Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zaplaceno mám na 3 roky.

@Kolacek12 @Patrik1971 Tady bude problém v tom, že Scala jaksi Columbus nemá a jediné co umí Navi je Amundsen...

Otázka je, jestli přijdou s nějakou aktualizací infotainmentu (byla slibovaná na léto), která toto dovolí. Ostatně by mě zajímalo, jakou verzi FW Amundsenu mají Scaly MR2021, které mají umět personalizaci/ukládání profilu atd.

Ještě jedna otázka: Máte chlapi někdo v menu infotainmentu Amundsen nějakou položku Škoda Connect? Mělo by to být mezi položkami jako jsou Rádio, Navigace, Telefon, Zvuk, Smartlink, Media, Vozidlo, Nápověda, Zprávy, Počasí atd... Volal jsem na info ŠA a tam mi nějaký odborník tvrdil, že musím jít v Menu do Škoda Connect a tam v Cíle online jsou ty zaslané cíle a trasy. Říkám mu, že tam nic takového nemám už od začátku, nechápal, říkal, že to mám dát do e-mailu a poslat jim to. Tak jsem tak učinil a po dřívějších zkušenostech se tak minimálně týden nebude nic dít a pak z nich vypadne nějaké moudro.

  • Autor
před 51 minutami, Patrik1971 napsal:

Columbus

 

Ty máš ve Scale infotainment Columbus? Jak jsi k němu přišel?

Samozrejme v Superbe,ale predpokladam,ze Skoda Connect funguje napriec modelmi rovnako,takze aj v Scale by polozka Skoda Connect  mala byt dostupna.Samo mylit sa mozem.

Už mi zmizely ikony pro ukládání a odesílání trasy do vozu :(

Hmm tak i u nás první problém s connectem ja Amundsenu.

Na portálu Škoda connect jsem si aktivoval Počasí a zprávy. Auto v notifikacích zahlásí že tyto dvě položky jsou k dispozici, ale když na ně kliknu napíše to že se nelze spojit se shopem. Do shopu se nedostanu ani přes hlavní nabídku.

To zadání cíle mě taky nejede, nabídne navigovat přes Google maps, SOS chybu nehlásí?

Ale dopravu, omezení, uzavírky ap.to z netu stahuje, úspěšně hledá lepší trasu??

Zítra volám hotline škoda?

Upraveno od xtrack

  • Autor
před 15 hodinami, Patrik1971 napsal:

predpokladam,ze Skoda Connect funguje napriec modelmi rovnako

To bohužel předpokládáš velice špatně a tím pádem tu mateš veřejnost. Jedna věc je fungování Škoda connect jako takového z technického pohledu a druhá věc je funkčnost, kterou to poskytuje s ohledem na "vymoženosti" infotainmentu v daném vozidle.

Nic ve zlém, ale při počtu příspěvků, které zde na fóru máš, bys tohle mohl vědět.

@xtrack Mně taky Zprávy nejdou vůbec, Počasí velmi omezeně - nedostanu se do nastavení, na radar a podrobnosti.

před 3 hodinami, Joscer napsal:

To bohužel předpokládáš velice špatně a tím pádem tu mateš veřejnost. Jedna věc je fungování Škoda connect jako takového z technického pohledu a druhá věc je funkčnost, kterou to poskytuje s ohledem na "vymoženosti" infotainmentu v daném vozidle.

Nic ve zlém, ale při počtu příspěvků, které zde na fóru máš, bys tohle mohl vědět.

Diky za vytku no,ale ked clovek prezera cez mobil,ani nevie,v akej je teme...takze sorry za mateni,v Superbe to funguje skvelo a takto....stale verim,ze u Vas v Scale by malo obdobne....

20200806_094046.jpg

20200806_094330.jpg

20200806_094534.jpg

před 14 hodinami, Kolacek12 napsal:

Mně taky Zprávy nejdou vůbec, Počasí velmi omezeně - nedostanu se do nastavení, na radar a podrobnosti.

@Kolacek12 Taky jsem zjistil, že mi nešel radar a nastavení, a dokonce to po těch pokusech celý zamrzlo a musel jsem restartovat Amundsena. Po několika dnech jsem to zkusil znovu a napsalo se tam, že to není k dispozici za jízdy. Při pokusech předtím se tohle hlášení nezobrazilo. Po zastavení to opravdu šlo přepnout na radar i na nastavení.

Tak kupodivu rychle dorazila odpověď ze ŠA:

 

Vážený pane ........, u Vašeho vozu VIN ........... bohužel nemáte možnost odesílat trasy a cíle do vozu. S pozdravem.

Vyřešeno:(

 

Ještě jsem se optal, kdy se ukládání a zasílání cílů a tras objeví ve Scale a tady je odpověď:

Vážený pane
bohužel zpětně už se tyto služby upravovat nebudou.
Děkujeme za pochopení.

 

Jen nechápu to slovo ZPĚTNĚ. A proto kupředu, zpátky ni krok.

Upraveno od Kolacek12

  • 5 týdnů později...

Včera mi prišiel newsletter na škoda connect. Predmetom bolo, že predplatné služby škoda connect mi skončilo a môžem si to predĺžiť. Takže dá sa to i po roku aktivovať. Sranda je tá, že predajca od ktorého som auto bral ako skladovku to vôbec nedal do výbavy a mal som len možnosť vidieť servis partnerský a ešte manuál. Keď som sa dotazoval, či sa to nedá doaktivovať na ten rok, tak všetci tvrdili, že to nejde. A zrazu teraz to za peniaze ide :D Aj tak ma to nepresvedčilo a som rád, že ma to neotravuje. Tak aktivovať si to už nebudem.

přesně, tak, od doby co jsem to v autě i na webu smazal, jsem s autem o poznání spokojenější :)

@csabac podle me jen chyba v jejich CRM, ktere odesila ty reklamy. Newsletter mi prisel taky a stejne mi to nedokazali aktivovat-klidne bych jim za to zaplatil. 

za hento a platit, nezartuj :D

U nás přetrvávající problém s connectem. Od 24.8 hlásí na portálu i v apce neaktuální data právě ze 24.8. Zeměkoule zešedla a game over. Scala je offline.

Voláno na infolinku přímo z auta, dobře jsme si se slečnou pokecali? a vytvořili "ticket" to je hlášení poruchy. Předáno dál na podporu connectu ve ŠA. Pak jsme si do odjezdu do HR 26.8 dopisovali, s tím že to řeší.

Jelikož Scala stála před barákem a my byli v HR ani jsem nemohl nic ověřit.

Dnes ověření že to stále nefunguje a odeslán další email s informacemi a fotkami a screeny z apky.

Mám obavu že budeme muset do servisu?

Jinak teda počasí a zprávy to nenačetlo vůbec a šedá Zeměkoule je to už ani nehkásí v notifikační liště.

V Superbu a Arteonu ale vše naprosto bez problému funguje.

Ze strany ŠA přislibena kompenzace s mlčenlivostí? Stejně jako na jaře při problémech s connectem v Superbu kdy nešlo přes connect spustit webasto.

A protože jsem jim tu mlčenlivost podepsal tak se mě na to neptejte?

Problémy se Škoda Connect mám taky. Když to poprvé vypadlo na delší dobu tak jsem komunikoval s infolinkou a stejně mě objednali do servisu. Než nastal termín návštěvy servisu, tak to samo začalo fungovat. Nešlo to 17 dní. V servisu řekli, že když to funguje, nemá smysl nic zkoušet. Stejně podezřívám Škodovku, že to bylo na jejich straně, protože to začalo fungovat den poté, co prováděli udržbu na serveru.

Pak to fungovalo 33 dnů spolehlivě (krátké jednodenní výpadky nepočítám) a zas to vypadlo na 8 dnů. Po 32 dnech fungování to opět 8 dnů nefungovalo. Jsou to podobné termíny, že by v tom byl nějaký systém?

Ve druhém případě mě infolinka hned odkázala na servis. Než jsem se objednal, zas to fungovalo. Naposledy jsem hned psal do servisu a zatím se mi neozvali - že by dovolená?

Asi budu taky požadovat kompenzaci za ty nefukční dny.

@KennyMc Ahoj, děkuji za informace?? 

Je to teda zvláštní situace...Před přečtením Tvého příspěvku jsem měl podezření na poruchu Amundsenu. Díky, asi bude problém u ŠA na serveru.

Nevíte někdo náhodu který operátor jim provozuje e-sim? 

Ty balíky s datovými pakety provozuje cubic telecom, to vím, ale myslím základní balík connect, ecall apod. Díky?

 

Kompenzaci jistě požaduj, máš to zaplaceno v kupní ceně vozidla a je to jako by jsi měl "paušál" na mobil a ten by jisté období taky nefungoval. Tímto jsem jim já argumentoval, nehledě na můj čas zmařený řešením problému a testováním systému s následnými screeny, fotkami ap.

Já mám snahu to řešit, všechno chápu, ale nevím proč bych jim za to měl ještě platit.

Navíc jsme si schválně připlatili za Amundsen kvůli online navigaci a dynamickému plánování a teď to nefunguje, zrovna když Táňa potřebuje jezdit?

Pokud se něco nezměnilo tak služby k e-sim by měl provozovat Vodafone.

  • Autor

No myslím, že už se to změnilo dávno. Tyto služby poskytuje Cubic Telecom. Teda kdysi při zkoušce "objednat" datový balíček jsem byl přesměrován na jejich e-shop.

@l79 Díky?

@Joscer Taky díky, jj  o těch paketech vím, je možné že to,převzali celé.

Update celé záležitosti, Táňa je dnes v Jihlavě a hlásila, že přišla na Amundsen nějaká aktualizace, zapoměl jsem se zeptat na zeměkouli, zjistím večer jak budeme oba doma.?

Mně Connect vypadl poprvé asi na tři dni. Po konzultaci přes tlačítko v autě mi bylo řečeno, že budu muset do servisu. Tak jsem se objednal. Termín za 3 týdny. Dokonce mi nešla navigace, radio a vlastně celý Amundsen. Tak jsem chvíli zklamaně seděl v autě. Pak mě napadla klasická oprava u veškeré techniky. CTRL ALT DELETE :-) . Odpojil jsem mínus na baterce. Po cca 15sec jsem zapojil a ejhle. Všechno naskočilo a tak to fungovalo 2 měsíce super. Minulý týden jsem si všiml, že nejsem zase online tak stejně postup a šlape. Není to sice ideální oprava, ale funguje. 

Da sa restartovat tlacitkom aj Amundsen..netreba odpajat baterku.....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.