Martin 1212 Vloženo 21. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2019 (editace) Prosím o radu, motor se po chvili jizdy začne přehřívat a netopit, při vyměně termostatu beze změny. Tak sem vymontoval termostat a skusil sem nechat pruchod uplně otevřen- a vse je v normálu pochopytelně delší doba než se zahřeje a když dojde k 90° tak už drží teplotu a vše v normálu. Takže co jsem zjistil? Kdyby byla nefunkčni vodni pumpa držela by vodu a motor se dal přehřival i bez termostatu? Co je tedy špatně že termostat neotevře ? V servise mi nic moc neřekli diag. Bez zavad voda se nestraci ani olej. Editováno: 22. Prosinec 2019, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2019 nový termostat ještě neznamená funkční termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1212 Vloženo 22. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2019 před 4 hodinami, Wittmann napsal: nový termostat ještě neznamená funkční termostat Ano také sem si myslel, koupil sem hned druhý, oba kvalitní Mahle. Ale pořád to samé. Je možné že bych na termostat blbě nasadil tu přírubu a on se neotevřel ? Když se v te urcite teplote stáhne ta pružina a on otevře, přiruba by neměla mit vliv aby zustal zavřený říkám si nebo se pletu ? ?♂️?♂️ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 22. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2019 Kontrola vodní pumpy (možný poškození oběžného kola) asi není od věci, ale pravděpodobně bude fouklý těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1212 Vloženo 29. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2019 V 22. 12. 2019 na 22:30, Jarda-k napsal: Kontrola vodní pumpy (možný poškození oběžného kola) asi není od věci, ale pravděpodobně bude fouklý těsnění pod hlavou. Děkuji za info. Tak hold skusím udělat vodní pumpu s rozvodama a když problém setrvá tak to asi bohužel směrovat k tomu těsnění. Jelikož neni emulze na vičku a nic se nestrácí tak doufám že to muže bejt ta pumpa. Ale je to opravdu zajimavé že když sem zkoušel jezdit uplně bez termostatu s volným průchodem tak teplota krasne max 90° a auto i normalne topilo. Nasadím termostat zpět a hned to vaří a netopí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodzinek Vloženo 29. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2019 Z výfuku nevychází žádný kouř? Tím více by to ukazovalo na těsnění hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 29. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2019 Jde o to, že 90° teploměr ukazuje už když reálná teplota motoru je od 70° výše. Znamená to tedy, že motor bez termostatu nedosáhne teploty kdy se začne vada těsnění projevovat i když budík ukazuje 90°. V prvopočátku se poškozený těsnění pod hlavou začne projevovat tak, že při normální klidné jízdě motor normálně topí, ale jak se mu naloží, tak topit přestane a systém se začne tlakovat. Jak je ta slabá hadička do expanzky, jde přes ní za chodu motoru chladící kapalina zpět do expanzky? Zkus udělat pokus. Při ohřátým motoru (s namontovaným termostatem) stáhni tu slabou hadičku z expanzky a něčím ji ucpi. Na ten náhubek na expanzce nasaď jinou delší hadičku a druhý konec ponoř do nádoby s vodou. Nastartuj motor a trochu ho potůruj. Pokud budou z té ponořené hadičky stále unikat bublinky, je těsnění KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lašťák Vloženo 9. Únor 2020 Sdílet Vloženo 9. Únor 2020 Dobrý den, mohu se zeptat, jak to dopadlo s tím těsněním. Mám velice podobný problém. Auto občas netopí a dvaktát se přehřálo. Po zvolnění jízdy teplota spadla. Jinek na teploměru stálých 90. Topení zlobí cca měsíc, ale přehřátí až teď. Děkuji Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda.tovara@seznam.cz Vloženo 15. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2020 Zdravím, nevíte někdo co je to za problém když jedu trochu rychleji (120) začne mi stoupat teplota a musím zpomalit aby klesla na 90 a tak se to opakuje. Termostat? těsnění pod hlavou? Mám 1,9 77kw díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 15. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2020 Kamarad mel stejne priznaky u jine motorizace tedy a sekala se mu vodni pumpa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Smolík Vloženo 15. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2020 Ahoj, na kolik ti teplota vystoupa? Borci na RSach dosahují teploty klidně 120 °C v horkých dnech. Já na svoji O3 2.0 tdi 100-110 °C taky bez problému. Je to zcela normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2020 Nepleť sem jiné motory. A dost pochybuji, že je normální, aby při rychlosti 120 km/h ukazoval teploměr chladící kapaliny hodnoty přes 90°C... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda.tovara@seznam.cz Vloženo 15. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2020 Jízdu zvolním vždy když si všimnu že teplota leze nahoru takže podle mě by vylezla až ke 130 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Smolík Vloženo 15. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2020 před 35 minutami, Pawouk napsal: Nepleť sem jiné motory. A dost pochybuji, že je normální, aby při rychlosti 120 km/h ukazoval teploměr chladící kapaliny hodnoty přes 90°C... Neviděl jsem do jakého téma odpovídám, měl jsem za to, že dotyčný mysli teplotu oleje... Sory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 16. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2020 (editace) Priznaky u meho prodane auta... jizda po dalnici v limitu, teplota vody do cerveneho, po poklesu rychlosti na 80 km sla teplota dolu. Dle technika se kousla vodni pumpa. Po vymene novy majitel jiz problem nikdy nemel. Normalne budik 90 stupnu neprelezl nikdy. Editováno: 16. Srpen 2020, autor: Čečulák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.