ministry078 Vloženo 19. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2020 Zdravím. Občas sa mi neaktivuje tempomat. Problem sa objavuje sporadicky raz za čas po naštartovaní, že nie je aktivovaný. Nepomôže prepnuť páčku. Len keď vypnem zapalovanie a znovu zapnem, tempomat je už potom aktívny aj počas celeho dňa. Vadná páčka to nebude, pretože to by robilo stále. Dnes som počas pomalej jazdy po meste vypol motor, nasledne naštartoval a tempomat nabehol. Diagnostika neukázala žiadnu vadu. Máte niekto podobný problém ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dusan SK Vloženo 19. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2020 Robí my to stará AUDI A6, tempomat sa my spusti az po zahriati motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tumara Vloženo 7. leden 2021 Sdílet Vloženo 7. leden 2021 (editace) Stává se mi úplně to samé. Infotainment nehlásí ve stavu vozu žádný problém, nikde se nerozsvítí žádná kontrolka a tempomat prostě nefunguje. Po opětovném nastartování vše funguje. Diagnostika mi píše tyto závady: Adresa 01: Motor (J623-DFHA) Labely:. SVO\04L-907-309-V1.clb Řídící jednotka SW: 04L 906 026 RA HW: 04L 907 309 P Díl: R4 2.0l TDI H26 6580 Revize: B4H26--- Kódování: 0125003A04761D083000 2 závad nalezeno. 17165 - Datová sběrnice; přijatá chybová hodnota U1123 00 [039] - - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 3 Kilometry: 16667 km Datum: 2020.11.13 Čas: 17:42:33 Otáčky motoru: 1192.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 24.7 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: 1 °C Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C Okolní tlak vzduchu: 980 mbar Napětí svorky 30: 11.080 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Varianta ACC-Bits 0-7: 2 Spínač regulace rychlosti-Bits 0-7: 2 Spínač regulace rychlosti: ovládání-Bits 0-7: 0 Spínač regulace rychlosti: ovládání-Bits 0-7: 33 Varianta ACC (kódování)-Bits 0-7: 3 Zrychlení: 0.000 m/s˛ 34260 - regulace rychlosti jizdy-tendence P0568 00 [039] - signal-chybna funkce Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 17 Kilometry: 16667 km Datum: 2020.11.13 Čas: 17:42:33 Otáčky motoru: 1205.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 25.1 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: 1 °C Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C Okolní tlak vzduchu: 980 mbar Napětí svorky 30: 11.080 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Stav motoru: COENG_RUNNING Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Adresa 13: Regulace odstupu (J428) Labely:| SVO\2Q0-907-572.clb Řídící jednotka SW: 2Q0 907 572 Q HW: 2Q0 907 572 B Díl: ACCCONTIMQB H03 0342 Kódování: 320467CB5CFF8728749C814580408700000000000000000000 2068 - Datová sběrnice; přijatá chybová hodnota U1123 00 [009] - - [FAULT_TSK_IRREV_FAIL] Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 3 Počítadlo resetů: 127 Kilometry: 16667 km Datum: 2020.11.13 Čas: 17:42:34 Napětí svorky 15: 11.2 V Teplota řídicí jednotky: 11 °C Rychlost vozidla: 0.00 m/s Podélné zrychlení: 0.00 m/s˛ Adaptivní regulace vzdálenosti: stav: ACC_Off_MainSwitch_Off 2127 - Datová sběrnice; přijatá chybová hodnota U1123 00 [009] - - [FAULT_OP_FAIL] Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 4 Frekvence závad: 3 Počítadlo resetů: 127 Kilometry: 16667 km Datum: 2020.11.13 Čas: 17:42:34 Napětí svorky 15: 11.2 V Teplota řídicí jednotky: 11 °C Rychlost vozidla: 0.00 m/s Podélné zrychlení: 0.00 m/s˛ Adaptivní regulace vzdálenosti: stav: ACC_Off_MainSwitch_Off Editováno: 7. leden 2021, autor: tumara Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tumara Vloženo 12. leden 2021 Sdílet Vloženo 12. leden 2021 Doplňuji aktuální informace. V pátek 8.1. jsem byl v autorizáku kvůli reklamaci. Udělali si diagnostiku a teď čekají na vyjádření Škodovky, jak to mají řešit. Myslí si, že to bude páčkou. :-|. ACC dnes ráno opět nefungoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dusan SK Vloženo 17. leden 2021 Sdílet Vloženo 17. leden 2021 Ahoj, daj vediet ako si dopadol, zacalo mi robit to iste uz asi 3 x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danusa Vloženo 17. leden 2021 Sdílet Vloženo 17. leden 2021 To iste u nas. Niekedy tempomat naskoci az to opatovnom nastartovani. V lete to bolo OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tumara Vloženo 29. leden 2021 Sdílet Vloženo 29. leden 2021 Ve čtvrtek jsem byl v servisu a vyměnili mi páčky s řídící jednotkou volantu: Původně jsem tam měl: 5Q1953521DH nahradili je za 5Q1953521LC. Takže teď to budu testovat, protože závada se celý týden před výměnou neprojevila. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dusan SK Vloženo 4. Únor 2021 Sdílet Vloženo 4. Únor 2021 (editace) Tak už mam aj ja po výmene packy tempomatu, mali ju na sklade a po diagnostike to hneď vymenili. Nadobudol som pocit, že tato zavada nie je nic neobvyklé. Editováno: 4. Únor 2021, autor: Dusan SK 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ministry078 Vloženo 11. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 Zdravim. Takže prvý krát mi dali tú istú, ale novú jednotku značky VALEO, aká tam bola aj pôvodne - žiaľ foto nemám :( Páčky mi nechali pôvodné. Po jednom dni, ten istý problém, tempomat sporadicky šiel a nešiel. Navyše, keď sa neaktivoval tempomat, tak nefungovala ani trúba :) Akonáhle som motor zhasol, trúba začala trúbiť :) PS: Stírače stírají :)))) Objednali preto inú značku a po ďalšej návšteve mi založili novú jednotku + nové páčky. Tempomat po 2 týždňoch zatiaľ ide bez chyby, trúba funguje tiež. Prikladám fotky novej jednotky aj páčok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaPr Vloženo 19. Únor 2021 Sdílet Vloženo 19. Únor 2021 Řešil jsem taky tento problém. U mně když nešel tempomat nešla ani houkačka. Škodovka o tom ví - prý se to projevuje v chladných oblastech. Pokud je při startu nižší napětí, původní podvolantová řídící nenaběhla korektně a neumí se restartovat - bylo nutné zastavit vypnout motor, znovu nastartovat. Následovala výměna páček s podvolantovou řídící jednotkou za páčky a řídící jednotku z Octavie. Od té doby bez problémů. Teď je vše OK. Asi jich teď mění hodně - na řídící jednotku jsem čekal víc než týden. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svanda.frantisek Vloženo 17. Duben 2024 Sdílet Vloženo 17. Duben 2024 Dobrý den, nějaké další novinky v tomto tématu ? Mám kodiaq 2019 a stejné problémy. Pomůže tedy vyměnit podvolantovou řídící jednotku ? Páčky jsou také nutné ? Jaká je cena dílu ? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Duben 2024 Sdílet Vloženo 17. Duben 2024 Měli jsme stejný problém na Karoqu, nakonec byla na vině špatná baterie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paolo.007 Vloženo 16. Srpen 2024 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2024 Tak mě to občas taky dělá, přepnu a páčka hned skočí do druhé polohy a na maxidotu hláška 👇 a nejde, někdy to je v poho, možná vadný polohovací přepínač 🤷♂️ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 16. Srpen 2024 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2024 To, že nejde tempomat a svítí kontrolka může mít hromadu příčin, Od páčky, přes závadu v senzoru nebo kameře, závadě v motorové jednotce, snímači otáček kol atd atd. Tempomat je na tomhle všem "závislý". Bez diagnostiky je vaření z vody. V diagnostice je většinou závada konkrétní věci a hromada komunikačních závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.