Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Projížděl jsem starý svět motorů, kde byl rozhovor s nějakým typkem, co má už druhý suoerb a nájezd kolem 250tkm a ten tvrdí, že by dcc už nechtěl, že špatně reagují na nerovnosti. Že se údajně přizpůsobí, až poté, co díru přejedou a přitom bouchnou. Že údajně klasické reagují hned a lépe tedy kopírují a tlumí.

Dá se to vyvrátit či potvrdit? 

 

Vloženo

Uz z logiky fungovani DCC je to nesmysl, ten se zadnym diram neprizpusobuje, je tam natvrdo dany "prutok oleje" v tlumici. Nic silnici neanalyzuje (a uz vubec neskenuje predem).

To si pan plete s daleko vyspelejsimi technikami, nez je DCC, pokud by toto od toho podvozku chtel...

Je to proste jako by sis sam za jizdy mohl menit de facto 3 druhy tlumicu. To je ale tak vse. 

Pokud mu toto Svet motoru otiskl, tak museli mit slabsi chvilku.
 

Vloženo

 

Jinak kdyby nekdo chtel byt o dost niz a zaroven mit funkci dcc tak kw dela sporotvni vejskove stelovaci podvozek dcc. Pak je tu este moznost kdyz jsou ko dcc tlumice koupit moduly co se napojej na konektor od dcc tlumicu a dat tam normalni tlumice

Vloženo
V 22. 5. 2022 na 21:05, Martin Petras napsal:

Ahoj, vyplatí se dcc podvozek oproti klasickému s obyč tlumiči? Nedokážu si představit jak často reálně využiji režimy, ale asi to může být fajn. Co třeba nějaký sportovní stavitelný podvozek třeba h&r místo obyč tlumičů? Vynahradí to dcc?

 

Díky a pardon pokud se ptám na blbosti.

 

 

Zalezi na akych cestach jazdis. DCC nemam (nezvysil budget na to) a extremne mi nechyba - ale vacsinou jazdim dialnice, pripadne hodne kvalitne a siroke okresky.

Pri predstave, ze jazdim "bezne" okresky a okresky so serpentinami, tak so standardnym podvozkom by som sa na to vykaslal.

Vloženo

mám DCC na 19" a v pohodě. Sport dávám vesměs jenom když se jedu vozit na hezké okresky, protože je to dost tvrdé. Jinak střídám Normal na ježdění po městě a Comfort na dálnice a delší nudné vejlety. Ten pocit měkkosti je k nezaplacení.

Vloženo

Přepínám na sport tam, kde se dá jet rychle, ale jsou tam při té rychlosti na Comfort pocitově nepříjemné zatáčky, typicky rakouska dálnice A2 (v horách) a misty německá dálnice A8 v blízkosti Rakouska. 

Vloženo

Ono nutno podotknout, že se s přepínáním tuhosti podvozku zároveň přepíná i nastavení auta. Takže když tam dáš sport, tak auto reaguje úplně jinak, než když tam máš komfort. 

Při sportu drží auto ve vyšších otáčkách a plyn reaguje -+ okamžitě po sešlápnutí.
kdežto u komfortu se drží auto v nižších otáčkách a plyn reaguje se zpožděním. 

Vloženo (editace)

To je pravda, ale mozes si to nakonfigurovat v Individial. Ak chces len zmenit tuhost, tak prenastavis si to v Individual a ostatne nechas tak ako si zvyknuty.

Editováno: , autor: deto
Vloženo
před 3 hodinami, deto napsal:

To je pravda, ale mozes si to nakonfigurovat v Individial. Ak chces len zmenit tuhost, tak prenastavis si to v Individual a ostatne nechas tak ako si zvyknuty.

 

přesně... mám Individulál nastaven jako Sport, jen DCC jako Comfort +, jen škoda že si to nepamatuje zařazený Sport na DSG

Vloženo (editace)
On 5/25/2022 at 5:36 AM, dfga said:

Zbytočne riešiť DCC v aute ktoré ma plechovú napravnicu ako Fabia. 

Hluk od podvozka je horší ako v Golfe. 

U předokolky jo, to nadávám na hluk v každém taxíku jak je ta prdel hlučná a celkově odpružení tvrdé. U 4x4 je to něco jiného a úplně v klidu.

 

  

On 5/26/2022 at 4:14 PM, Unown said:

Ono nutno podotknout, že se s přepínáním tuhosti podvozku zároveň přepíná i nastavení auta. Takže když tam dáš sport, tak auto reaguje úplně jinak, než když tam máš komfort. 

Při sportu drží auto ve vyšších otáčkách a plyn reaguje -+ okamžitě po sešlápnutí.
kdežto u komfortu se drží auto v nižších otáčkách a plyn reaguje se zpožděním. 

Reakce plynu se dá dokonfigurovat i na "normál" a "comfort" přes OBD.

Editováno: , autor: Goauld
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Mám SIII FL 4x4 s DCC už skoro rok, najeto 28 000 km a DCC slider upravený podle Arteonu. Změny režimu ( DCC ) používám i teď pravidelně, ale víceméně pouze sport a comfort. Kdybych se měl rozhodnout znovu, zase bych si DCC vybral. Rozdíl tam je a já ho využiju. Je to celkově dražší ( pořizovací cena i servis ), ale s tím jsem osobně počítal u Superbu za mega. U podstatně levnějšího modelu bych to asi neřešil a bral bez DCC.

Bouchání od podvozku se mi neobjevilo nikdy a to jezdím i po hodně rozbitých silnicích. Samozřejmě, že když přijde ostrá hrana, je to slyšet i cítit. To ale udělá asi každé auto, kromě těch superdrahých na vzduchu...

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...