Přejít na obsah

výměna hydroštelů


Zdend

Doporučené příspěvky

Zdravím škodováky, 

Mám fobii 1,4mpi 50kw, nalítáno cca180tkm, servisuji si ji celou dobu sám, auto lítá jak závodka, pravidelně ji při delších cestách potrápím i přes 4500ot, krásně živá oproti jiným stejným, s kterými jsem měl tu čest se svézt. Ale abych se zbytečně nerozepisoval, jak to mám ve zvyku, stal jsem se nyní také majitelem onoho cvakavého zvuku, tím nemám na mysli klepavý zvuk ventilů po nastartování, který po pár vteřinách zmizí, když se hydra zaplní olejem při studeném motoru co delší dobu stál. Hlasité cvakání jsem zpozoroval při volnoběhu se stojícím vozidlem, cvakalo to takovou dobu a když jsem přijel domů, párkrát to cvaklo. Zajel jsem na dvůr, že zkouknu odkud podezřívavý zvuk vychází a od té doby se strachy asi někam schoval a už se neukázal. Měním olej co 10tkm, leju 10W40, koukám jen na specifikaci a značku jsem nikdy neřešil, jen ty nejlevnější co byly k mání. Olej nežere. Tak jsem zvědavý, co se z toho vyklube a kdy to budu nucen řešit. V plánu mám výplach motoru s výměnou oleje, až nadejde čas a uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Je vonku, ale klasicky tahat von fakt nesiel a ani by nebol siel. Vsetkych 7 slo vonku relativne lahko, niektore len na magnet, niekorym rom trocu pomohol ale tento ani nahodou... Dostal som ho von po niekolkych hodinach, musel som si vyrobit pripravok a to som uz myslel, ze bude musiet ist von motor a vackovy hriadel....

 

Najskor som rozobral druhe zdvihatko, prevrtal M6 to tej "vlozky"(zachranil ma sused strojar, je to kalene ale nastastie sa mu to podarilo prevrtat), vlozil srobovicu a zaistil 2xM6 matka. Potom vybral creva z toho, ktory nesiel von, vlozil s5 ten prevrtany kus (pripravok), zajistil segerkou, nasledne som este musel vyrobit "zajistenie" na tu segerku, lebo pri tom tahani (neskor buchani) von smerom von z motora sa segerka uhybala von z drazky. Najskor som sa to snazil vytiahnut akoby systemom stahovaku ale to som hned strhol zavity (M6 je fakt nic....), tak som potom nasadil na srobovicu zavazie a siel systemom vybuchavania smerom von a nakoniec sa podvolil, ale nebolo mi vsetko jednol. Bol to porod.... Fotky asi ozrejmia viac. To vadne zdvihatko je uplne predrete, niektore boli ako nove ale a niektorych uz bolo vidno opotrebovanie. Pritom som ich menil tak mozno pred 50k-60km? Len si uz nepamatam vyrobu, isto to ale nebol original ale zevraj ani cina, snad nejaka EU vyroba? Teraz som vymenil zasa vsetky, pry ceska vyroba ET ENGINEteam, tak uvidime....

340632258_246792291094526_23640598756993058_n.jpg

339975102_564511209106393_6977498676469179483_n.jpg

340322445_463588075927916_1803268993369316283_n.jpg

340783703_742972360867418_7407578410036356884_n.jpg

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...