Přejít na obsah

Chiptuning


Catexcavator

Doporučené příspěvky

před 15 hodinami, T.Piller napsal:

https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/skoda-karoq-karoq-2-0-tdi-cr-110kw

Já jsem se v lednu taky objednal, ale pak jsem to zrušil. A to hlavně z obavy straty zaruky. 5 roků to vydržím a pak se uvidí. Buď nové auto nebo chip. A vůbec si myslím, že výkon a spotřeba je dostačujíci a jsem spokojen. Když chci svižnou jízdu, tak převnu na sport.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám sice se zvýšenim výkonu na motoru zkušenosti, ale myslím si, že tuningem se moc na spotřebě neušetří. Spíš je to o těch konících ne vic. Tam, kde je třeba předjet a podobně. A syn má ovcu III a ta spotřeba oproti mému Karoqu je o litr až dva větší v prospěch 1,6. A to mame oba DSG. Tak ten tvůj si ještě určitě sedne, ale asi ne moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak mi to nedalo a koupil jsem PedalBox. Instalace je jednoduchá, rozpojí se konektor od plynového pedálu a mezi to se připojí zařízení. Nejsem žádný závodník, ale štvalo mne že ten motor je takovej chcíplej. A ejhle, ono to funguje, motor jde najednou krásně rychle do otáček. Má to celkem čtyři režimy nastavení.

pedalbox.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Pravda je ta, že reakce plynu je díky emisím čím dál horší. Ona se ale nezvyšuje citlivost, posunuje se dráha plynu. Takže třeba na 20% dráhy plynu je full.  A potom.... nic. Což jako regulace plynem třeba na sněhu moc nefunguje.  Potom s tím kdejaký lojza nemůže vyjet. Ještě , že sníh v poslední době není.  Navíc jednotka díky tomuto vyhodnocuje  disfunkci, protože pozná že je něco jinak, a dost často lehce podadaptuje hodnoty. Stejně jako u powerboxu. Proto jsem psal, že je to ptákovina. Lépe je když řidič adaptuje na auto a přizpůsobí se mu.  A jde to.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem změnit přes Caristu nastavení v položce "throttle response behavior" na tu druhou možnost a odezva na plyn je daleko lepší. Není to tak lenivé.
Ten powerbox jsem montoval sousedovi do jeho 140kW 4x4 Kodiaqa a hodně si jej chválil. Nejel jsem v tom však, tak nemohu posoudit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Máte někdo zkušenosti s profituning.sk ??? Mám motor EA 288 EVO (DTTC) a oni to v Atece udělali na 148kW a 431Nm, což mi přijde použitelnější než originál.

Na rovinu - výkonem 110kW TDI jsem zklamán. Ano, jet to jede, ale na nějaké bezpečné předjíždění extra ne. Motoru chybí hlavně vrch, kde je sw udušený - asi aby zvýraznili rozdíl u 147 (142) kW verze.

Možná budu někomu připadat mimo, ale jediné auto, ve kterém jsem jel a kde jsem si řekl, že výkon už je dostačující, že bych asi už ani víc nepotřeboval, byla upravená stará Corsa s váhou necelých 800kg a výkonem cca 250k. Tedy Karoq by při tomto poměru musel mít cca 530 koní 😀.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...