Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, Chtěla bych se zeptat co  dělát mám necelé dva roky "staré auto" a začal se mi loupat a prasat lak na střeše a dveřích od kufru reklamace zamítnuta- ukončeno to tím že  s fotky řekli že je to od trusu 

20200418_105819.jpg

To je modrá pacific? U této barvy totiž nic neobvyklého. Nenechat se odbýt. S autem zajet rozhodně do AŠ a sepsat reklamaci.

  • Autor

Jo je to  modrá pacific a právě to bylo řešeno v AŠ a reklamaci neuznali že je to má vina

dela mi to same... na lak je zaruka 3 roky, tak zkusit jiny AS. Mne to taky neuznali, ale ja to mam po 4 letech. 

Dvere a c sloupek jsem nechal opravit na vlastni naklady, haubnu nechavam byt, z dalky to ani neni videt... IMG_20200418_151220.thumb.jpg.5625cccf645ee037e2bb7b3b1abdfc8d.jpg

No fakt je že trus dokáže udělat pěknou paseku na laku ale nechce se mi věřit že lak popraskal od trusu to moje auto už by bylo bez laku a v červnu bude mít 5 let. Mám taky modrou pacific a zatím bez jediné praskliny a není týden kdy mi ho okřídleni šmejdi neposerou.

FB_IMG_1587245881204.jpg

FB_IMG_1587245910272.jpg

FB_IMG_1587245913113.jpg

No, ale Ty si určitě na svoje auto "pečlivka", je to vidět na těch sundaných ramínkách stěračů a ještě s polstrováním těch kovových konců proti poškrábání skla. Takže asi si ten lak taky nenecháváš posranej týdny ne? Ten trus je opravdu dost agresivní, vzpomínám si, jak jsem kdysi byl Fabií 14 dní v Chorvatsku (červená základní barva) a  tam mě na to neustále kadili ptáci sedící na fíku, kde jsem pod ním parkoval celou tu dobu (jinde nebylo v penziónu místo). Po návratu domů, jsem měl pak dosti práce a přelešťování, aby to nebylo vidět, docela fuška a tak i věřím, že to ten dlouhodobě neodstraňovaný trus dokáže narušit. Na druhou stranu je docela možné při dnešním všeobecném šetření na všem , že i ty laky nejsou kvalitou to, co dříve. 

Upraveno od DušanV

Ta modra barva je nejaka zakleta, 

vice mene vsechny starsi Fiaty Ducato v teto barve se loupou i pres origo lak. 

 

Mal som O2 v tejto modrej a ziadny problem s lakom nebol. Je ale pravda ze auto som osrate nemaval ?

  • Autor

To je právě ten problém že toto auto taky nebývá od trusu  ale AS řekl podle fotky ze to tak je a že reklamaci neuznávají 

Obrátit se na vyšší instanci s tím, že nesouhlasíš s verdiktem reklamace.

  • Autor
před 6 minutami, headerTDI napsal:

Obrátit se na vyšší instanci s tím, že nesouhlasíš s verdiktem reklamace.

Jo jo je to v řešení  nemíním to tak nechat 

Něco podobneho jsem už řešil a celkem bez problémů. Pokud je to ještě v záruce tak je to vůbec sranda ..

Docela síla s popraskaným lakem. Pokud ŠA tvrdí že je to vina uživatele, zdůvodnili to nějak? 

Argumentoval bych, pokud tvrdí, že je to Tvá chyba, proč se stejně jak neloupe v přední časti střechy a nebo na kapotě motoru, popřípadě TV ZNOVA v 19.30 hod. Rey s Luckou udělají Škodovce se Tvým problémem zadara reklamu?

Když tim pohrozíš, za týden máš střechu v lesku? Moje osobní zkušenost přímo se Škodovkou v MB.

Hele byl bych opatrný s tím arogantním postupem. Znám spoustu expertů co takhle ba ne naběhli a zrovna stejným způsobem je vypakovali. Chce to jednat slušně, s respektem, mít věcné argumenty. A nenechat se vysírat. To zkouší většinou autorizaky protože se s tím nechtějí zabývat.

  • Autor

Nezdúvodnili to prozatím nijak zatím nemám nic v ruce bylo mi to řečeno přes telefon 

A zatím to řeším slušně  a ano je to řešeno v místě kde auto bylo kupovane 

Mel jsem to opryskane z boku na dverich a skrz cely C sloupek. Na ty mista ptaci fakt neserou. Na strese zatim nic a haubna je nejspis i od bordelu, co lita za jizdy ze silnic... 

U me to bylo s reklamaci jednoduche. Auto starsi jak 3 roky, takze sorry. 

Jinak posrate od ptaku to mivam malokdy ale na druhou stranu auto myju tak jednou za pul roku.

před 21 hodinami, AlenaK napsal:

Nezdúvodnili to prozatím nijak zatím nemám nic v ruce bylo mi to řečeno přes telefon 

A zatím to řeším slušně  a ano je to řešeno v místě kde auto bylo kupovane 

 No a to tedy nemáš opravdu  nic písemného v ruce? Přeci standartní postup je, že auto dovezu do servisu, nahlásím závadu, nechám si napsat protokol, přejímací list, či jak se to oficiálně jmenuje, no a pokud to nechtějí opravit, třeba, že podle nich na to nemáš nárok, tak ať Ti to do toho protokolu dají písemně, ne? Pokud nechtějí dát nebo  sepsat žádný papír, tak si nechám zavolat vedoucího prodejny/servisu, ono i v dnešní době existuje něco jako bývalá "kniha přání a stížností", nebo něco podobného. Jinak to bude  jen tvrzení proti tvrzení a podle telefonického hovoru/odpovědi se nic nedá normálně dokázat. Já jsem takhle kdysi reklamoval v záruce závadu, odmítli mne a já si nechal tu odmítavou odpověď napsat do toho protokolu. Pak jsem ten protokol oskenoval a s dotazem na řešení, poslal okamžitě na infolinku Škodovky, no a hned na druhý den mě nasraně telefonovali z toho servisu ať jim tedy auto přivezu na opravu a udělali to, jen se nedej  ojebávat.  Ano jednat pokud možno né sprostě, ale tvrdě a na vše mít papír, jen telefon je v dnešní  době k ničemu.

Upraveno od DušanV

  • Autor

Protokol první mám a pro druhý stim rozhodnutím si jedu  

OK, pak doporučuji jednat dle postupu, jak jsem to dělal já, ta infolinka Škodovky musí tyhle podněty řešit, takže určitě někdo ze Škodovky se na tohle bude v tom autorizáku dotazovat. Tedy bude se to řešit na pokyn tzv. shora (a to servisy obecně nemají moc rády),  samozřejmě ještě to nemusí být zárukou úspěchu pro tebe, ale nebudeš to mít určitě jen shozené pod stůl od servisu.

  • 2 týdny později...

Ono je to dvojsečné. Vyšší moc bude nadávat servisu, že zákazníka odbyli ale v případě kdyby to zákazníkovi rovnou opravili, tak bude vyšší moc nadávat že to servisu neproplatí, protože mají zprvu zkusit zákazníka odbýt ?

S takovými závadami to je prostě na dýl, no a proto třeba já jiný věci neustále odkládám než se s nimi hádat ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.