Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj. 

Dnes jsem zjistil na stránkách škoda, že mám na auto svolávačku.

Údajně něco ohledně nějaké komunikace čidel kolem DPF nebo co. Takhle nějak mi to technik popisoval. 

Na funkci to prej nebude mít vliv.

Nicméně už jsem objednán na přehrátí softu. Ráno přivezu a po obědě vyzvedávám. Předpokládám, že je to zdarma. 

Mám MR2016, Motor 2.0TDI 110kw CRMB 

 

Pokud už to máte někdo zasebou dejte vědět, zda se něco nezměnilo v chování auta.

Vloženo

Ahoj, zítra vyzvedávám kolem 16 hodiny auto ze servisu, mimo jiné také včetně svolávačky. Stejná motorizace, stejný kod motoru. Tak dej případně také vědět :) 

 

Třeba to ovlivní časté regenerace DPF kterými jsou CRMB známi. 

Vloženo

Na stránce https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz jsem zadal VIN mého CRMB r.v.2015 a odpověď "Vážený zákazníku,
pro zadaný VIN kód svolávací ani servisní akce ŠKODA aktuálně neprobíhá."

Vloženo

Tak nějak nevím jestli tam jezdit na tu svolávačku, aby to nemělo nějaký negativní vliv na motor.

https://forum.skodahome.cz/topic/133595-dieselgate-kauza-diesel%C5%AF-vw/page/55/?tab=comments#comment-2493814

Vloženo

Dnes jsem se objednal. Ptal se na důvod svolávací akce a jedná se o úpravu řídící jednotky. Konkrétně mi paní neodpověděla, že nemůže otevřít zprávu ze ŠA. 

Vloženo

Akcia má názov 23AX. V popise akcie je písané niečo v zmysle, že u dotknutých motorov TDI môže dôjsť k stárnutiu katalyzátoru a tým pádom k zvýšeniu emisii v zahrievacej fáze motora. Akcia slúži na preprogramovanie RJ motora a údajne nijak neovplyvní spotrebu ani výkon.

Vloženo

Zdarec. Mám taky CRMB 12/2015 a taky mi po vyhledávání mého VIN vypsalo že se mám dostavit:  

Vážený zákazníku, dle zadaného VIN kódu xxxxxxxxxxxxxxxxx byla nalezena svolávací či servisní akce pro váš vůz.

Kontaktujte co nejdříve svého autorizovaného servisního partnera, který vám poskytne všechny potřebné informace a služby , aby byla zajištěna bezpečnost a funkčnost vašeho vozu. Pokud potřebujete další pomoc, obraťte se na "Zákaznickou linku zákazníka ŠKODA

 

Má už někdo po aktualizaci software? Prosím napište o co přesně jde a jak se auto chová s aktualizovaným software... Dík.

Vloženo (editace)

Tak jsem včera vyzvedl auto po přehrátí sw.

Na první dojem je motor v nižších otáčkách méně hlučný a víc udušený.

Ale možná jsem jen citlivý posluchač a funguje i placebo, těžko říct.

Cestou domů proběhla i regenerace uvidíme kdy bude další.

Zmínil jsem se i o častých regeneracích, tak přijímací technik říkal, že je to u tohohle motoru normální a technik co mi auto vydával tak mi doporučoval nucenou regeneraci u nich....

 

Přidávám i screeny před i po z VAG DPF, je tam vidět číslo nového sw

 

Screenshot_20201102-075419.png

Screenshot_20201102-165827.png

Screenshot_20201102-171638.png

Editováno: , autor: Vápno
Vloženo

Tak přidávám moji zkušenost po aktualizaci SW a to ohledně regenerace DPF-ujeto 350km a zatim bez regenerace.

Pevný interval aktualizuji ale už tohle je určitě pozitivní zpráva, vzhledem k tomu, že dříve jsem regeneroval, resp. filtr co cca 180-200km.

Vloženo

Zajímavé, chtěli sundat NOx, zřejmě hlavně v zahřívací (homologační ...) fázi, a to u těhle motorů bez AdBlue udělaj jen větším využitím EGR nebo přidáním nafty pro sundání teplot hoření, což by zákonitě mělo vézt k větší produkci PM. Ona platí pro tyhle dvě emisní položky nepřímá úměra, čím méně při spalování produkuji NOx, tím více se vytváří PM, a zase naopak ...

Vloženo

Já jsem to zkoumal o víkendu. Regenerace proběhla asi po 220km. Něco bylo po městě něco mimo město a kousek dálnice. Ale co jsem se všiml, a je to asi zásadní, tak se při jízdě po dálnici dává sem tam post injection, takže filtr si drží teplotu přes 300 stupňů a dochází i k pasivnimu vypalování. Ve městě to nedělá. Takže ten kdo jezdí jízdy po dálnici tak bude vypalovat později.

Další změna je, že než proběhla regenerace tak jsem měl vypočtený množství sazí přes 90 procent, to se nikdy předtím nestalo a vždycky to spustilo množství sazí naměřených s tím, že vypočtený byly třeba jen 60 procent. Takže jednotka asi teď vypočítává trochu líp jak moc ten motor kouří.

A ještě jedna věc, ukazatel řazení na displeji teď ukazuje zařadit až třeba ve 2500ot hlavně u 1,2,3 kvaltu, nevím jestli to bylo i předtím nikdy jsem se podle toho neřídil, ale myslím si, že to tak nebylo.

 

Jsou to pouze moje postřehy a ruku do ohně za  ně nedávám.

Vloženo (editace)

Jsem jediný kdo po přehrání SW řídící jednotky zaznamenal absolutní zhoršení v chování převodovky DSG ?

Na Sko to při zpomalování už vůbec nechce podřazovat a řadí to vyšší stupně mnohem rychleji (nedrží motor v otáčkách). V S módu při 60kmh klidně šestku. Šílené. Servis tvrdí, že v autě je vše správně...

Editováno: , autor: skejpa
Vloženo

Dobrý den, taky by mě zajímalo, zda má někdo negativní zkušenosti po přehrání SW.

Já byl včera na pravidelné prohlídce a také mi to přehráli. Dnešní cesta do práce s vyšší

spotřebou o cca 0,7l, pocitově mi příjde, že auto i méně táhne. (těžko to nějak změřit).

OIII, 2.0 TDI, 2018

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...