Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To jsem dělal několikrát a nepomohlo. Baterka všechno opravila. :-)

 

Tak i u mě opět už tři dny šedá zeměkoule a auto neposílá data ven, ani si nestáhne počasí apod. 

Zkoušel jsem odpojit baterku, ale nepomohlo. Takže zítra asi zas dotaz na podporu co s tím a jestli náhodou nejsou problémy u nich. Taky se mi dost často stává, že IOS app chce opakovaně zadat heslo...

V té souvislosti mě napadlo zkusit použít telefon, jako připojení na internet, místo vestavěného připojení, ale to nefungovalo. Telefon ukazoval, že rádio je připojené, ale nefungovalo to. Ani to počasí.

A za tuto sluzbu si pytaju peniaze. Mne konci po roku ale uz si ju nepredlzim. Ked som na predajni vrvael, ze mi viac nesla ako isla tak ze vraj s tym sa neda nic robit. Hlavne , ze peniaze zobrat vedia.

Zdravím pánové, u nás update. Auto je online od 16.9.2020 vše vyřešeno přes email s milou paní asistentkou? Zatím tedy nefunguje počasí, zprávy a právní informace, ale nejspíš mají problém u sebe nekde na serveru. 

Jak psal @René Gőth po neúspěšném restartu Amundsenu jsem odpojil baterku a po zapojení byl stav stejný, čímž usuzuji, že v našem případě je problém někde u ŠA.

  • 2 týdny později...

Nevíte  někdo jestli  je možné mít k jednomu autu dva účty ve Škoda Connect ?

Upraveno od Johny Black

  • Autor

@Johny Black No v návodu k obsluze o tom nic není, že bz to šlo. Vzhledem k tomu, že se propojení dělá přes VIN vozidla, tak bych si tipnul, že to možné nebude. Jedině to vyzkoušet. Na webovém portále Škoda Connect provést ještě další registraci na jiné jméno (a samozřejmě také jiný mail). Otázka je, co se stane, jestli to VIN vozidla odpojí od předchozí registrace nebo jen portál upozorní, že vozidlo je již registrováno. Toť otázka.

To jsem zkoušel. 

Nabídne  to převedení vozidla na nového  uživatele . Puvodni uzivatel by byl odebrán. 

V infotaimentu to hlasi, ze   x y   je hlavni uzivatel .

 

 

Šedý globus update - po dvaceti dnech globusové šedi kdy už to celé bylo ve stadiu domlouvání návštěvy v servisu globus zbělal. Fakt by mě zajímalo, kde byl problém. Téměř tři týdny výpadku jsou na můj vkus docela dost a stejný problém 2x do roka mi na placenou službu nepřijde OK. Funkce hezký, ale když na to není spoleh?

 

Ve schránce mi včera přistál mail o údržbě:

36388637_connectudrzba.thumb.jpg.22e8b89955683670fdf45b4cbdfa7120.jpg

 

Jsem zvědav, jestli se s Scalou dožiju normálně fungujícího Connectu, kam počítám i každou chvíli odloginující se aplikaci.

U mě je šedo už od čtvrtku 1. 10. , ŠC mi od té doby nenačítá vůbec nic, ani v MT ani v PC. Ta samá zpráva o údržbě přišla i mi. To jako bude šedo až do 14. 10. ? To si dělají kozy?

Psal jsem na infoline, chtěli po mě parametry PC, verzi OS, prohlížeče, parametry mobilu, verzi aplikace a bůhví co ještě. Zdá se mi, že chybu hledají na špatné straně, soudruzi ze Škodovky..... Co je mi platné, že mi připsali 3 měsíce předplatného navíc, když to furt nefachá? 

Upraveno od Kolacek12

Mám pravidelně delší výpadky 17 dnů, 8 dnů, 8 dnů, ale teď aktuálně mám zatím (zaklepu) globus bílý. Od posledního výpadku jedu už 38 dnů, to je v poslední době rekord. Trochu se bojím, co přijde toho 13. a 14. - taky mám tu zprávu. Infolinka už mě nechce řešit, rovnou odkazuje na servis. Než se tam ale vždycky dostanu, tak to funguje.

Ahoj. 

Tak přidám svojí troškou....

Scala 1.6 Style, Proaktivní servis není problém, Vzdálený přístup ale i po ověření totožnosti v AS nejede a podle infolinky a ani nikdy nepojede. Prý jsem si nedokoupil a tím pádem v autě "něco" chybí... 

Z webovek to vypadá, že chybí max licence... 

Jo klasický problém u bolera. Automaticky to tam není a je to potřeba koupit s nějakým balíčkem. Jestli je tam jiná řídící jednotka nebo jiný hw těžko říct. Každopádně to zatím nefuguje a asi ani nebude. Sice už před rokem mi dealer volal, že to za chvíli budu dostupné pro všechny vozy a mělo to být informace přímo od škodovky, ale jak se zdá, tak ta chvíle je poněkud delší. Na druhou stranu, když si člověk vezme, že je to placená služba a jak spolehlivě funguje, tak myslím že není moc důvodů si nad tím zoufat :)

Poslední 3 dny se mi samovolně restartuje infotainment, dnes při cca 25 min jízdě dvakrát, zatuhne a pak restart. Už jste se s tím někdo setkal? A stále mi nejde ŠC, už víc jak týden.....

S infoline si dopisuju každý den, pořád problém předávájí na oddělení infotainmentu, kontrola v servise - vše OK:( Tak nevím, kde je problém....

Na 30. týden byla slibovaná aktualizace Amundsenu. Je 41. týden a zatím nic.

U nás proběhla aktualizace (nějakým zázrakem asi i úspěšně) asi před třemi týdny.

Tady se spis mysli slibovana “velka” aktualizace, kvuli ktere se musi do servisu a zmeni se i cislo FW v Infotainmentu. Je tam x veci co nefunguji jak by mely, takze nejaky update uz by fakt bodnul. 

Ty malý aktualizace ani nepočítám. Čekám na tu slíbenou velkou, aby konečně infotaiment fungoval, jak má.

  • 1 měsíc později...

Od 10. prosince končí ŠKODA Connect App a MyŠKODA App, budou sloučeny do jedné MyŠKODA. Pokud to bude funkční, tak to uvítám :D

obrazek.thumb.png.c8033eef7ebe96c33c2d555679083423.png

  • 3 týdny později...

Ahojte, tak trochu update v našem problému s connectem.

Vše funkční👍👍👍👏👏👏

Kdyžtak mrkněte do Vaše Scala/Tánina bílá moon scala😉🙂

 

 

  • 3 týdny později...
Am 9.10.2020 um 16:42 schrieb Kolacek12:

Poslední 3 dny se mi samovolně restartuje infotainment, dnes při cca 25 min jízdě dvakrát, zatuhne a pak restart. Už jste se s tím někdo setkal? A stále mi nejde ŠC, už víc jak týden.....

S infoline si dopisuju každý den, pořád problém předávájí na oddělení infotainmentu, kontrola v servise - vše OK:( Tak nevím, kde je problém....

mne sa to dialo vzdy ked som mal pripojeny ajfon cez smartlink, ale cim to bolo nemam sajnu

  • 1 měsíc později...

Zkoušel už si někdo dokoupit "Care Connect - Vzdálený přístup"? Jestli jsem to tady dobře pochopil, nemělo to jít u vozidel, která to neměla již z výroby. Škoda e-shop mi ten balík na rok ale nabízí, tak nevím, zda je chyba u nich nebo už to uvolnili.

hmm tak to je novinka. Taky to tam nově mám. Jako chcou za to teda docela dost :) Ale měl bych strach to přikoupit, dokud nebude nějaké oficiální info.

Poslal jsem dotaz na infolinku Škody, tak uvidíme.

Díky, pak sem hoď info. Nevím co si o tom mám myslet. Bylo mi řečeno, že u vozů co to nemají od koupi v základu to dokoupit nelze nepůjde. Pak po nějakém měsíci došla ještě od prodejce informace, že nakonec to půjde, že to ještě není oficiální, ale že mi dá vědět. Už je to víc jak rok a vědět mi nikdo nic nedal, nevyšla žádná oficiální zpráva, ale kdo ví :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.