Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

Svolávací akce byly, jsou a budou. 3 svoláčky o ničem nesvědčí a jak píše vormen záleží i na "nebezpečnosti" závady.  

Co já si vzpomínám, tak rekokordman byl snad Arteon (hlavně 176kW), tam jich bylo v řádu desítek a treba ,když začínaly T6tky, tak jsme je nesměli, po vykládce přepravcem, ani startovat, byla tam svilavacka na něco zásadnějšího, ale už si nepamatuju na co..

Tyhle akce nemusejí znamenat, že je jenom něco špatně...

Editováno: , autor: Tomíno S.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@vormen U scaly záleží na provedení zádě, auta s prodlouženým sklem a spoilerem mají 3. brzdové světlo řešené jinak.

 

@csabac Nevím co myslíš tím "Skor si myslim, ze niekto zo zamestnancov sa na nom vozi a kym zase nezatlacim cez inportera, nedaju." ale v servise by si neměli dovolit jezdit s autem někoho jiného, pokud je to nové auto, tak musí být na počítadle km jen jednotky km a pokud je to servisní zakázka, tak se vždy na začátku vyplňuje stav km a pokud by tam přibyla nějaká velká porce bez předešlé domluvy, měli by problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, csabac napsal:

@Suri co je TPI a ake to na cislo. Mal som auto pocas covid na 3tyzdne. Skor si myslim, ze niekto zo zamestnancov sa na nom vozi a kym zase nezatlacim cez inportera, nedaju. Ale nastastie to teraz nepotrebujem, kedze ten druhy servis mi moje nestiahol a pridem len na vymenu svetla.

TPI => Technická produktová informace =>Je to vlastně instrukce od ŠA pro servisy o konkrétním problému a jakým způsobem jej mají řešit. Některé příklady TPI najdeš třeba ZDE.

 

před 2 hodinami, csabac napsal:

@vormen podla vyrobneho datumu sa pisledna tyka zo sedankou. Dodnes neni v systeme nic a ani jeden z 2och servisov o tom nepocul. Tak neviem, ci vobec je zvolavacka a viaznu info, ci nie je.

Pokud není VIN tvého auta v systému, není na něj žádná svolávací (případně servisní) akce. A je jedno, co se kde o tom po internetu píše. Co je na tom k nepochopení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

na začátek musím napsat, že jsem moc rád, že jsem na toto fórum narazil až teď (cca před 14 dny). Vlastním Scalu 1.5 TSI Style Black Magic s MP a kdybych si toto vlákno přečetl ještě předtím, než jsem ji koupil, tak bych si ji asi nekoupil :)) Ale vážně - pročetl jsem poctivě všech 23 stran v tomto vlákně, všechny závady, které se tu řešily jsem si vypsal, utíkal k autu a vše začal kontrolovat. A světe div se - u mě vše OK.

 

Auto bylo vyrobeno 6/10/19, koupeno 28/10/19. Mám najeto 12,5 tis. km (spotřeba 5,2 l/100 km, tankuju MOL EVO 100 plus) a absolutní spokojenost a bezzávadnost. No absolutní - pomíjím porodní bolesti Škoda Connect (Infotainment Amundsen) někdy v listopadu/prosinci 2019, lehké zavrzání při nástupu a výstupu z auta (tlumiče?), občasná "ztráta zvuku" infotainmentu (nejde rádio, média -  10 sek restart) a semtam se mi nepřipojí mobil (Xiaomi - vypnu a zapnu BT na infotainmentu).

 

Zaplaťpánbu žádné problémy se sedačkama (po půl roce jsem zjistil, jak jsem dnes prohlížel auto, že mám nastavitelné bederní opěrky - ostuda :)), 5. dveřmi, brzdami, světly, volantemi a jinými zde diskutovanými problémy. Obdivuju nervy, trpělivost a vytrvalost smolaře@csabac a ze srdce mu přeji bezproblémové a super auto (samozřejmě značky Škoda).

 

Editováno: , autor: Kolacek12
Spletl jsem si rok, samozřejmě vyrobeno a koupeno loni, v r. 2019
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mi nedá, abych se nevyjádřil ke společnosti Škoda auto.

Co se týká podpory přes web, na všechny dotazy mi odpověděli, i když si někdy dávali na čas. S nimi jsem řešil hlavně problémy se Škoda Connect, MyŠkoda a infotainmentem.

Co se týká prodejce a servisu - maximální spokojenost. Servis jsem použil jen jednou - při výměně kol zima - léto mi šéf pneuservisu (je v areálu prodejce) řekl, že je svolávačka na Scaly a ta moje tam patří, tak jsem tam nechal auto o hodinku dýl a měl jsem hotovo. Prodejce mám asi 500 m od baráku.

Jak u prodejce, tak v pneuservisu ochotní a příjemní lidi, samozřejmostí káva, čaj minerálka při každé návštěvě (prodej Rapida, nákup Scaly, přebírání auta). Až tady si uvědomuju, jak jsem na tom super oproti zkušenostem některých z vás. Tož asi tak.

 

Jestli jsem tady napsal něco, co sem nepatří, tak se omlouvám, ale chtěl jsem, aby to bylo vše pohromadě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že ne, každý nemá pech jako csabac. Já si scalu nemůžu vynachválit. Trochu mě zlobí jen ta sedačka. Jinak auto perfekt včetně podvozku. Aspoň pro mé potřeby. Mám naježděno i v octávce a podvozek mi nepřijde zase o tolik lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto je od rána v servise. Ale čo je zaujímavé, prišiel mi mail od druhého servisu, kde sme sa nedohodli.

CItujem: "Prišiel nám nový technický prípis, ktorý hovorí o netesnosti na tretom brzdovom svetle( podľa výrobcu sa lámali vnútorné úchyty v určitom modelovom roku.)"

Takže tu je i vysvetlenie, že kde je vada. 

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak som zvedavý, ráno som dal požiadavku i o naštelovanie volantu s tým, že som nalepil papierik s pasikom na volant, papierik na palubovku ako si predstavujem 0 polohu volantu. Za jazdy do servisu, bolo vyosenie cca 1cm na volante dolava. Snad tie papieriky neodpadli, lebo som zabudol priesvitnu izolacku a uz som sa po to nevracal. A uz som povedal, ze si zaplatim vramci nastavenia GEO, aj ked som to raz reklamoval. Sranda je, ze len som spomenul vyosenie, pan vedel ze dolava o trocha. Takze vedia aj o tom, ze tie volanty su tam vyosene.

Ale ak to klapne, chcem uz iba tu sedanku. A stlpik som este neriesil, ale ten budem sam robit. Uz nemam na to nervy niekam nosit a dohadovat sa, lebo to pocut v rozsahu cca 15-20stupnov, ked je vonku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze 2nasobny problem so sedackou nemam len ja. Tu VG absolvoval to iste.https://www.skodacommunity.de/threads/fahrersitz-lehne-wandert-zurueck.128003

rozdiel je ten, ze v nemecku pri druhej reklamacii dostal novu sedacku. Takze idem nachystat videa, fotky, popis vady a podam to ofiko v servise, kde som bol dnes na reklamaciu. Zatial to dostali len neofiko preverit. Plus teda dolozim i pravnu stranku, kde v pripade zamietnutia, budem ziadat posudenie sedacky 3 stranou na ich naklady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pripajam tiez vysvetlenie k poskodeniu naraznika 5.tymi dverami. Tie gumene zarazky, co su na krytke toho torxu, co fotil Michal T., pruzia. Preto v dosledku privierania kufra pri poklesnutych-zle nastavenych dverach dojde k stlaceniu tej gumy a kontaktu dveri s naraznikom. Takze si sledujte kufrove dvere a akonahle mate nizsie svetlo na kufri ako na karoserii, rieste to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám Scalu dnes doma 16 dnů, koupil jsem skladovku Style 5/2019. Když jsem auto přivezl domů, zjistil jsem že bauset kolem skla 5. dveří je po stranách jakoby za zepla rozmázlej (na pravé straně 2 cm na levé asi 3mm) takže to nevypadá zrovna dobře, ale řekl jsem si že to asi zatím řešit nebudu. Po týdnu jsem šel auto umýt a na pravých dveřích jsem objevil prasklý lak a důlek směrem ven. Takže email prodejci ohledně obou věcí. V půlce května mi má volat servis, aby jsme naplánovali opravu - tak uvidíme :/ Jinak včera v noci první jízda a Full LED svítí na potkávačky uplně do země, když potkám auto mezi obcemi, musím skoro zastavit - kdyby tam totiž někdo šel tak ho nevidím. Svítí to tak 8m před auto. Když zastavím doma tak to svítí normálně 25m a možná i víc. Takže to budu muset taky nějak pořešit a asi zajedu někam i dřív, to se fakt nedá.

Jinak v menu je položka Adaptivní světlomety - nemá to spíš být automatické světlomety? Protože když mám vypínač na Auto je zatržená - když jí odfajfkuju tak za za 2s zase zaškrtne. A když mám vypínač světel na potkávací zapnuté je položka Adaptivní světlomety nezaškrtnutá a zase nejde zaškrtnout - teda jde ale za 2s se zas odškrtne. To tak má dělat??? K čemu je to potom dobrý?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyfot to z menu, tie adaptivne svetla. Nie su to nahodou dynamicke? To mam ja a to je natacanie do zakrut, teda prisvecovanie. Svetla som daval 2x dvihat skrz javu co pises. Ale pri akejkolvek nerovnosti na ceste sa sklapaju nadol. Takze idealne vyuzitie zo statickeho nastavania nikdy nedosiahnu. Sviatia intenzivne, no skrz toho oscilovania je realne vyuzitoe slabsie. Ja mam este vyhrev okna a s drotmi lesknucimi sa v noci, ked ide auto oproti je to este horsie. Kazdopadne, daj si ich nastavit vyssie a popros ich dorovnat lave na uroven praveho. Neoslnis nikoho, no zvysis svoju bezpecnost i chodcov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...