Jump to content

Motor 1.0 TSI EVO


Pawouk
 Share

Recommended Posts

Zdravím, osobně jezdím se "starším" 1.0 TSI 85 kW v OIII, které má zalité kovové (litina?) vložky v hliníkovém bloku. S motorem vůbec nemám problém, výkon je víc než dostačující. Ale nové verzi EVO nějak moc nevěřím, právě kvůli té slaboučké vrstvě tvrdokovu v hliníkovém válci. Matně si vzpomínám, že s něčím podobným měl problémy Mercedes (nebo BMW?) - vrstva praskala. I soudržnost dvou různých materiálů při takovém zatížení, zejména u turbo litru může být problém. Nemá někdo info o testech těchto motorů? Díky.

Edited by will83
Link to comment
Share on other sites

Testy odolnosti budou až za x.let přeci jen než ty auta najedou 100, 150 tkm. Možná Autobild už má na test něco s EVO motorem, ale jeden vzorek nic neřekne. 

Nissan měl taky Nikasil ale u nafty taky to moc nevydrželo. Asi jen dodržovat servisní intervaly a kdyby se to po záruce vysypalo, doufat, že se škodovka podílí na opravě. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
V 28. 9. 2021 na 22:00, will83 napsal:

Matně si vzpomínám, že s něčím podobným měl problémy Mercedes (nebo BMW?) - vrstva praskala. I soudržnost dvou různých materiálů při takovém zatížení, zejména u turbo litru může být problém.

Za tie roky pokročila technologia tak snad sa to nebude opakovat a maju to zvladnute lepsie

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...