazi pri rychlem priblizeni a to na ledu / snehu by udelal pouze clovek co nema zdravej rozum, takze kdyz jedes opatrneji, vubec ta situace nenastane. Z hlediska jizdni stability tez nic, ABS zafunguje. Zbytecne se trapis. Upraveno Leden 19, 20205 r od Čečulák
Leden 19, 20205 r To víš, bude to moje první chytrý auto a tak z toho mám strach a už přemýšlím, co všechno může nastat :)
Leden 19, 20205 r Možná malý offtopic, ale do budoucna by to třeba vývojáři mohli taky poladit. U mě, který přecházel z auta. které nemělo ani klimu, ani ABS, bych zmínil toto :) : 1) Adaptivní tempomat - máte 50 přes město, před vámi cca ve dvaceti najíždí auto na kruháč, zmizí z "výhledu" a systém si v tu chvíli myslí že auto uhlo a začne krásně zrychlovat na 50 do kruháče :) 2) Vjezdy do podzemních garáží - pokud rychleji projedete zlom klesání/rovina, Front assist to zadetekuje jako možnou překážku a zadupne vám to :)
Leden 19, 20205 r V tom prvním případě to ani jinak reagovat nemůže, adaptivní tempomat není prediktivní tempomat a ani autonomní jízda. Když nevidí překážku a budeš tam mít nastavených 210 tak ti na tom kruhaci nebo třeba v garáži na tu rychlost prostě zrychlí, myslím, že si úplně přesně nepochopil co adaptivní tempomat znamená.Druhý případ nepozoruji, možná si stačí pohrát s nastavením FA
Leden 19, 20205 r @headerTDI Samozřejmě že jsem pochopil co je adaptivní tempomat a tohle chování se tam dalo čekat. Ale někoho, kdo se nezajímá o to, na jakém principu to funguje/nečte manuály, by to překvapit mohlo.
Leden 19, 20205 r před 42 minutami, vormen napsal: To víš, bude to moje první chytrý auto a tak z toho mám strach a už přemýšlím, co všechno může nastat :) Pokud jezdis opatrne a pomalu, tak ani nezjistis, ze to tam mas. Pokud jses rychlik, tak si muzes pri prvnim zasahu necekanem i striknout do trenek. Moje osobni prvni zkusenost... jedu za kamionem a porad kratke rovinky, tak si necham misto, pred zatackou pridam, nic nejede, mam proti Tir rychlost, vyjizdim do prostismeru a rana... Ja neznalej, zvuk od ABS, ztrata rychlosti, ja v protismeru a auto od naproti :) Pravidelne pipa ci pribrzdi, pokud nekdo odbocuje a trva mu to dlouho, podzemni parking, na kruhacich to bere auto co odjede a obcas to bere stredove ostruvky od tramvaje. Sporedicky kolistu. Ale pokud jezdis opravdu pomalu, neozve se to vubec.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.