Publikováno Listopad 2, 20204 r Ve výbavě Style je automatická klimatizace Climatronic která se ovládá přes dotykový displej což mi nevyhovuje. Myslíte že by bylo možno u dealera na nějakou výjimku změnit konfiguraci vozu tak, aby u výbavy Style dali ve výrobě do vozu mechanickou klimatizaci? Klidně bych si za to i připlatil, protože ovládání tlačítky mi více vyhovuje. Upraveno Listopad 2, 20204 r od asdf7890
Listopad 2, 20204 r No tak to tedy silně pochybuji. Logisticky těžko, kdyby si každý řekl o nějakou i jen malou individuální konfiguraci nad rámec daného , tak při té hromadné výrobě stovky a tisíce aut denně, by to pravděpodobně nešlo ukočírovat. Individuálně konfigurovat nad rámec základní nabídky možná tak u Ferrari, Bentley apod., ale tam si za to samozřejmě zaplatíš ranec peněz a je to i součást image značky, která si to může dovolit. Na druhé straně při tom jejich menším počtu vyrobených vozů a jejich ceně, proč ne. Pokud by to šlo u VW AG a jeho společností, tak hluboce smekám kloubouk, ale nevěřím tomu, že to jde, tedy to co požaduješ.
Listopad 2, 20204 r To asi nepůjde a přesně z toho důvodu, že jsou pro mě některé fičůry nevyužitelné a zbytečné jsem do Scaly nešel a vzal výběhový a zastaralý Rapid style+. Každý by se smál verzi scaly Junior, ale já bych si do něj konfiguroval co potřebuji a "individualizoval." Už se jakémusi návrhu juniora na netu vysmívali. Upraveno Listopad 2, 20204 r od ben06
Listopad 2, 20204 r Tak to určitě nejde k tomu se váže více věcí jedno auto nikdo neudělá. Tohle dělají pro policii, letiště ale mají stovky aut
Listopad 2, 20204 r Když nejdou ani jiný pneumatiky definovat (třeba celoroční...), tak změna infotainmentu je jistě nereálná.
Listopad 2, 20204 r Automaticku klimu ovladas cez nastavovanie pod displayom. Tak isto manualnu. Ak sa nemylim v manualnej musis cez display nastavit smer fukanua.pri automatickej stlacis auto rezim a do menu nemusis ak nie si velmi narocny a detailista. Klima a kurenie ma scala celkom slusne odladenu a moje obavy nutnosti ist do menu pri kupe sa nepotvrdilu
Listopad 2, 20204 r Autor V manualni klimatizaci se rychlost ventilatoru ovlada otocnym koleckem. Smer foukami se ovlada taky otocnym koleckem (ma 4 polohy). Takze u manualni klimatizace neni zadne ovladani pres displej. Automatickou klimu jsem nikdy nemel. Nevim jestli je ve Scale lepsi mit mechanickou nebo atomatickou (s nevyhodou ovladani pres displej) klimu. Co myslite?
Listopad 2, 20204 r Nehrabu na ni teď přes zimu, ale v létě dost často, venku 30°+ a uvnitř nechám taky 21° jako teď v zimě? Já teda ne.
Listopad 2, 20204 r Jde to řešit objednáním základní řady "Ambišn" a pak vše dohazet do výbavy Style, ale ta cenovka si myslím bude o dost vyšší, že si ještě rád necháš automat. :-)
Listopad 3, 20204 r V 2. 11. 2020 na 21:11, asdf7890 napsal: Automatickou klimu jsem nikdy nemel. Jejim principem je prave automaticka regulace. Reaguje podle nekolika cidel vcetne intenzity svetla. Vjedes do tunelu a prestane tolik chladit. Temer jakykoli manualni zasah je kontraproduktivni. Asi nejhorsi je menit ji smery vzduchu nebo "vypinat" klimatizaci s vidinou nejake uspory. Jsou take lide, kteri si mysli, ze kdyz po startu nastavi 28 stupnu, tak ze se zatopi driv. V realu je nejlepsi uziti takove, ze nastavis stupne a hotovo. Za me jsem od roku 2008 mel jen tri pripominky. Prvni je vyresena tim, ze jde zvolit "hladina", kolik vzduchu dovnitr jde. Jeste v Roomsteru se mne stavalo, ze pri plnem obsazeni bylo vydychano. To ted jde nastavit - intenzita se porad meni podle okolnich podminek, ale clovek si vybre, jestli ma Climatronic foukat vice, normalne a nebo malo. Podle toho pak reguluje teplotu vhaneneho vzduchu tak, aby dosahl ciloveho stavu. Druha pripominka - obcas (ale neni to casty jev) se muze stat, ze napr. pri delsi jizde vychodnim smerem pri zapadu slunce sice pere dovnitr slunicko, ale svetelny senzor je ve stinu. Pak je potreba hrabnout do teploty a pomoct s vnimanim sveta. Treti pripominka - teprve u posledniho auta resim to, ze auto za urcitych teplot nevetra tak, jak bych si predstavoval. Nevim, jestli je to ulitba "ekologii" nebo vada. Jinak je Climatronic super vynalez.
Listopad 4, 20204 r Nejen climatronic u koncernu, ale obecne lze dnes rici, ze u vsech vyrobcu je tohle jiz vychytano a neni duvod volit manual. K tomu si pridejte vyhrev predniho skla a mate klid od mlzeni a podobnych problemu 👍.
Listopad 4, 20204 r Vyhrev okna by som zvazil. Mne osobne vyhrev okna vadi. Myslim tie drotiky a hlavne v noci, ked idu oproti auta je to pre moj zrak doslova neprijemne. Ale zdorazdnujem, to sklo zalezi od citlivosti cloveka. Ja mam dioptrie odstranene laserom, takze mam citlivejsi zrak na svetlo. Ale to, ze sa nezahmlieva okno je pravda a v tom to ma plus. Nestava sa to vsak ani pri AC v auto rezime. Ak vyhrievane celne sklo, tak do buducna uz len bezdrotove, to novsie co davaju teraz v urcitych autach. Upraveno Listopad 4, 20204 r od csabac
Listopad 4, 20204 r @kitrab scala MR 2019 ma drotiky. Neviem ako novsie. Pytal som sa minuly rok v skodovke, ci nebude celne s foliou a odpovedat nevedeli. Dal by som ho vymenit ak by bola taka moznost a dalo by sa miesto drotikoveho. Foliu mali v tej dobe len VW a neviem ci nie S3 od skodovky. Upraveno Listopad 4, 20204 r od csabac
Listopad 5, 20204 r Mám najeto se Scalou s Climatronicem přes 30tis km a do menu infotainmentu jsem kvůli klimatizaci nemusel ani jednou.. takže bych se toho fakt neobával :)
Listopad 5, 20204 r Otazne je, ci sa da vymenit potom sklo s dratmi za sklo s foliou ak by prislo i do scaly. Upraveno Listopad 5, 20204 r od csabac
Listopad 5, 20204 r 1) neřeš nesmyl, na automatické klimě budeš točít tak maximálně kolečkem teploty - upřímně, sáhl jsem na něj celkem 2x ve dvou autech za posledních 5 let 2) drátky nevidíš, respektive vidíš, ale zvykneš si na ně a nevnímáš je, měnit cíleně za folii (pokud by byla) je nesmysl
Listopad 5, 20204 r @LiveBomb nie je to blbost, ak to namaha zrak.niekomu nemusi, mne to vadi. Sklo je bez tak trafene, tsk by to slo na poistku
Prosinec 15, 20204 r @LiveBomb souhlasím, na automat jsem sahl pouze jednou a to po koupi vozu😄👍 Drátky ve skle jsem měl v S2FL a mohu říct že větší sračku vymyslet nemohli, jak píšou kluci, leskne se to proti slunci a v noci v zimě od světel protijedoucích vozidel, ještě když pořád ostřikuje solanka a srajda z cesty je to cesta do pekel.Šíleně to unavuje oči.🥵 Za 160 000 km a 4 roky s drátky nikdy více! Fólie to je jiná liga, beru všemi 10! Kdyby ji ovšem do Scaly dávali... Co tady popisuje @bojler třetí připominku, kdy za určitých okolností climatronic nevětrá jak má není problém Scaly, ta nemá automatickou recirkulaci, kterou jsem v Superbu a Arteonu ihned vypl. Jinak tedy jedině Climatronic! Tatík co má fabku s manuální klimou od května neustále bečí že si měl příplatit za Style s climatronicem.👍 a to tu fabku od května sotva zajel (1800km)😄 nj důchodce a jeho rally špitál, kaufland a domů😄 Upraveno Prosinec 15, 20204 r od xtrack
Prosinec 16, 20204 r Problem climatronicu v F3 je, ze oproti Climatronicu v S3 je neskutocne hlupy :) To znamena, ze tepelna pohoda sa dosahuje divnym sposobom, kedy niekedy je v aute prilis teplo a niekedy prilis zima. Jednoducho pri automatike som v F3 nuteny castejsie tocit koleckom teploty.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.