Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, řešili jste někdo trvalé vypnutí start-stop nebo je třeba to při každě jízdě deaktivovat?
Díky
 

Upraveno od zott

Kodovat nejde :(

Rozpoj konektor u "-" pólu baterie. Současně se přepne "inteligentní" nabíjení (na max. 80%) autobaterie na konvenční nabíjení na 100%.

d-c-jednotka.jpg

... já jsem se někde dočetl, že je na to připojen filtr pevných částic nebude to hlásit poruchu ?

  • 1 měsíc později...

To pouhé rozpojení konektorů zní v dnešní přetechnizované době až podezřele... opravdu je to takhle snadné? 

Co na to diagnostika?

 

btw: Teď mi říkal kolega, co má Mazdu 6, že když jede se zapnutým start-stopem tak motor používá palivovou mapu pro eko režim a je výrazně línější, než když hned po startu auta SS vypne... nepozorovali jste tohle i u O4?

Je to tady ten konektor viz fotky. Stačí odpojit. Testuju měsíc a zatím bez problémů. Je potřeba jen sem tam zapojit aby se stáhly aktualizace.

image.thumb.jpeg.6dcb9a44df59311e768c61b35b29a514.jpegimage.thumb.jpeg.c2d81311e487ae30e7bdf81b0dd4040f.jpeg

Zajímalo by mě, jestli se spustí nezávislé topení, když je konektor rozpojený.

Obávám se, že ne.

Přesně tak, nezávislé topení nebude fungovat. 

OIII,SIII normálně Webasto funguje i po odpojeném konektoru-tedy vyzkoušeno do 2018

Bavíme se ale o O4 budu citovat (vyzkoušené to nemám) „Popsaným odpojením systém vozu ztrácí informaci o kapacitě nabití případně stavu baterie. Kromě toho, že důsledkem tohoto zákroku zákazník přichází o komfortní funkce, jakými jsou například nezávislé topení nebo aktualizace softwaru infotainmentu, ovlivňuje tento stav vozu i bezpečnost posádky. Kombinace staré, vybité nebo poškozené baterie a velkého zatížení palubní sítě „spotřebiči“ (klimatizace, dobíjení externích zařízení, využívání infotainmentu, elektronika řízení, asistenční systémy) může vést při případném vyhýbacím manévru vozu za podpory ABS a ESP ke skokovému zvýšení odběru proudu. Tím dojde k poklesu napětí v palubní síti a následovat může výpadek funkcí a komunikace mezi řídícími jednotkami,“ říká Pavel Jína, tiskový mluvčí Škoda Auto Česká republika."

 

ODKAZ

Upraveno od JanekJankovic

Sorry,u O4 nevím.

  • 1 měsíc později...

Já to vytáhl u Scaly před rokem a pohoda. Inteligentní nabíjení jen ničí baterii a start stop je o nervy. Ty reklamní kecy "tiskového mluvčího" vůbec neřešil - nedávají smysl.

Mám to tak stejně několik měsíců a pohoda...

  • 2 měsíce později...

Mám normálně odpojeno přes PC.

Ola, trosku blizsie info ?

  • 3 týdny později...

Prý se to musí rozpojit na vícero místech, není to práce pro každého, musí vědět, co dělá. Takových je celkem málo. Pokud by se někdo uvolil, mám RS a mám zájem o sw vypnutí.

  • 3 týdny později...
V 21. 1. 2021 na 12:46, JanekJankovic napsal:

Je to tady ten konektor viz fotky. Stačí odpojit. Testuju měsíc a zatím bez problémů. Je potřeba jen sem tam zapojit aby se stáhly aktualizace.

A najde to aspoň ty aktualizace i s rozpojeným konektorem, abych věděl, že je nová aktualizace a mám ho zapojit pro stažení?

V 7. 7. 2021 na 0:09, Austin napsal:

Prý se to musí rozpojit na vícero místech, není to práce pro každého, musí vědět, co dělá. Takových je celkem málo. Pokud by se někdo uvolil, mám RS a mám zájem o sw vypnutí.

Nemusí. Je to jeden kabel a zvládne to každý. Viz moje foto výše. Jinak aktualizace se stahují i když to je odpojeno, takže pohoda.

Upraveno od JanekJankovic

  • 2 týdny později...

Od poslední aktualizace SW odpojený konektor na baterce a zatím bez jediného problému infotaimentu😉👍

  • 2 týdny později...

NO a máte bufík? co jsem četl, tak to vyřazuje funkci bufíku a to je 6 měsíců v roce nežádoucí...

Bufík je "webasto" nezávislé topení...

 

stačí čítať toto vlákno a odpoveď tam máš dávno hneď v prvých odpovediach...

  • 4 týdny později...

Mám takový pocit že to odpojuje i předehřev, jestli tam nějaký mám, protože se zapojeným kabelem se zahříval motor hodně rychle a teď mu to pár kilometrů trvá. Ale mám to odpojené než bude SW řešení :) O4, 2021, 2.0

Ak myslíš PTC ako predohrev, tak v týchto aktuálnych teplotách aj tak sa nespúšťa ešte.

  • 3 týdny později...

Zkusil jsem taky odpojit kablík ( netuším jestli správný) a po kilometru vyskočila hláška. Jako jezdit stále s hláškou a co nevidět zase závolá servis, že má v systému závadu … Zapojil jsem zpět.

 

7988B384-06C4-40B9-93F3-92500D7770CE.jpeg

D72C7767-6897-4189-AE77-7659173A1A29.jpeg

8EF13265-9667-4F13-9186-660AB50778F4.jpeg

To mi nedělá. Vždy jen vyskočí na cockpitu hláška "závada start stop" a za 3 vteřiny zmizí. Mám to odpojené už tak půl roku a žádný problém.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.